Lone_Wolf
Gramowicz(ka)-
Zawartość
1343 -
Dołączył
-
Ostatnio
Wszystko napisane przez Lone_Wolf
-
Tutaj wszystko co niegdysiejsze jest od martwe. Nic dziwnego, właściwie. Starzy bywalcy się wykruszyli, nowych takie tematy nie ruszają.
-
Polska - polityka, gospodarka, kwestie społeczne, statystyka
Lone_Wolf odpisał Blackbird na temat w Na każdy temat
Oj Bronek...Duda też nielepszy, od razu zaczął się przymilać. Te 20% to jednak łąkomy kąsek. -
Ano nie trzeba remake'a, jestem ciekaw co Degenerated (twórca renderera) planuje dalej. Poza nowym, obłędnym oceanem :) To jednak pełen L''hiver, myliłem się. Naprawdę zwiększa poziom trudności, na początku ledwo goblina idzie usiec ;) Polski filmik, z instrukcjami: https://www.youtube.com/watch?v=qDcu-BoYUb8
-
https://www.youtube.com/watch?v=hwzU8wICVuA Filmik HD z teksturami z l''hivera (bez zmian w mapach) i oryginalnymi. Polecam :)
-
Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]
Lone_Wolf odpisał Strange101 na temat w O grach
Modów? Nie. Cheatów? Tak. A jak ktoś chce mieć achievement zawsze jest SAM. -
F11 i ctrl-F11 dla opcji zaawansowanych. Zapewniam, maksymalny zasięg widocznosci obiektów odbierze Ci naprawdę sporo klatek. Na szczęście do normalnej gry to niepotrzebne, i tak w guncie rzeczy nie widać. L''hivera polecam ze względu na zmiany. Raz, że pewne zwiększenie trudności jest miłę (w końcu G2 kończyło się już kilka-kilkanaście razy), dwa, że naprawdę wprowadza ciekawe widoczki w Khorinis.
-
Jeśli zainstalowałeś L''hivera to MUSISZ zacząć nową grę, naprawde sporo zmienia w krajobrazie Khornis i stąd błędy jakie widzisz. Przy okazji zwieksza trudność, usuwa tabliczki i takie tam. Poszukaj dokłądnego opisu.
-
Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]
Lone_Wolf odpisał Strange101 na temat w O grach
Oczywiście, ze można, ale na to dla ciebie pewnie za późno. Najpierw trzeba odwiedzić szczyt wieży a potem iść do Icanthy. Żywe mięsko jest w jej domu. Bonusy nie są jednak jakies niesamowite, wiec nic straconego. A sama wieżę zniszczyć radzę. -
Masz instrukcję w opisie filmików. Ze swojej strony dodam, ze do wersji z cdp.pl konieczny jest systempack, bez niego renderer nie rozpoznawal pliku wykonywalnego gry. Chyba tez nadinstalowalem patch 2.6 w wersji niemickiej, ale to nikoniecsnie mogło być potrzebne.
-
To słabo, bo nawet na najwyższym poziomie trudności można ją uratować nie zabijajac nikogo (poza zniszczeniem mecha). Kilka prób nieudanych, ale ogólnie nie było to przesadnie skomplikowane. A Mankind Divided...Czysta rozkosz. Studio udowodniło że wie, co robi Deus Exa Deus Exem, więc nie mam obaw co do jakości.
-
Najwcześniej za tydzień, jestem 200km poza domem, ale masz filmiki: https://www.youtube.com/watch?v=4wvUh4JoDuI Moja gra wygląda DOKŁADNIE tak samo :)
-
Ja mam tak: dx11 renderer w wersji x14.1, systempacka, polską wersję l''hivera, do tego normalmapy z texturepackow l''hivera i vurts graphic overhaul. Gra jak na Gothica wyglada obłędnie. Bylo toche problemów z rozpoznawaniem wersji Gothica z cdp.pl, na szczęście niemiecki patch pomógł. Na youtube proponuje poszukac "zagrajmy w gothic 2: Uber graphics", uzywam dokladnie tej samej kombinacji. A edzie jesscze lepiej, bo beta ma byc okresem poprawiania wydajności (chociaz juz teraz gra dziala plynniej z wieksza widocznoscia niz stary gothic...zeby jeszcze nie gryzła się z radeonami :) )
-
Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]
Lone_Wolf odpisał Strange101 na temat w O grach
Końcowa walka... Musiałem ja kilkukrotnie powtarzać przez bugi. Za pierwszym udanym podejściem (nie liczę mocno nieudanych :)) moja druzyna była tak mocna, że bossa zatłukła w 3 sekundy, co niestety ominęło pewien skrypt i zablokowalo grę (bo walka musi być poprowadzina wg. schematu). Za drugim razem wszyscy się w koncowej fazie walki zablokowali (zero reakcji) , boss ich bezkarnie rozwalił. Trzeci raz: wszystko zrobione wg. schematu, ale ci co padli w walce (w tym główna postać) po wstaniu przestali reagowac na komendy, co jest (bez spoilerow) konieczne do zobaczenia zakończenia. Czwarty raz podobnie, ale przynajmniej główny mogl działać, co na szczęście wystarczyło. Ogólnie z tego co czytałem nie ma tu takich cukierkowo słodkich zakończeń, każde ma dobre i złe aspekty, co zresztą to co uzyskalem potwierdza w całości. -
Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]
Lone_Wolf odpisał Strange101 na temat w O grach
Ja jeszcze na kickstarterze...zdążyłem się przebranżowić od tamtego czasu i akurat jak gra wychodzi ruszam na statek :) Nic to, czekało się prawie 3 lata, poczeka się 4 miesiące -
To nadal wersja alpha, ale jest cały czas rozwijana. Najważniejsze co daje, to bezproblemowe działanie i wydajność. Już na starych teksturach wygląda fajnie, a z L''hiverem to dopiero jazda. Polaceam galerię, jedną z wielu: https://imageshack.us/a/VDHz/1
-
Renderer DX11 http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1421732-D3D11-Renderer-f%C3%BCr-Gothic-2-%28alpha%29-9 Jakby ktoś jeszcze nie wiedział, z teksturami i zmianam z L''hivera gra wygląda narawę nieźle jak na Gothica, na dodatek chodzi obecnie płynniej niż oryginał.
-
Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]
Lone_Wolf odpisał Strange101 na temat w O grach
Pogramy-zobaczymy. Czekam na przysłanie klucza Steam. Zamówienie z 2012 roku najwyższy czas :) -
The Incredible Adventures of Van Helsing z darmowym DLC Scenario
Lone_Wolf odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ostatnio jak zaglądałem była już wersja 1.0.0.10 :). Czyli w ciągu kilku dni wydali już 10 łatek. To się dopiero nazywa dbanie o klienta. I w odróżnieniu od Diablo grać i przejść grę w całości mozna było od razu. -
Po prostu pecetowcy dostali betę, konsole sprawdzony (nie najgorszy) produkt. Mimo to naprawdę nie rozumiem ludzi, którzy ślepo i zaciekle bronią sposobu, w jaki Blizzard postanowił pluć im w twarz.
-
http://www.joystiq.com/2013/02/25/diablo-3-on-ps3-and-ps4-will-allow-offline-play/ W skróce: Diablo na konsolach nie bedzie wymagał ciągłego połączenia z netem, będzie lokalny coop.
-
http://www.joystiq.com/2013/02/25/diablo-3-on-ps3-and-ps4-will-allow-offline-play/ W skróce: Diablo na konsolach nie bedzie wymagał ciągłego połączenia z netem, będzie lokalny coop.
-
Diablo III na konsolach Sony - szczegóły! Co-op, nowości, usprawnienia
Lone_Wolf odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jak domniemywa uzytkownik 4chana, gra była od poczatku planowana jako konsolowa ;) Argumenty i spostrzeżenia całkiem rozsądne ;) -
A tak przy okazji: TwórcA. Grę tworzy jedna osoba :)
-
Gra jest kapitalna, pierwsza od dawna jaka uchwyciła klimat Fallouta bez kopiowania świata. Przeszełem ją 2 razy i czekam na aktualizacje do 0.1.6 (zmiany w craftingu, bugfixy, itp. ) Jeszcze przez 3 dni można, wydając TYLKO 1.5 USD, dostać ją jako bonus w Build a Greenlight Bundle: http://groupees.com/bagb ( klucz Desura + normalny link do ściągnięcia )
-
Znalazłem sam, ale dzięki :)