Lone_Wolf

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1343
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Lone_Wolf


  1. Dnia 21.04.2015 o 19:28, Gumisiek2 napisał:

    A co to za budowla w tle widoczna chociażby w 5:07? Coś jej nie kojarzę. No i nabrzeże
    w mieście wygląda nieco inaczej.


    Ano nie trzeba remake'a, jestem ciekaw co Degenerated (twórca renderera) planuje dalej. Poza nowym, obłędnym oceanem :)


    To jednak pełen L''hiver, myliłem się. Naprawdę zwiększa poziom trudności, na początku ledwo goblina idzie usiec ;)

    Polski filmik, z instrukcjami:

    https://www.youtube.com/watch?v=qDcu-BoYUb8


  2. Dnia 15.04.2015 o 18:27, Karanthir666 napisał:

    1. L''hiver ma polską wersję. Więc się raczej nie gryzie.
    2. Nie mam pojęcia. Ja tam różnic nie widziałem, ale mam dosyć mocny sprzęt więc moja
    opinia nie jest wiarygodna.
    3. http://www.moddb.com/mods/lhiver-pl/downloads/lhiver-pl-090 Z tej srtony naprawdę
    szybko idzie.



    F11 i ctrl-F11 dla opcji zaawansowanych. Zapewniam, maksymalny zasięg widocznosci obiektów odbierze Ci naprawdę sporo klatek. Na szczęście do normalnej gry to niepotrzebne, i tak w guncie rzeczy nie widać.

    L''hivera polecam ze względu na zmiany. Raz, że pewne zwiększenie trudności jest miłę (w końcu G2 kończyło się już kilka-kilkanaście razy), dwa, że naprawdę wprowadza ciekawe widoczki w Khorinis.


  3. Dnia 14.04.2015 o 21:02, Bezi_113 napisał:

    Zrobiłem wszystko według instrukcji i nic nie działa :P
    Dalej jest tak jak po zainstalowaniu rendera DX11, są te wszystkie popsute tekstury
    i braki techniczne.

    Będę musiał chyba odsinstalować grę i zacząć wszystko od początku, a potem i nową grę
    zacząć zupełnie, bo widzę że te mody przy okazji wprowadzają zmiany w trudności, ekwipunku
    i umiejętnościach...



    Jeśli zainstalowałeś L''hivera to MUSISZ zacząć nową grę, naprawde sporo zmienia w krajobrazie Khornis i stąd błędy jakie widzisz. Przy okazji zwieksza trudność, usuwa tabliczki i takie tam. Poszukaj dokłądnego opisu.


  4. Dnia 08.04.2015 o 19:23, Madoc napisał:

    To był chyba jedyny moment w grze (przynajmniej kiedy nauczyłem się porządnie w nią grać),
    kiedy zamiast przemknąć po cichu poszedłem full guns blazing. Ale i tak nie zdążyłem.


    To słabo, bo nawet na najwyższym poziomie trudności można ją uratować nie zabijajac nikogo (poza zniszczeniem mecha). Kilka prób nieudanych, ale ogólnie nie było to przesadnie skomplikowane.


    A Mankind Divided...Czysta rozkosz. Studio udowodniło że wie, co robi Deus Exa Deus Exem, więc nie mam obaw co do jakości.


  5. Ja mam tak: dx11 renderer w wersji x14.1, systempacka, polską wersję l''hivera, do tego normalmapy z texturepackow l''hivera i vurts graphic overhaul. Gra jak na Gothica wyglada obłędnie. Bylo toche problemów z rozpoznawaniem wersji Gothica z cdp.pl, na szczęście niemiecki patch pomógł. Na youtube proponuje poszukac "zagrajmy w gothic 2: Uber graphics", uzywam dokladnie tej samej kombinacji. A edzie jesscze lepiej, bo beta ma byc okresem poprawiania wydajności (chociaz juz teraz gra dziala plynniej z wieksza widocznoscia niz stary gothic...zeby jeszcze nie gryzła się z radeonami :) )


  6. Końcowa walka... Musiałem ja kilkukrotnie powtarzać przez bugi. Za pierwszym udanym podejściem (nie liczę mocno nieudanych :)) moja druzyna była tak mocna, że bossa zatłukła w 3 sekundy, co niestety ominęło pewien skrypt i zablokowalo grę (bo walka musi być poprowadzina wg. schematu). Za drugim razem wszyscy się w koncowej fazie walki zablokowali (zero reakcji) , boss ich bezkarnie rozwalił. Trzeci raz: wszystko zrobione wg. schematu, ale ci co padli w walce (w tym główna postać) po wstaniu przestali reagowac na komendy, co jest (bez spoilerow) konieczne do zobaczenia zakończenia. Czwarty raz podobnie, ale przynajmniej główny mogl działać, co na szczęście wystarczyło.


    Spoiler

    Moie rady dla uzyskania możliwie lepszych zakończeń, z minimalnym spoilerem:
    - Pewną wieżę będzie można wyłączyć albo zniszczyć. Zniszczcie ją.
    - Never make a deal with a Dragon ;)
    - Kiedy członek drużyny poprosi abyście usunęli pewne okropne zdarzenie z ich pamięci NIE róbcie tego.


    Ogólnie z tego co czytałem nie ma tu takich cukierkowo słodkich zakończeń, każde ma dobre i złe aspekty, co zresztą to co uzyskalem potwierdza w całości.