Tomo55

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Tomo55

  • Ranga
    Obywatel
  1. Tomo55

    Hearts of Iron II

    Dają plany opracowanych technologi - nie gotowe projekty. Nie powiedziałbym że to daje mało - przyśpiesza czas ich opracowania o 50 %. Nie ustawia się nigdzie. Zapisujesz seva po czym wchodzisz na niego jako dane państwo. Ustawiasz tak jak u siebie ich produkcje na to co Cie interesuje, tak samo robisz z ich badaniam, ministrami, polityka wewnętzrna itd. Znowu robisz seva po czym wchodzisz na niego znowu swiom państwem. Przed zapisem zmnieniasz upływ czasu na min a podczas zmian u sojusznika nie rozpoczynasz oczywiście nawet gry - inaczej Twoje państwo, kierowane w tym czasie przez AI pozmienia CI całkowicie lokalizację wojsk. Dodatkowo na nowo musisz dac rozkaz tłumienia partyzantki oraz rozwali Ci się ilośc przypisanych statków w konwojach. Przy ponownym wejściu na seva jako swoje państwo najlepiej sprawdz rozkazy wszystkich jednostek ponieważ AI może je pozmieniac a nawet zmienic skład poszczególnych armii.
  2. Tomo55

    Hearts of Iron II

    Dla mnie to akurat zaleta :) Wyzwolone państwo zaczyna z poziomu naszych badań w dniu wyzwolenia. Jego poziom opracowanych badań jest taki sam jak nasz. Następnie traktuje go jako kolejne 6, 7 ,8 sloty badań i dodatkowe własne zespoły badawcze. Wystarczy wejśc co jakis czas z seva na to państwo i ustawic im badania na odpowiednia drogę aby nie dublowac tego nad czym sami pracujemy. W ten sposób zyskasz już od nich gotowe projekty badań. Dodatkowo możesz też samemu ustawic im jakie jednostki mają budowac.
  3. Tomo55

    Hearts of Iron II

    Nie spadnie już nawet po 10 latach gry. Pozostaje na okupowanych terenach utrzymywac garnizony. Spadek % patryzantki możesz uzyskac jedynie przy zmianach polityki wewnętrznej ( Demokracja - Autorytaryzm, Społeczeństwo Otwarte - Zamknięte, Lobby Jastrzębi - Gołębi). Chociaż jest jeden sposób na zupełne pozbycie się partyzantki - wyzwolic dane państwo i miec z niej marionetkę i sojusznika :)
  4. Tomo55

    Hearts of Iron II

    Raczej Ctr + F11 Lądują w głównym katalogu gry jako ScreenSave. Z Syjamem musisz się pośpieszyc zaraz po otrzymaniu Indochin od Francji. Inaczej wyskoczy event po którym zostaną Twoim sojusznikiem.
  5. Zawiera samo Viki PL spatchowane już do ostatniej wersji - oczywiście bez dodatku.
  6. Tomo55

    Hearts of Iron II

    Poziom trudności to coś innego niż sama agresywnośc komputera. Osobno ustawiasz poziom trudności a osobno agresywnośc AI. AI to tylko komputer a nie rozgrywka MP z innym graczem dlatego niższe niz wściekły poziomy agresywności nadają się jedynie do nauki samej gry. Armageddon 1.1 znacznie poprawił zachowanie AI na wściekłym w porównaniu z Doomsday 1.3a.
  7. Tomo55

    Hearts of Iron II

    Większa pamięc ma praktycznie wpływ na wszystkie operacje kompa. U mnie po zwiększeniu do 2 GB same już wczytywanie scenariuszy w HoI znacznie przyspieszyło. HoI i tak będzie jednak zwalniało z czasem. Im dalszy okres tym więcej jednostek ma do liczenia. Od momentu wybuchu wojny gra zacznie zwalniac. Najszybciej idzie w czasie pokoju. Co do czasu gry jest jeszcze zawsze NTLP - No Time Limit Patch która umożliwia grę do 2099 roku :)
  8. Tomo55

    Hearts of Iron II

    Doszło parę nowości. Armageddon przedłuża czas gry do 1964 roku. Dodatkowe fikcyjne scenariusze kampanii z podziału świata. Opcję ustawienia czasu zakończenia rozgrywki, opcja pełnego przejęcia PP z anektowanych ziem, opcja przejmowania tech temów z anektowanych państw, opcja wypowiadania wojny przez kraję demokratyczne. W samej grze : Nowa funkcja w dyplomacji związana z wojskami sojuszniczymy. Nowe dodatkowe brygady dla floty umożliwiające jej "modernizację". Możliwośc produkcji jednostek od razu z dodatkowymi brygadami - dotychczas brygady można było produkowac jedynie osobno. Nowy dodatkowy klawisz wskazujący ruch naszych jednostek na mapie. Pewnie jeszcze o czymś zapomniałem :)
  9. W wiekszości sklepów internetowych kupisz na dzień dzisejszy Victorie bez problemu.
  10. Tomo55

    pomoc do gry II WOJNA SWIATOWA

    Przy okazji to już 8 temat o Hearts of Iron 1 : II W.Ś. Nie może tego ktoś połączyć w jeden? Tutaj masz pozostałe 7 : http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=10251&u=3
  11. Tomo55

    pomoc do gry II WOJNA SWIATOWA

    Do załadowania na rakiety bedziesz potrzebował bardziej rozwinietej technologii ale z bombowcem strategicznym nie powinno byc problemu. Klikasz na samolot, potem np na jego zdjęcie i na dole będziesz miał ikonke załadowania bomby.
  12. Wskazany temat nie ma niczego wspólnego z Hearts of Iron 1 ( EU: II Wojna Światowa ) i nie w nim jednego posta dotyczącego tej gry. Dotyczy Europa Universalis 2 która jest zupełnie inna grą a jedno co je praktycznie łączy to producent gry i to że obie są strategią. Tematy samego HoI1 można raczej zobaczyć tutaj (notabene warto by je połączyć w jeden temat) : 1. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=8951&u=1 2. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=3714&u=2 3. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=3721&u=3 4. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=1885&u=1 5. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=1195&u=3 6. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=989&u=1 7. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=2189&u=8 Wracając do samego problemu edytora w HoI1 - mówiąc szczerze jest raczej skopany. Jeśli mimo wszystko chcesz coś o nim wiecej wiedzieć tutaj masz opisane wszystko co dotyczy samego edytora : 1. http://www.eufi.org/viewtopic.php?t=11129&start=0 2. http://www.eufi.org/viewtopic.php?t=2986&start=0 3. http://www.eufi.org/viewtopic.php?t=7970&start=0