Tomo55
Gramowicz(ka)-
Zawartość
12 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Tomo55
-
Ranga
Obywatel
-
Dają plany opracowanych technologi - nie gotowe projekty. Nie powiedziałbym że to daje mało - przyśpiesza czas ich opracowania o 50 %. Nie ustawia się nigdzie. Zapisujesz seva po czym wchodzisz na niego jako dane państwo. Ustawiasz tak jak u siebie ich produkcje na to co Cie interesuje, tak samo robisz z ich badaniam, ministrami, polityka wewnętzrna itd. Znowu robisz seva po czym wchodzisz na niego znowu swiom państwem. Przed zapisem zmnieniasz upływ czasu na min a podczas zmian u sojusznika nie rozpoczynasz oczywiście nawet gry - inaczej Twoje państwo, kierowane w tym czasie przez AI pozmienia CI całkowicie lokalizację wojsk. Dodatkowo na nowo musisz dac rozkaz tłumienia partyzantki oraz rozwali Ci się ilośc przypisanych statków w konwojach. Przy ponownym wejściu na seva jako swoje państwo najlepiej sprawdz rozkazy wszystkich jednostek ponieważ AI może je pozmieniac a nawet zmienic skład poszczególnych armii.
-
Dla mnie to akurat zaleta :) Wyzwolone państwo zaczyna z poziomu naszych badań w dniu wyzwolenia. Jego poziom opracowanych badań jest taki sam jak nasz. Następnie traktuje go jako kolejne 6, 7 ,8 sloty badań i dodatkowe własne zespoły badawcze. Wystarczy wejśc co jakis czas z seva na to państwo i ustawic im badania na odpowiednia drogę aby nie dublowac tego nad czym sami pracujemy. W ten sposób zyskasz już od nich gotowe projekty badań. Dodatkowo możesz też samemu ustawic im jakie jednostki mają budowac.
-
Nie spadnie już nawet po 10 latach gry. Pozostaje na okupowanych terenach utrzymywac garnizony. Spadek % patryzantki możesz uzyskac jedynie przy zmianach polityki wewnętrznej ( Demokracja - Autorytaryzm, Społeczeństwo Otwarte - Zamknięte, Lobby Jastrzębi - Gołębi). Chociaż jest jeden sposób na zupełne pozbycie się partyzantki - wyzwolic dane państwo i miec z niej marionetkę i sojusznika :)
-
Raczej Ctr + F11 Lądują w głównym katalogu gry jako ScreenSave. Z Syjamem musisz się pośpieszyc zaraz po otrzymaniu Indochin od Francji. Inaczej wyskoczy event po którym zostaną Twoim sojusznikiem.
-
Zawiera samo Viki PL spatchowane już do ostatniej wersji - oczywiście bez dodatku.
-
Poziom trudności to coś innego niż sama agresywnośc komputera. Osobno ustawiasz poziom trudności a osobno agresywnośc AI. AI to tylko komputer a nie rozgrywka MP z innym graczem dlatego niższe niz wściekły poziomy agresywności nadają się jedynie do nauki samej gry. Armageddon 1.1 znacznie poprawił zachowanie AI na wściekłym w porównaniu z Doomsday 1.3a.
-
Większa pamięc ma praktycznie wpływ na wszystkie operacje kompa. U mnie po zwiększeniu do 2 GB same już wczytywanie scenariuszy w HoI znacznie przyspieszyło. HoI i tak będzie jednak zwalniało z czasem. Im dalszy okres tym więcej jednostek ma do liczenia. Od momentu wybuchu wojny gra zacznie zwalniac. Najszybciej idzie w czasie pokoju. Co do czasu gry jest jeszcze zawsze NTLP - No Time Limit Patch która umożliwia grę do 2099 roku :)
-
Doszło parę nowości. Armageddon przedłuża czas gry do 1964 roku. Dodatkowe fikcyjne scenariusze kampanii z podziału świata. Opcję ustawienia czasu zakończenia rozgrywki, opcja pełnego przejęcia PP z anektowanych ziem, opcja przejmowania tech temów z anektowanych państw, opcja wypowiadania wojny przez kraję demokratyczne. W samej grze : Nowa funkcja w dyplomacji związana z wojskami sojuszniczymy. Nowe dodatkowe brygady dla floty umożliwiające jej "modernizację". Możliwośc produkcji jednostek od razu z dodatkowymi brygadami - dotychczas brygady można było produkowac jedynie osobno. Nowy dodatkowy klawisz wskazujący ruch naszych jednostek na mapie. Pewnie jeszcze o czymś zapomniałem :)
-
W wiekszości sklepów internetowych kupisz na dzień dzisejszy Victorie bez problemu.
-
Przy okazji to już 8 temat o Hearts of Iron 1 : II W.Ś. Nie może tego ktoś połączyć w jeden? Tutaj masz pozostałe 7 : http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=10251&u=3
-
Do załadowania na rakiety bedziesz potrzebował bardziej rozwinietej technologii ale z bombowcem strategicznym nie powinno byc problemu. Klikasz na samolot, potem np na jego zdjęcie i na dole będziesz miał ikonke załadowania bomby.
-
Europa Universalis: II Wojna Światowa (Problem z edytorem map)
Tomo55 odpisał BartW201 na temat w O grach
Wskazany temat nie ma niczego wspólnego z Hearts of Iron 1 ( EU: II Wojna Światowa ) i nie w nim jednego posta dotyczącego tej gry. Dotyczy Europa Universalis 2 która jest zupełnie inna grą a jedno co je praktycznie łączy to producent gry i to że obie są strategią. Tematy samego HoI1 można raczej zobaczyć tutaj (notabene warto by je połączyć w jeden temat) : 1. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=8951&u=1 2. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=3714&u=2 3. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=3721&u=3 4. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=1885&u=1 5. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=1195&u=3 6. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=989&u=1 7. http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=2189&u=8 Wracając do samego problemu edytora w HoI1 - mówiąc szczerze jest raczej skopany. Jeśli mimo wszystko chcesz coś o nim wiecej wiedzieć tutaj masz opisane wszystko co dotyczy samego edytora : 1. http://www.eufi.org/viewtopic.php?t=11129&start=0 2. http://www.eufi.org/viewtopic.php?t=2986&start=0 3. http://www.eufi.org/viewtopic.php?t=7970&start=0