Garret2

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    76
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Garret2

  • Ranga
    Przodownik
  1. Garret2

    Demo Bad Company 2 bardzo popularne

    Nie wiem w jedynkę nie grałem. Może źle to wyraziłem ale chodziło mi przede wszystkim o tryb gry, w którym jedna strona stopniowo zdobywa kolejne cele, a druga broni. A i 256, a nie 258 :P
  2. Garret2

    Demo Bad Company 2 bardzo popularne

    Bardzo podoba mi się opcja, że trzeba celować wyżej, żeby trafić w oddalony cel (przydałoby się jeszcze uwzględnienie wiatru no ale Sniper Elite to to nie jest :P). A poza tym to nic innego jak MAG z małą ilością graczy, systemem zniszczeń i może trochę większymi mapami (aczkolwiek tego pewny nie jestem).
  3. Mi się grało wyśmienicie, zwłaszcza w trybie Domination.
  4. Garret2

    Call of Duty MMO jednak powstaje?

    Ludzie, termin MMO nie oznacza od razu otwartego świata i rzeczy rodem z WoWa. Myślę, że dobrym przykładem do porównania jakby taki CoD mógł wyglądać jest MAG na PS3. Open beta trwa do jutra, więc jeszcze możecie obczaić. Mi się gra dość przyjemnie.
  5. Ta "odświeżona wersja" to raczej pomyłka autora teksu :P Tak czy siak VS to świetna gra. W FFT pykam teraz na PSP i muszę powiedzieć, że gra jest uber, koks i ciasteczka, więc dla tych, którzy nie kupili wersji na PSP (dość droga) to też smakowity kąsek.
  6. Polskie napisy będą obowiązkowo czy opcjonalnie?
  7. Cóż, kupiłem Penumbre w TopSeller''ze (bez Requiem) w nadziei na dobry i klimatycznego przygodowego horrorka i się zawiodłem. Przemilczmy fakt, że obie gry zajmują 2-4h do przejścia każda (ale ponieważ są sprzedawane razem to można je wziąć jako jedno). W części pierwszej klimatu brak, nie licząc jaskiń z pająkami (ale gdyby "system walki" był bardziej przyjazny to wtedy też nie byłoby klimatu :P). Zagadek też brak, a przynajmniej takich, które ja nazwałbym zagadkami (czyli coś gdzie trzeba choć przez moment pogłówkować, a nie mieć rozwiązanie od razu przed sobą). W drugiej części jest klimat ale za to psuje go SPOILER Clarence, który jest po prostu śmieszny i całkowicie rozluźnia atmosferę. Najlepszy jest jak zabijemy panią doktor xD END OF SPOILER Poza tym jest nawet parę zagadek (2-5 nie bardzo pamiętam). No i rozwiązanie dość ciekawej, muszę przyznać, fabuły. Ogólnie gierka nie jest zła ale mogłaby być duuuużo lepsza.
  8. No no. Pierwszy TB, LoK i Oddworldy to smakowite kąski :)
  9. Jeśli już takie newsy się tu pojawiają to ten powinien się pojawić ponad dwa miechy temu :P http://www.sankakucomplex.com/2009/06/07/final-fantasy-xiii-gets-even-more-oppai/ Ktoś tu wspomniał, że postać mogłaby nosić okulary i trafił w dziesiątkę bo nosi :) A co do kłótni cRPGi vs jRPGi to to kłótnia nie na miejscu bo oba gatunki stawiają na co innego. cRPGi stawiają na nieliniowość i to w sumie wszystko :P Z tego powodu ciężko jest przedstawić dobrą fabułę i odpowiednio zbudować relację bohaterów bo możesz zrobić różne dziwne rzeczy przy czym na początku masz z 20 różnych postaci do wyboru. Właśnie dlatego Planescape: Torment i Fallouty 1 & 2 (osobiście Fallout''ów nie lubię) są takie dobre i mają świetną fabułę. Bo dostajemy jedną postać. Od nas zależy jakie umiejętności jej podniesiemy ale ogólnie to ta sama postać, więc dużo łatwiej jest przedstawić relacje między bohaterami i stworzyć dobrą fabułę. Dlatego też "papierowe" RPGi są lepsze od cRPGów. Bo GM dostaje określoną drużynę i może dla tych i tylko tych postaci przygotować grę (poza tym dochodzi do tego jeszcze element, że naprawdę można zrobić wszystko i ogólnie jest dobra zabawa na takich spotkaniach). jRPGi za to stawiają właśnie na fabułę i rozbudowane relacje między postaciami. Ja stawiam na fabułę dlatego wybieram jRPGi + P:T. Jak ktoś woli od dobrej fabuły przejść dany moment na 25 różnych sposobów (jeśli twórcy nie byli leniwi i chciało im się tyle opcji przygotować) to proszę bardzo. A co do ściągania serii FF od starszych RPGów to też proszę o wyjaśnienie. Bo grałem w kilka starszych klasycznych RPGów i jakoś nie zauważyłem tych rzeczy. Zwłaszcza nie wiem co ściąga FF od siódmej części, która przeniosła serię (z wyjątkeim IX) w futurystyczne klimaty.
  10. No wasze wypowiedzi sugerują to, że uważacie, że na padzie nie da się grać równie dobrze co na klawie. I ani razu nie twierdziłem, że myszka nie jest bardziej precyzyjna, bo myszką jest mi łatwiej w coś w celować ale padem też się da i komuś może bardziej odpowiadać sterowanie padem i o to mi tu chodzi.
  11. Ja mam takie ostatnie pytanko do ludzi, którzy uważają, że na padzie nie da się grać tak samo dobrze w FPSy jak na klawie. Wytłumaczcie mi logicznie proszę, jak to jest możliwe żeby mając dwa przyrządy do sterowania oferujące ten sam zestaw ruchów w danej grze, zrobić na jednym z tych przyrządów coś, czego nie da się na drugim. Bo ja nie mogę zrozumieć, żeby mając klawę i pada, które oferują dokładnie takie same możliwości sterowania w danych grach, móc coś takiego zrobić, żeby nie dało się tego powtórzyć na drugim urządzeniu. Jasne, na jednym może być coś do zrobienia łatwiej niż na drugim ale to nie znaczy, że na tym drugim się nie da. I komuś aktualnie może być wygodniej i łatwiej zrobić to właśnie na tym na czym "się nie da".
  12. Chyba mnie nie zrozumiałeś. Mnie chodziło, że z serverów na PC by go wyrzucili. Mnie wyrzucali jak grałem na PC, a nie na konsoli :P HSy z kilometra bez przymiarki odpadają i tu i tu :P
  13. Co do Tekkena to może i wygodniej gra mi się na padzie ale np w T3 na emulatorze (mam oryginała na PSXa ale przez emu da się po sieci grać) combosy lepiej mi wychodziły bo na każdy z czterech przycisków mam osobny palec, a na padzie na wszystkie cztery tylko kciuk i bardzo często zaczepiam o inny przycisk niż powinienem i mi nie wychodzi to co chciałem. Co do tego przykładu z CoDem to nie zależnie czy miał ten ktoś dzikie szczęście czy skilla to po pierwsze na padzie da się tak zrobić bo bądź co bądź oferują ten sam zestaw ruchów, a po drugie z większości serv''ó gość by został wyrzucony bo by się wszyscy pluli, że ma jakiś auto-aiming (tak jak mnie wyrzucali z serwerów, w których wyłączony był celownik bo nie miałem większych problemów z zabiciem innych bez "celowania przez przyrządy" w tym headshot''y też tak stawiałem. W ogóle to chyba ta dyskusja jest bez celowa bo z tego co widzę ani ja Cię nie przekonam, że "na padzie się da tak samo jak na klawie i vice versa" ani ty mnie, że tak się nie da :P @hans olo A z wami pecetowcami to dopiero można pogadać :P A czego ty nie zrobisz na tej swojej klawie? :P @Dann Chociaż nie zwalaj na wszystkie konsole winy bo to wina Nintendo, a że zarabia na tym krocie to M$ i Sony też idą w tym kierunku niestety żeby zarobić więcej kasy.
  14. Ale właśnie o to chodzi. Nie przeszkadza mi to, że lepiej Ci się gra w FPSy na klawie tylko to że nie chcesz zaakceptować, że komuś lepiej się będzie grało na padzie i wcale nie będzie gorszy skillem od pecetowca. Wszystko zależy od preferencji danego gracza.
  15. No, a ja twierdzę że to zależy od gracza i tak samo jak może lepiej grać w CoDa na padzie tak lepiej może grać w DMC na klawie. My (a przynajmniej ja :P) nie twierdzimy, że na padzie na pewno gra się lepiej tylko, że można grać na takim samym poziomie jak na klawie i w cale pad nie jest gorszy od klawy.