xeavien

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    46
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O xeavien

  • Ranga
    Robotnik
  1. Co kolwiek to bedzie, wazne zeby bylo w Egipcie ;p.
  2. xeavien

    Epic Games nie wierzy w rynek PC

    Niestety pan CEO, apomniał najwyrażniej, że największą siła rynku PC leży w produkcjach online only. Nie tylko MMO. Ale w grach które da się grać wyłącznie multiplayer i są bardziej rozbudowane niż używanie 4 przyciskow ;p.
  3. Tak ale nie wziąłeś pod uwage ze większość efektów które są uzywane obcnie w grach (albo i nie są), były opracowane przez dzial R&D Crytek. Dokumentacja tych efektów jest dostępna publicznie (czysta matematyka, nawet nie będe udawał, że zrozumiałem więcej niż pare procent ;p). Chrome 4, nie ma absolutnie niczego nowego. Wszystko co tam jest już było w CE2 i 3. To miło ze w GameDev udostępnia sie takie rzeczy za darmo, aby każdy mógł ich używać. Tak zrobili silnik. Nie, nie wymyślili wszystkiego sami.
  4. W nwesie jest błąd. Forged By Chaos powstaje na CryEngine3. Tak tworzyli go na CE2 ale zmienili na najnowszą wersje. Mnie to tam osobiscie nie rusza. Dużo wazniejsza jest wygoda uzytkowania tego, wbudowane toolsy i wydajnosc pracy. Bo ładne shadery to kazdy programista ze stażem potrafi zrobić (bo R&D documents chociazby dotyczace CE3 są publicznie dostępne, kwestia implemntacji tego u siebie).
  5. APEX ktorego uzywa CCP jest dzielem NVIDII. Narazie w fazie beta i dostepny tylko dla wybrancow. Ale bedzie udostepniony za darmo (bez kodu), tak samo jak PhysX, na ktorym notabene APEX jest zrobiony. W najnowszej iteracji Unreal Engine 3 APEX tez jest dostepny. Nie ma sie czym podniecac.
  6. Osobiscie kibicowałem Angels Fall First. Ale mimo wszystkom chłopakom od The Haunted sie należało, naprawde kawał świetnej roboty. >Nie. Mimizu dobrze pisze, Epic dał tylko edytory. Nie słyszałem, żeby wypuścili źródła do wglądu (i ewentualnej modyfikacji). Bardziej poprawne jest swierdzenie: Udostępnily cały silnik w wersji binarnej (bez kodu źródłowego). Bo prawda jest taka ze UDK to najnowsza wersja UE3 jaka aktualnie jest dostępna w repozytorium Epic - kod napisany w C++.
  7. xeavien

    Crytek ma w zanadrzu nowego FPS-a

    E znowu FPS ? Niech zrobia jakiegos TPS na modle GoW ;/. Z FPS to mozna sobie domek zbudowac a dobrych TPS to mozna szukac, szukac, szukac i na koncu nzjaduje sie i tak GoWa -;-.
  8. Wasz whine tutaj, jest strasznie załosny. Ale przynajmniej sie pośmiać można. Szkoda, ze nikt z płaczków niezauwazył naprawde istotnych zmian takich jak: a) przemyślana wkoncu itemizacja b) dwie nowe ścieżki rozwoju postaci c) kompletnie przemeblowane talenty d) zmienione levelowanie (znowu zupełnie) e) zmiana emchaniki czesci klas (no more mana u hunterow) f) Ranked BG (SMIERC Arenom) Kogo obchodzi ze Krowa bedzie Paladynem. Rly WHO CARES ? Skoro gra stanie sie jeszcze bardziej playable niz byla. Fluff w Warcrafcie i tak zawsze byl szczatkowy. Za to fun z grania bedzie wiekszy, przy tych wkoncu przemyslanych i rozsadnych zmianach.
  9. xeavien

    Odmieniony, kolorowy Max Payne

    Ostatnio straszna moda na mrok sie zrobiła. Mrok w rozumieniu brak światła i 256-kolorowa paleta odcienow szaroci. Ahahaha, strasznie mnie to smieszy.
  10. xeavien

    Sprzedaż BioShocka poniżej oczekiwań

    Nie oszukujmy sie srednia gra + DRM, to sie nie moze udac. Mnie Bioshock znudzil, po 40% gry, poprostu niechcialo mi sie isc dalej. Moze jakby tryb TPP z nad ramienia dodali, to by ciekawiej bylo ;p.
  11. Dodatek jest za darmo. Wlasciwie, jesli spojrzec na to z marketingowego punktu widzenia nowy dodatek to takie DDO 2.0. Ja w kazdym razie napewno wroce zobaczyc, co sie zmienilo. Z drugiej strony wersja free, jest tak okrojona, ze Atari, chyba sobie jaja robi..
  12. No i co z tego ze tylko w USA ? Mozna grac na serwerach USA, na ktorych jest wiecej ludzi -;-. Nawet w Peak time, latwiej tam znalesc, kogos do grania niz na EU. Naprawde robicie, problem z niczego, nawet nie zaznajamiajac sie z sytuacja.
  13. Ta cos ci powiem. Wchodze moim bohaterem to domku, morduje nim faceta, pozniej gwalfce zone tego faceta. Obydwoje nabijam na pal przed ich domkiem. Na dworze jest poludnie, slonce ladnie swieci, trawa sie zielniki, kwiatki rosna, mamy wiosne. Jest ladnie i kolorow, i ten blekit nieba.. Sielanka i to jaka kolorowa! No moze gdyby nie fakt, ze mamy dwa zakrawione trupy na palach przed drzwiamy i pare wyrazow napisanych na tychże scianach ich wlasna krwia. No ale to nie jest mroczny i ciezki klimat. Zeby byl mroczny i ciezki to grafika musibyc szaro-bura!. Niektorym chyba klepki ostatnie odebralo, jest mrocznosc swiata oceniaja po tym jak bardzo jest wyprany z kolorow..
  14. chcialbym niesmialo zauwazyc, ze niektorzy tutaj, sa tak ekhm fanatycznie przywwiazani do przyszlosci, ze zakrawa to na neofityzm. A najgorsze jest to, ze zdecydowana wiekszosc nie pamieta, jak kiedys gry wygladaly, i co najwazniejsze dalczego wygladaly. Nie nie dlatego ze kiedy projektanci lubili "mhork", dlatego ze owczesny sprzet z trudem wyswietlal cos wiecej niz 16-o bitowa paleta barw.. Smutne troche, ze wiekszosc tutaj jest slepo przywiazana do przelosci, ktora jedynie pamietaja jako bardzo wyidealizowana :<.
  15. Roper, ze swoim epic failem HGL, niech sie lepiej nie wypowiada jak powinny gry wygladac. Bo niestety bez bata nad głową to on wiele zrobic nie potrafi.