megazielarz
Gramowicz(ka)-
Zawartość
161 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO megazielarz
-
Ranga
Przodownik
-
Zależy od telewizora i rozdzielczości jaką obsługuje. Przy 1080p ząbki są niewielkie, a miejscami ich nie ma wcale. Oczywiście gra nigdy nie jest tak gładka jak na tych screenach, ale nie można też przesadzać. Polyphony stale pracuje nad GT5. Produkcja zajmuje jednak sporo czasu (w końcu jeden samochód robią przez kilka tygodni). Co pewien czas wrzucają aktualizacje do GT5P.
-
Problemy z GTA IV na PS3 poważniejsze, niż się wydawało? Są już rozwiązania
megazielarz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Mam pewne zastrzeżenia co do autora tego newsa. Pisanie, że rozdzielczość 630p jest mankamentem już samo w sobie jest dziwne. Owszem z technicznego punktu widzenia gra nie chodzi w takiej rozdziałce jakiej powinna, ale co to interesuje samych graczy, dla których najważniejsze powinno być to co widzą na ekranie? Różnicy nie zauważą. Sprawa "zawiech" dotyczy nie tylko PS3, ale także X360 (choć chyba w większym stopniu konsoli Sony). Nieporozumieniem jest jednak wieszanie psów na producencie konsoli. Problemy z GTAIV to wina producenta gry, czyli Rockstar i to oni także odpowiadają za łatkę, która to ma ukazać się w ciągu tygodnia. Sony samo próbuje ratować sytuacje, bo w końcu chodzi tu o killera. Za wiele jednak nie mogą, bo kwestiami kodu zajmuje się producent, a przecież GTA to nie ich gra ;). -
Ludzie już czekają na GTA IV oraz dwie informacje na temat wersji na PS3
megazielarz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Niet, nawet gdy instalacja nie jest obowiązkowa na pudełku znajduje się stosowny znaczek (tak jest np. przy UT3). -
GTA IV - szczegóły dotyczące różnic pomiędzy wersjami
megazielarz odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Lepiej piszcie już sprostowanie. Daliście się nabrać. Cały ten pomysł od początku wyglądał na niedorzeczny i trochę dziwię się Wam, że napisaliście o tym. Po pierwsze żaden deweloper nie jest na tyle głupi, żeby przykuwać gracza na 85 minut tylko po to by ten oglądał pasek ładowania i wciskał przycisk. Druga sprawa to sama długość instalacji. Te na PS3 na ogół trwają kilka minut (2GB danych). Wyjątkiem są produkcje od Capcom - DMC4 to 5GB instalowanych przez ok. 20 minut. W najgorszym więc wypadku 10 GB rzucało by się w 40 min. Po trzecie pracownik Capcom, który podał im te informacje został wyssany z palca. Sprawę zamyka zwyczaj tej strony zwany Fiction Fridays. -
GT 5 Prologue najczęściej kupowaną grą na Wyspach
megazielarz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
>Ty chyba nie grales w FM2. A jak grales to chyba w trym zrecznosciowy, ewentualnie miales powlaczane TC i inne >wspomagacze. Wylacz wszystko i zostawt tylko ABS i graj. W FM nie rzuca autem? To nie grales w ta gre >napewno. Ruszasz na pelnym gazie kola nie lapia przyczepnosci. Trzymasz silnik na 9 tys obrotow na starcie... >silnik sie uszkadza. Dasz za duzo gazu przy wychodzeniu z zakretu... wypadniesz lub zarzuci ci tyl. Zamontujesz >silnik z Ferrari do audi...to samochod bedzie mial za duzo moc do wagi i nie lapie przyczepnosci jak zle operujsze >gazem Problem w tym, że to samo mogę zrobić w GT5P (powyłączać wszystkie wspomagania) i będzie go jeszcze trudniej prowadzić. Nie piszę tego, aby ganić Forze, ale żeby zaprzestano powtarzania utartych tekstów typu "Forza miażdży Gran Turismo" itp. GT5P jest naprawdę dobrą grą i jeśli tylko Polyphony trochę się postara, zniknie kompletnie bariera między Forzą a GT. -
GT 5 Prologue najczęściej kupowaną grą na Wyspach
megazielarz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Argumenty? GT4 miało 700, a GT5 będzie miało 900. Takie wyliczanki nic nam nie dają. Forza nie ma już także lepszego modelu jazdy, a przynajmniej ma on mniej wspólnego z symulacją niż ten od Polyphony. Przykład? Niezależnie od wybranego samochodu, każdy prowadzi się tak samo łatwo w Forzie. W GT5P gdy prowadzisz Ferrari 599 trzeba nieźle się napocić, aby nad nim zapanować (napęd na tylne koła powoduje rzucanie tyłem auta). >Forza posiada bardzo dobry system uszkodzen...nawet wewnetrznych..typu silnik, waly rozrzadu , osie itp. >Takze uderzysz prawa strona (zalezy jak mocno) to cie moze zaczac sciagac w prawo. Zuzycie opon to samo. >No po prostu symulacja. Wizualnie uszkodzenia w Forzie nie są bardzo dobre. Lekkie wgięcia blachy, zdarty lakier, odpadający zderzak, rozbita szyba - to trochę za mało, aby nazywać uszkodzenia w Forzie bardzo dobrymi. Uszkodzenia wewnętrzne stoją na szczęście na wyższym poziomie. >A wogole to Fanboyami nie dyskutuje. I kto to pisze... Gran Turismo zaczyna doganiać Forze. Jeśli w GT5 będą uszkodzenia, AI, wizualny tuning to Polyphony przegoni Turn10. -
Ekhem, rok temu na CES już była prezentowana płyta Blu-Ray o pojemności 100GB, a o 200 mówiono już bardzo dawno.
-
Jest się z czego cieszyć - The Two Thrones tyle, że pod inną nazwą. Jak na razie Ubisoft wypuszcza odgrzewane kotlety na Wii.
-
RX-8 - khem, Sony i Ninny dlatego się nie pokażą ze swoimi konsolami, gdyż miesiąc po GC odbędą się największe targi (E3 juz nie ma)- TGS. Na dodatek na tych TGS obie firmy mogą liczyć na ogromne wsparcie japońskich developerów. GC dopiero raczkuje. Choć za rok jak najbardziej wszystkie trzy firmy wystawią pewnie swoje konsole. Tak czy siak na GC będzie nowy trailer MGS4.
-
>Ale konsola ma wyjść w 2016, a do tego czasu duuużo Jak już napisałem PS4 nie wyjdzie w 2016 ( w tym czasie to konsola będzie już od kilku lat dostępna na rynku) tylko coś ok 2011.
-
Troche dziwny ten news. W wywiadzie jeden z pracowników Sony (chyba Harrison) jedynie zaznaczył, iż nie wyobraża sobie PS4 z napędem fizycznym a Wy robicie z tego nagle plany firmy. To było tylko jego zdanie. Poza tym nie oszukujmy się- PS3 będzie "żyło" 10 lat jednak PS4 wyjdzie po ok 5 latach od premiery trójki.
-
E3 2007 odbędzie się w miesiącu "July" czyli w lipcu a nie w sierpniu ;)...
-
Chodzi o to, że dzięki temu będziesz miał większe możliwości sterowania postacią.
-
nievil- to radze zapoznaj się z tym linkiem: http://ps3.qj.net/Heard-Through-the-Netvine-PS3-Has-A-Secret-Hardware-/pg/49/aid/56768
-
cena raczej na 100% nie wzrośnie. A identyczna emulacja ma miejsce w PS2 (konsola posiada części z PSX''a). Powinniście dodać, że w tym samym artykule jest jeszcze wzmianka o "dużej wielkości pamięci flash dodawanej do zestawu".