NiKiTa7

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    37
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O NiKiTa7

  • Ranga
    Przodownik
  1. W celu uzyskania informacji dotyczących indywidualnych zamówień prosimy kontaktować się z DOK.
  2. W przypadku problemów i niejasności z wysyłką gry lub elementów EK prosimy kontaktować się bezpośrednio z DOK- to jest najszybsza droga uzyskania informacji dotyczących indywidualnych zamówień.
  3. W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt z DOK pod nr tel. 022/ 519 69 69
  4. W sprawie wysyłek należy kontaktować się z DOK.
  5. Nikt z pracowników DOK nie anulował samodzielnie zamówienia... może ono zostać automatycznie anulowane tylko w sytuacji gdy po złożeniu zamówienia nie zostanie ono potwierdzone w określonym terminie.
  6. Ze zniżki w naszym sklepie będą mogły skorzystać zarówno osoby, które zamówiły Edycję Podstawową jak i Edycję Kolekcjonerską.
  7. Oczywiście zniżka też się należy :) Nigdy sami nie anulujemy zamówień naszych klientów, zawsze jest wysyłany link z prośbą o potwierdzenie zamówienia.
  8. Zniżka w wiedźmińskim sklepie dotyczy osób, które już odebrały swoje przesyłki.
  9. Pod podanym linkiem znajduje się informacja o rekompensacie: http://www.gram.pl/news_9Q7qH,8_Znizka_w_wiedzminskim_sklepiku_dla_pre_orderowcow_Wiedzmina.html
  10. Bardzo przepraszamy za opóźnienie, informacja o rekompensacie pojawi się najpóźniej o 18:00
  11. Bardzo przepraszamy, z powodów technicznych nastąpiło przerwanie na linii telefonicznej. Prosimy zadzwonić ponownie do BOK.
  12. Tak jak wcześniej napisał - do godz. 17:00 pojawi się informacja o rekompensacie :)
  13. Nie lekceważymy naszego klienta, staramy się pomóc... Z naszych aktualnych informacji od Masterlinka w dniu dzisiejszym powinien Pan otrzymać przesyłkę.
  14. Przesyłki są nadawane na bieżąco, jeszcze dziś pojawi się informacja o statusie.