Asulde

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    15
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Asulde

  • Ranga
    Robotnik
  1. Dobra jestem mam nick Joscelin;)
  2. Sabina a do kogo mogę zgłosić w sprawie rekrutacjii?przyjmujecie mnichów lub hunterów?
  3. A czy mógłby prosić o adres www czanej kompani na silvermoon? Pozdrawiam
  4. Hey Byłem kiedyś w czarnej kompani na Aerie Peak :P grałem taurenem warem Joscelin:P żyjecie jeszcze tam??
  5. Witam Zamierzam w ten piątek wrócić do Wowa i szukam spokojnej casulowej aktywnej gidli nastawionej na pve, może ktoś jakoś zaproponować?
  6. Witam A chciałbym się zapytać jak się gra guardianem Serafin?
  7. Asulde

    Diablo III - temat ogólny

    Ma ktoś na oddanie guest passa na oddanie:) ? Pozdrawiam
  8. Witam To znowu ja:) i znowu mam pytanie o tokeny do WoWa bo nadal nie ma ich w waszej ofercie:(
  9. Witam Czy słychać coś nowego w sprawie authenticatorów do World of Warcraft ? Pozdrawiam
  10. Witam Niedawno pojawił się post o powrocie produktów Blizzarda do waszej oferty, w tym poście też była mowa o authenticatorach(tokenach) do World of Warcraft w dobrej cenie, czy i kiedy będzie można je kupić?? Pozdrawiam
  11. Do kogo mam się zgłoszyć w sprawie rekrutacji???Pozdrawiam nick w grze Joscelin
  12. Witam Szukam realmu dla początkującego gracza na globie gdzie mam szanse znaleźć jakoś polską gildie , możecie coś doradzić???(najlepiej pve)
  13. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób ktoś z obsługi sklepu się ze mną kontaktował????Chyba to są jakieś żarty, nikt do mnie nie zadzwonił, nikt nawet nie pofatygował się odpisać na mój formularz wysyłany 2 razy, telefony ani do pomocy ani do sklepu nie działają,poprostu olewka. Jeśli można wiedzieć to kiedy i w jaki sposób ktoś się ze mną kontaktował????I także chciałbym się zapytać jak to jest z dostępnąścią u państwa towaru, kiedy kupowałem pada była ostatnia sztuka i co nagle znikła ktoś inny ją wziął mimo tego że ja kupiłem???
  14. Bardzo zawiodłem się ogólnie na gramerze, totalna olewka mija 3 tydzień a nic nie ruszyło się w mojej sprawie, już więcej nic nie kupię od was już na allegro mają lepsze nastawienie do klienta niż wy! Brak reakacji, telefony które nie działają od miesiąca totalna porażka.
  15. Witam Chciałbym się zapytać o działanie sklepu internetowego, mam problem zamówiłem ponad 2 tygodnie (data zamówienia 13.09.2009) temu pada do xbox 360 od tamtej pory nie dostałem żadnego potwierdzenia, próbowałem dodzwonić się na infolinię ale ciągle jest zajęte, na meile nikt nie odpowiada, sam już nie wiem czy ja mam coś z tym kontem czy wiecznego pecha:( numer zamówienia to zamówienie SY00430989. Pozdrawiam