Rakit

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    98
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Rakit

  • Ranga
    Przodownik
  1. Problem jest bo przedstawiał swoje dzieło jako moda na poprawę optymalizacji a nie wspomniał o tym że dodatkowo szpera po plikach na twoim komputerze, pomijając fakt że blokował piractwo, wprowadzał zmiany na sprzęcie bez zgody właściciela, do czego nie miał prawa.
  2. Jeden z powodów dla którego uważam, że Lost Alpha to kompletne dno https://youtu.be/AGV5_QXMfPk?t=65 Nie wiem ile się zmieniło od pory publikacji tego fimiku ale sam fakt że stworzyli coś takiego skreśla dla mnie twórców tego moda oraz ich dzieło.
  3. > Awww, cóż za szokujące wieści, nikt się pewnie tego nie spodziewał. > > Jak dla mnie ten remaster ma gorsze textury na pececie niż zwykły, goły Skyrim. Bo w normalnej edycji jest dostępna oficjalna paczka tekstur HD, a ten cały remaster używa podstawowych, jedyne co dodali to jakieś bajerki graficzne które na PC można było załatwić za sprawą modów, wymagania poszły natomiast strasznie w górę - mój piec jest mocno przestarzały ale zwykłą wersję gry odpalę na ultra w 60 klatkach z kilkoma modami, natomiast SpecialEditon na wysokich działa w 15-20. Jedyny plus tej edycji to możliwość wgrywania modów na konsolach, chociaż tych najlepszych też się nie da.
  4. > > Bardziej czekam na tego moda niż na kolejną część TES. Ci ludzie robią kawał wspaniałej > > > roboty. > to fakt... mam tylko nadzieje że pod koniec B. nie wyskoczy z jakimiś pretensjami. Już raz to zrobili przy moroblivionie, doczepili się używania zasobów takich jak tekstury czy modele bez ich zgody, więc teraz wszystko jest tworzone od zera przez moderów oraz ktoś dodatkowo czuwa nad tym aby wszystko było nie do ruszenia.
  5. Torchlight 2 w porównaniu do części pierwszej jest grą tragiczną, praktycznie wszystko było w nim gorsze - generator map, klasy postaci, grafika, walka w zwarciu, ośmielę się stwierdzić że nawet fabuła a tej prawie nie było w obu częściach. Twórcy zamiast skupić się na czystej rozgrywce czyli rozwalaniu potworów, zaczęli dodawać multum dodatkowych elementów w efekcie czego więcej czasu biega się w kółko niż walczy. Jedyną przewagą kontynuacji nad poprzedniczką jest multiplayer, chociaż to i tak nie uratuje drewnianego gameplay''u. Mam nadzieję że jeśli zdecydują się na 3 część, to dobrze ją przemyślą.
  6. Było parę słów o grach od Wargaming''u, to może teraz tak dla sprawiedliwości jakiś news o nadchodzących zmianach w WarThunder, mianowicie nowy system renderingu oraz destrukcja otoczenia. https://www.youtube.com/watch?t=16&v=MZ4F06ST5Rw http://warthunder.com/en/devblog/current/806
  7. Gra sprawia wrażenie będącej na ostatniej prostej, mam nadzieję że premiera jeszcze w tym roku. Szczerze to już myślałem że ten projekt został porzucony, zapowiedzieli to 5 lat temu, zrobili devbloga na temat postępów przy pracy i przez ostatnie 2 lata pojawiło się tam jakieś 6 postów.
  8. Jeszcze z półtora roku i będzie można kupić edycję complete (mam nadzieję że tylko tyle, chociaż znając spółkę BiowarEA to mogą wydawać kolejne przygody przez 5 lat).
  9. Z tym rozpalaniem ognisk gdziekolwiek to trochę przesadzone, wygląda to na nową animację rozpalania. Lokacje i przeciwnicy na filmiku bardziej mi przypominają tych z Demon Souls więc może będzie jakiś fabularne połączenie światów.
  10. > A bo ja wiem? To chłopaki od War Thunder prawda? Hmm no i co ma z tego być? Carmageddon > e klimacie World of Tanks z domieszką FUEL? ?? Myśl o tym jak o Robocraft''cie połączonym właśnie z Carmageddon''em, w grze tworzysz własny pojazd począwszy od szkieletu i rodzaju napędu (koła, gąsienice itd), dalej dodajesz komponenty które pozwolą podjąć walkę w terenie z innymi konstruktorami. Pomysł nie wydaje się urywać głowy ale nie wydam żadnej opinii o grze dopóki w nią nie zagram, ciekawi mnie tylko po co silą się na warstwę fabularną skoro to gra pvp więc nie będzie zbytnio okazji jej rozwinąć.
  11. Turlam się ze śmiechu kiedy czytam te oburzone/zniesmaczone komentarze na temat nieśmiertelności psa. Prawda jest taka, że jeśli komuś nie podoba się idea psiego towarzysza nie będzie z nim podróżował, natomiast ci którzy go zachowają, w przypadku śmierci zwierzaka w walce i tak wczytają grę ale hurr durr trzeba narzekać bo to już nie prawdziwy hardcorowy Fallout. Mogę się założyć, że połowa ludzi którym tak bardzo przeszkadzają zamiany w serii nie odpowiadał by również Fallout 1&2 wydany w nowej oprawie graficznej bo gameplay dziwny a fabuła słaba i pewnie cały remake dałoby się zrobić lepiej. Tak dodatkowo to przypomnę że grę tworzy Bethesda a u nich z AI towarzyszy to nie najlepiej gdzie w Skyrim/F3 włazili w każdą możliwą pułapkę/minę, więc w sumie to się cieszą że pies będzie nieśmiertelny.
  12. Rakit

    E3 2015: DayZ z trybem single-player

    Zgaduję że pewnie dodadzą szabrowników i bohaterów jako boty, może nawet armię walczącą z zedami, czyli coś co jest od dawna w rozszerzeniach do oryginalnego DayZ takich jak Origins i Overwatch.
  13. Gra jest krótka (z kolegą skończyliśmy kampanię w dwa wieczory), zaklęć jest mało (mniej niż w pierwszej części pomijając DLC), przeciwnicy mają ogromne ilości zdrowia a większość kombinacji w ogóle nie zadaje obrażeń - najlepsze z nich to 5xkamień jako pocisk na bossów oraz 5xarcane w formie eksplozji na trash. Gra została stworzona z zamiarem rozgrywania krótkiej kampanii z różnymi wyzwaniami typu przeciwnicy się regenerują albo gracze mają szybkość poruszania zmniejszoną o 40%, można wybrać do 5 takich elementów albo wcisnąć przycisk losowo. Ukończenie gry z tymi utrudnieniami odblokuje nam więcej wyzwań, aby móc rozegrać tą samą kampanię jeszcze raz, tylko trochę inną. Ogólnie gry nie polecam, ponieważ ciężko mi znaleźć jakieś plusy względem części pierwszej, autorzy spolszczenia mieli parę dobrych pomysłów przetłumaczenia gry, dodając żart tam gdzie go nie było, osobiście najbardziej denerwowała mnie możliwość poruszania się w trakcie rzucania zaklęć - niby dynamika rozgrywki ale znaczne ułatwienie, brakuje też bossów nie będących przypakowaną wersją zwykłego przeciwnika.
  14. > A ja wciąż mam nadzieję, że całość wyjdzie z polskim dubbingiem... Na razie to nawet napisów polskich nie ma, ale mówi się o planach oficjalnej lokalizacji gdy cała gra będzie gotowa więc faktycznie, pozostaje mieć nadzieję.
  15. Pierwszy sezon bardzo mi się podobał ale drugi to kompletne dziadostwo, skoro gry od Telltale nie mają faktycznego gameplay''u - uważam że są bardziej interaktywnym filmem, to logicznym jest że fabuła powinna być najmocniejszą stroną. Udało się to osiągnąć w przypadku pierwszego sezonu oraz "The wolf among us" tymczasem nie mogę stwierdzić że ktoś wysilił się przy tworzeniu dobrej historii w przypadku sezonu drugiego TWD skoro gramy dziewczynką w przedziale wieku 10-13 lat, w czasie zombie apokalipsy, która z jakiegoś powodu jest uważana za lidera grupy z którą podróżuje i prawie każda decyzja na temat dalszych działań jest pozostawiana tej dziewczynce. Gdyby nie była to Clementaine tylko jakiekolwiek inne dziecko w tym wieku, a gra nie miałaby sezonu pierwszego, to taka sytuacja byłaby kompletnie debilna i raczej nikt nie stworzyłby czegoś takiego, tymczasem twórcy z jakiegoś magicznego powodu stwierdzili że dziecko będzie świetnym protagonistą w grze starając się o poważna fabułę i ciężki klimat.