jcraft
Gramowicz(ka)-
Zawartość
107 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO jcraft
-
Ranga
Przodownik
-
> > To gra przeznaczona dla jednego gracza mam nadzieję? > > ... > > > Tylko w połowie. Przeznaczona do gry w coopie. Odkąd to ED jest przeznaczone do gry w coopie? Podobnie jak starsze części najnowsze Elite jest produkcją dla jednego gracza, jednak tym razem otrzymamy także multi (pozwalające na rozgrywkę praktycznie na skalę gry MMO).
-
> Z jednej strony fantastyczne dokowanie, imersja od razu + 10. Z drugiej przy setnym dokowaniu > podejrzewam że może to się okazać męczące. Ale jestem i tak za :) brakuje mi dobrego > sandboxowego symulatora. Czy generalnie jakiegokolwiek. Podejrzewam, że zanim do owego setnego dokowania dojdzie będziemy mogli podobnie jak w starym Elite zamontować sobie komputer dokujący, który odwali za nas całą robotę :)
-
> Gram.pl się stara i pisze, a Ty nawet nie czytasz. No czytam, czytam i niestety nigdzie nie widzę aby coś było w tekście wspomniane o systemie zapisu - po za tym, że uruchamiając pewną opcję możemy sobie ograniczyć możliwość zapisu do tego stopnia, że grę zapisywać będzie można jedynie pomiędzy rozdziałami.
-
Jak wygląda sytuacja z zapisem gry? Tylko checkpointy, czy też możliwy jest zapis w każdym momencie? Ostatnimi czasy w skradankach swobodny zapis się nie pojawia, a w zamian raczeni jesteśmy punktami kontrolnymi (miłym wyjątkiem było tylko Dishonored), także mam pewne obawy co do tego jak zostało to rozwiązane w najnowszym Thiefie.
-
Zapisując grę w domu postaci czas w grze przewija się o 6 godzin do przodu (czyli jak w poprzednich częściach serii), a używając quick-save''a po prostu zapisujemy sobie grę w każdym momencie bez przewijania czasu (oczywiście tylko poza misjami).
-
Save w dowolnym momencie jest możliwy tylko kiedy nie jesteśmy akurat w środku wykonywania misji, tak to mamy checkpointy w jak większości współczesnych gier.
-
Jako że gra jest osadzona w fikcyjnej wersji Los Angeles (i okolic) to nic w tym dziwnego, że radiowozy wyglądają jak "rodem z NFS-a" - w końcu te z NFS-a też wzorowane są na tym co amerykańska policja ma na wyposażeniu.
-
StarCraft II: Heart of the Swarm z trybem treningowym
jcraft odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> To jest dość złożona sprawa, bo z perspektywy single playera ta gra to kontynuacja, a > z perspektywy multi - dodatek. Czyli zupełnie jak add-ony do pierwszego SC czy D2 - a mimo to nazywano je "dodatkami" :) -
Jest pierwsza ocena XCOM: Enemy Unknown. Szykuje się hit!
jcraft odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Problemik tylko taki, że pracując dla jednego państwa daleko nie pociągniesz. Organizację XCOM sponsoruje Rada składająca się z 16 państw - jeśli ignorujemy misje od jakiegoś państwa wzrasta poziom paniki w tymże. Zbyt wysoki poziom owej i papa, opuszczają Radę. A kiedy swoje poparcie wycofa 8 państw - GAME OVER. -
Jeden z poziomów w Hitman: Absolution zmieniony po fali krytyki zwiastuna The Saints
jcraft odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jeśli dobrze rozumiem to jedyne co zostanie zmienione to fakt, że "zapewnią postaciom pewne tło fabularne" (a to chyba zmiana na lepsze?). Niczego innego z tej wypowiedzi wywnioskować moim skromnym zdaniem się nie da. -
Minecraft (hohoho, ależ oryginalny jestem)
-
A Demon Souls/Dark Souls to może złe oceny zbierał bo "za trudny" był? Dajże spokój panie producencie - zrobiliście słabą grę to nie próbujcie szukać wytłumaczeń czemu zbiera takie, a nie inne oceny.
-
Kingdoms of Amalur: Reckoning - znamy minimalne i zalecane wymagania sprzętowe
jcraft odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
To będzie action RPG - z walką niczym ze slashera, ale mocno podpartą statystykami. -
Kingdoms of Amalur: Reckoning - znamy minimalne i zalecane wymagania sprzętowe
jcraft odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wymagania dość standardowe jak na dzisiejsze czasy, ale bardziej mnie interesuje w przypadku tej gry kwestia lokalizacji, do premiery mniej niż miesiąc, a o tym czy gra miałaby być spolszczona nic nie wiadomo... czyżby EA Polska odpuściło sobie polonizację? To w końcu gra cRPG - trochę tekstu w niej będzie i polskie napisy by nie zaszkodziły. -
O tak Gratuitous Space Battles - świetna gierka dla fanatyków bitew kosmicznych w space-operowym stylu - dwuwymiarowość produkcji w ogóle nic nie odejmuje od rozmachu kosmicznej rozwałki :D. (do tego mody ze statkami ze Star Treka czy Star Wars... i space-operowy nerdgasm gwarantowany ;P)