mik999

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    67
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O mik999

  • Ranga
    Przodownik
  1. mik999

    Dużo nowych ujęć z Yakuza: Ishin

    Właściwie... pewnie faktycznie tym razem nawet żebym siedział z dziesięcioma stronami tłumaczącymi w tle tym razem nie odpuszczę.
  2. mik999

    Dużo nowych ujęć z Yakuza: Ishin

    Liczę, że w przeciwieństwie do Kenzan! ta część wogóle trafi na zachód... Do tej pory nie mogę sobie wybaczyć, że nie znam japońskiego by w Kenzan zagrać.
  3. mik999

    Soul Sacrifice - recenzja

    Dodatkowym minusem jest angielskie tłumaczenie które porzuciło klimat Legendy o Królu Arturze. W oryginale (JPN) można było spotkać min. Merlina czy też Sir Lancelota - z znanych tylko przez Sony przyczyn zrezygnowali jednak z tego, stąd Lithya teraz nazywa się Sortiara etc.
  4. @Ring chcę ci przypomnieć, że skille w Jedynce na końcu drzewka nie były aż tak mocne.... Wyobraź sobie np. Zer0 który może rzucić sztyletami, po czym wykończyć wroga, zacząć kolejne Decepti0n, rzucić sztyletami osłabiając wroga........ A to jest tylko pierwsze co przyszło mi na myśl.
  5. Marki i podstudia zostają sprzedane. Łącznie z studiem THQ.
  6. Zgadzam się z tytułem newsa - ta gra pewnie będzie dobra tak jak moim zdaniem Hot Pursuit który był jednym z lepszych NFS''ów, a napewno lepszy od gier Black Boxa po Most Wanted, jednak z powodu tytułu (narzuconego pewnie z góry przez EA) dzieciaczki będą narzekać na brak tuningu, a wiele innych osób będzie szukać dziury w całym podając argumenty typu "Bo GRID ma lepszy model jazdy", to jest argument w stylu "nie kupię reedycji Quake, bo Battlefield ma lepszą balistykę lotu pocisku ze snajperki" - nauczcie się rozróżniać podgatunki, zamiast błaźnić się głupimi komentarzami - NFS od zawsze były arcadówkami (chyba, że mi powiecie, że Most Wanted miał pół-symulacyjny model jazdy jak Grid :P), podczas gdy Shift czy Grid są półsymulacjami, a i tak wysiadają przy pełnych symulacjach typu Rfactor gdzie masz faktycznie skomplikowany model jazdy.
  7. Dla kogoś kto przeszedł SR3 nie jest to dziwne. To jest po prostu kontynuacja super zabawy.
  8. To, że shakowali to nic dziwnego - każdy system da się złamać (dlatego nigdzie nie mam wpisanej karty na stałe), jednak smutne jest ze M$ boi się przyznać, że wina nie leży po stronie graczy.
  9. Bayonetta była na swój japoński sposób grą genialną, co do Vanquisha... słowo "popełnili" jak najbardziej do tej gry pasuję. Osobiście bardzo się ucieszę, jeżeli zostanie zapowiedziana 2ka.
  10. Sam na ogół na nowym serwerze unikam używania języka polskiego. Dlaczego? Z podanych wyżej powodów, co jednak często doprowadza do absurdalnych sytuacji gdy udając obcokrajowca widzę jak na mnie bluzgają, bo nie znam Polskiego. To jest smutne i ciesze się, że jednak przy odpowiednich staraniach zawsze w dużych MMO znajdzie się jakaś polska gildia która wymaga nie przeklinania na chacie.
  11. Ta gra popełniła jeden prze gigantyczny błąd - była płatna. Jako gra F2P może by się sprawdziła, ale miała za mało zawartości i wymagała za dużo farmienia (przynajmniej w becie). Z przyjemnością pograłem w bete, ale nic ponad to nawet nie próbowałem.
  12. Kiedy można się spodziewać dostawy Pre-paidów do World of Warcraft? Bo już od tygodnia nie ma.
  13. Mogę Ci to obiecać z ręką na sercu, bo Saints Row poszło w tą stronę w która miałem nadzieję pójdzie GTA IV - czyli rozwinięcie San Andreas, co zrobili wie każdy, dlatego pre-order SR3 czeka :)
  14. Snajperzy o których mówicie są chyba z Czelebińska - "Wprawny snajper używając jednego magazynka uśmierci przy pomocy DVD aż dziesięciu przeciwników." Strach im dać broń do ręki.