Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

Uciekinier
  • Zawartość

    61
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

  • Ranga
    Przodownik
  1. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Battlefield: Bad Company 2

    http://www.battlefieldbadcompany2.com/#/beta Tu będzie beta do pobrania jutro rano, czyli 28 stycznia. Klucz wpiszemy jutro po 18:00
  2. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Guild Wars 2 - kolejny zwiastun!

    Nic, tylko czekac, az wyjdzie gra, albo sama beta... zapisuje sie odrazu :) Wie ktos kiedy dokladnie ma wystartowac beta, poza 2010 rokiem?
  3. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Aliens vs Predator zakazany w Australii

    Wlasnie austarlia straci zyski z podatku od gry, ktora prawdopodbnie bardzo dobrze by sie sprzedawala :] Co prawda jedna gra nie zrobi im roznicy, ale jak takich gier bedzie wiecej i wiecej, to beda musieli sobie zmienic prawo ;) Ale oczywiscie i tak pewnie beda dostawali okrojone wersje, bo wszyscy teraz leca na kase, wiec im robia te gierki... Dobrze, ze Rebellion nie idzie na kase, wiec gra pewnie fajna ;) Moze sobie zagram ;D
  4. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Restart serii Medal of Honor potwierdzony!

    Mam nadzieje, ze bedzie tez cos takiego jak w AA, czyli ze tam zdobywamy sobie stroj oficera niemieckiego i jakies dokumenciki i latamy po calej bazie wroga. Ale tego pewnie juz nie bedzie, a szkoda... No ale mam nadzieje ze singiel bedzie dlugi, bo potrafia zrobic jak chca :] Tylko airbone mnie zawiodl jesli chodzi o dlugosc singla. A o multi sie nie martwie, DICE zrobi taki multi, ze nie oderwe sie od niego przez bardzo dlugi okres czasu ;D Jakos nie znam gry, w ktorej DICE zle zrobiloby multi :)
  5. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Nowe MMO od twórcy Guild Wars

    Jak dla mnie, to mogo sobie robic na konsole, pod waruniekm, ze bedzie abonament... bo jak go nie bedzie to mnie cos trafi (chyba ze jednak zrobia na PC)
  6. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Modern Warfare 2 złamane, "prawie dedyki" uruchomione

    Hehehe, moze w koncu IW uzyje glowy :] Teraz doszedl kolejny powod dla ktorego nie kupie tej gry - nie chce grac z cheaterami etc. Poczekam, az wprowadza dedyki... tzn w najlepszym wypadku bedzie to nastepna czesc CoDa
  7. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Rosjanie bojkotują Call of Duty: Modern Warfare 2

    No coz, IW poszlo tak na kase, ze teraz troche jej straca i bardzo sie z tego ciesze. Choc niestety nie da im to do myslenia co zrobili z multi, bo o niego mi przeciez chodzi. Szkoda mi tylko Rosji...
  8. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Dragon Age zarobił milion dolarów na samych dodatkach

    Jak sobie kupisz gre, zainstalujesz, to potem sobie mozesz normalnie grac bez problemow. Mozna sie przy tym zalogowac do konta EA lub takowe stworzyc jak nie mamy, a potem stworzyc konto na tej calej stronce i na nasz profil na stronce beda sie pojawiac nasze osiagniecia (inni gracze moga je zobaczyc, normalnie mozna takze w grze). Jednak to cale logowanie/rejestracja nie jest platne, a o ile sie nie myle w ogole nie trzeba robic konta... ale nie wiem bo ja mam od dawna konto to sie zalogowalem i tyle :P DCL to dodatek do gry, za ktory placisz tylko RAZ przy jego zakupie. Potem go sobie pobierasz i grasz. Tyle, ze w tym wypadku musisz miec juz konta (EA i stronka), ale to inny szczegol. Bedziesz mogl go pobrac o kazdej porze dnia i nocy i ile razy dusza zapragnie. Pomine fakt, ze niektore sa darmowe, a raczej byly i do innych gier, np. CoD4:MW(1) na PC
  9. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Pierwsze informacje o Call of Duty: Modern Warfare 3 od Onion News

    Hahaha, fajnie by bylo jakby taka gre zrobili :] Ale tak naprawde to dopiero snuja jaki zrobic MW3, zapewne debatuja nad tym jak dlugi zrobic singiel.
  10. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Sonda #108: Co sądzisz o płatnych dodatkach do gier (DLC)?

    Jak sa darmowe to biore, a takto to niech sobie zeruja na innych... Byc moze pierwszy DCL jaki kupie bedzie w Dragon Age, bo gra bardzo mi sie podoba i chce poznac wszystko co sie da :) A na teraz pobieraja mi sie darmowe DLCy do tej gry (w koncu mi sie pojawily na tej calej beznadziejnej liscie)
  11. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Zdobądź smocze skarby - ostatni etap konkursu Dragon Age: Początek!

    W mojim przypadku to raczej bedzie 4 lub 3 klasa (podstawowki). Wiec w przyblizeniu daje to 3/4 lata. W klasach 4-6 robilismy na glinie i innych rzeczach, ale nie na plastelinie ;)
  12. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Electronic Arts zwalnia 1500 osób i kasuje 12 tytułów

    Mam nadzieje, ze nie upadna, bo jak nie zrobia BF3 to sie potne ;D Albo wystarczy, ze usuneli projekt tworzenia tej gry... choc watpie, za duzo by stracili kasy ;P
  13. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Medal of Honor powróci na wojenny szlak

    Mam nadzieje, ze zrobia dluga kampanie, tak jak robili w pierwszych czesciach, a nie jak w Airborne... MoH zawsze sluzyl mi do singla i tak raczej pozostanie. Dla mnie CoD jest do sieci (choc MW2 nie mam i nie bede predko miec, nie z tym co zrobili) oraz Battlefield :)
  14. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Guild Wars 2 dopiero w 2011? Beta w przyszłym roku?

    Szkoda... ale w sumie wole poczekac i dostac dobra gre, a nie potem odlozyc pudelko w kat (to co sie teraz dzieje z tymi grami, szkoda gadac. Na teraz dobra gra to Dragon Age, moze jeszcze Assassins Creed II, ale tego predko miec nie bede, w koncu trzeba poczekac az wyjdzie na PC). Jak tylko beta wystartuje, to sie zapisuje ;D
  15. Anonim_696a9716255f94546afa50687a82b8ea67b73e56b9143a4b6261bef9c513364a

    Zdobądź smocze skarby - ostatni etap konkursu Dragon Age: Początek!

    Hoho, przyda sie ta plastelina nie uzywana od lat ;D statnio uzywalem jej jakies 4 lata temu jak nie lepiej ;) Ale to dopiero jutro sie za to zabiore :) btw. moze sie okazac, ze trzeba bedzie kupic nowa plasteline ;)