Michapod
Gramowicz(ka)-
Zawartość
96 -
Dołączył
-
Ostatnio
Posty napisane przez Michapod
-
-
Widać że ci którzy kupili przez Uplay już grają (ja dopiero jutro paczuszkę odbiorę) więc chciałem się zapytać jak to jest z tym miejscem na dysku ile faktycznie miejsca ta gra zajmuje??
-
U mnie premierowa wersjia Arkham City pięknie przeniosła się na Steam szkoda że Steam nie rozpoznaje plików retailowych i pobiera całe 17,3 GB, na chwilę obecną pobralem 2,2 GB więc pewnie wcześniej przejdę Assassins Creed IV na PC zanim pogram w Batmana GOTY ale cóź.
Co do Arkham Asylim to mój klucz z podstawowej wersji (edycja Premium Games) także nie działa.
Ale na oficjalnych źródłach (forum steam, forum WB Games i support) podają że klucze mają działać tylko w późniejszym terminie gdyż na chwilę obecną walczą z kodami do Arkham City żeby wszystkie działały a potem zajmą się Arkham Asylum więc jeszcze pewnie ze dwa tygodnie poczekamy. Chyba że coś skopano gdy markę przejmował WB Games od Ediosa i w takim przypadku możemy się nie doczekać przenosin na Steam. -
Faktycznie da się już normalnie Arkham City aktywować na Steam teraz próbuje jakoś oszukać Steam żeby wykorzystał mi pliki z wersji zainstalowanej na dysku a nie ściągał wszystkiego od początku. Ale n arazie jakoś to topornie wychodzi nie chce współpracować a 4 dni tego ściągał nie będę
Sprawdzał ktoś czy działa Arkham Asylum bo ja muszę swojego kodu poszukać -
Dnia 25.10.2013 o 14:36, pkapis napisał:Spoko, ale niektórzy tutaj twierdzą, że GfWL przestaje wspierać batmany i MS odcina te
gry od usługi. A ja nigdzie nie widziałem takich informacji i chętnie się dowiem skąd
pochodzą. Póki co wiemy jedynie, że w lipcu MS wyłączy GfWL i wtedy faktycznie odetnie
wszystkie gry. Ale nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek wcześniejszych zmianach w GfWL,
które wycinałyby konkretne gry.
Oczywiście masz rację MS niczego nam nie blokuje choć ja jako użytkownik Win 8 zostałem w pewnym sensie już pozbawiony usługi GFWL
Wielu osobom chodzi pewnie o to że w przypadku pierwszej migracji GFWL -> Steam (Bioshock 2) wszystko poszło sprawnie i płynnie a w przypadku WB jest niesamowity bałagan (może dlatego że pierwszego Batmana wydawał Edios) zagubieni są nie tylko użytkownicy ale i WB oraz Valve i stąd te marudzenia
Co do zamknięcia/likwidacji usługi GFWL to M$ informował już o tym ponad rok temu a ostatnio podał tylko konkretną datę więc wydawcy korzystający z usługi nie powinni być zaskoczeni/nieprzygotowani -
Dnia 25.10.2013 o 13:43, pkapis napisał:Nie widziałem takiej informacji. Sama usługa GfWL ma jeszcze działać rok i nie ma najmniejszego
powodu żeby MS kogokolwiek odcinał od niej. To od wydawcy gry zależy żeby swoją grę tak
spatchować, żeby przestała próbować się łączyć do GfWL. Ale dopóki jakaś wersja działa
po staremu, o ile MS niczego nie będzie ruszał, to nadal powinno działać tak jak do tej
pory.
Microsoft już pokazał jakie ma podejście do usługi GFWL niecały rok temu gdy wypuszczając Windows 8 nie zadał sobie trudu przygotowania kompatybilnej wersji usługi z nowym systemem. Liczono na dojenie kasy jak w przypadku Xbox Live (na wszystkim patchach multi itp. ) nie udało się więc postawiono na usłudze krzyżyk a poszkodowani jesteśmy my klienci którzy są pozbawieni jakichkolwiek praw konsumenckich (kochane licencje:) Lipiec 2014 to data wyłączenia wsparcia więc WB jakoś szczególnie wcześnie się nie wyrwało z tym osobiście uważam że jak gry nie porzucą usługi microsoftu do okolic kwietnia/maja przyszłego roku to już nie porzucą jej wcale i zwyczajnie przestaną dzialać -
Czyli cala przesiadka będzie pewnie za pomocą supportu WB nie najzwyklej aktywacji Steam.
Do osób które już kontaktowały się z WB czy konieczne są dowody zakupu bo ja już paragonów nie posiadam.
Dodatkowo czy orientuje się ktoś czy po ewentualnej aktywacji na Steam da się go jakoś oszukać żeby nie pobiera całości (chodzi mi o przekopiowanie plików z zainstalowanej wersji GFWL do odpowiedniego folderu) a Steam by pobrał to co brakuje?? -
Podobno na razie jeszcze nie da się przenosić kluczy retail (pudełkowych) na Steam bo Valve jeszcze nie odblokowało takiej opcji na razie GFWL jest usuwany tylko z wersji zakupionych przez STEAM (cyfrowych) opcja na być odblokowana troszkę poźniej ale zato ponoć wszyscy kluczem aktywują sobie od razu wersję GOTY
-
Szkoda że na razie Steam nie rozpoznaje kluczy i nie da się aktywować wersji pudełkowych a na to czekam dopiero niedawno wróciłem do Arkham City tylko jedno pytanie czy dałoby się oszukać Steam kopiując mu pliki z folderu z zainstalowaną grą żeby nie ściągał wszystkiego od nowa a jedynie dociągnął brakujące pliki?? Bo przy moim necie to by się ze dwa tygodnie ściągało
No i pozostaje tylko czekać na reakcję Rockstara i przeniesieni8e GTA IV Complete Edition na Steam bo teraz nie da się grać przez brak wsparcia dla GfWL na Windows 8 -
Dnia 04.10.2013 o 13:15, diabolo20 napisał:Co ty pleciesz porównaj sobie testy Bety BF 4 wyraźnie jest lepsza od geforce 660TI już
nie mówiąc że kosztuje tyle samo
Nie plotę tylko stwierdzam fakt obecnie taniej kupisz GTX 660 Ti który prezentuje mniej więcej ten sam poziom wydajności w zależności od gry jest szybsza lub nieznacznie wolniejsza od nowszego układu 760, dodatkowo jest to moja opinia/sugestia w żadnym wypadku nie rada bo nie tego temat dotyczył więc nie ma się o co spinać A dodatkowo nie warto się sugerować wynikami jednego benchmarka- gry tylko kilkunastu a tu lekką przewagę ma 660 Ti -
Dnia 04.10.2013 o 09:17, diabolo20 napisał:To pora zmienić na 2GB karte bo inaczej nie pograsz. Sam mam 1Gb w karcie i przymierzam
się po 2 latach zmienić kartę na geforca 760 jak stanieje lub na nowej generacji radka
GTX 760 się na razie nie opłaca kupować lepiej kupić teraz GTX 660 TI lub poczekać na 760 TI. Mnie wczorajszy komunikat też nieźle załamał bo oglądałem ostatnie filmiki pojawiające się w sieci po tegorocznych targach E3 i Gamescom i grafika nie odzwierciedlała takich wymaga. Wydaje mi się także że Ubi zbyt wiele nie straci na sprzedaży po prostu wiele osób kupi najpierw jedną przejdzie ją a potem drugą (sam zastanawiam się którą kupić pierwszą a którą na święta). Ciekawi mnie tylko jak wyszła współpraca Ubi z nVidią, zgodnie z artykułem na guru3d zieloni wydalii 5 milionów dolarów za optymalizację najnowszych produkcji Ubi na PC tylko czy to nie będzie oznaczać problemów dla użytkowników kart AMD to się dopiero okaże -
Czyli jest szansa że sobie w to pogram tylko dlaczego UBI wydaje AC IV i Watch Dogs tego samego dnia przez to nie wiem na którą się zdecydować w pierwszej kolejności bo będę chciał nabyć obie, pozostaje czekać na konkrety.
-
O ile wymagania Watch dogs mnie zaskoczyły i rozczarowały bo pewnie sobie nie pogram a jak kupię to gdy stanieje dopiero i poznam opinii o optymalizacji to wymagania AC IV są zgodne z moimi oczekiwaniami a do tego informacja z Eurogamera że optymalizacja jest bardzo dobra zachęca mnie do złożenia pre-ordera bo można by w to pograć. Ogólnie dla mnie ten rok jest jednym z najsłabszych w ogóle pierwsze 3 kwartały nic co by mnie zainteresowało teraz rozczarowanie z Watch dogs i nowego Batmana (12 godzinna kampania skreśla tą gę u mnie na starcie). Zwyczajnie bardzo chudy roczek
-
Dnia 03.10.2013 o 08:38, Lordpilot napisał:No trudno - raczej sobie odpuszczę, choć byłem gotów wydać kasę. Chyba, że Ubi zaskoczy
i optymalizacja nawet na minimum będzie dobra... Nie, co ja gadam - nie zaskoczy ;-)
Eurogamer podaje że optymalizacja AC 4 na PC jest rewelacyjna bez porównania do AC III więc jeśli UBI Kijów dało radę ogarnąć temat to może i przy Watch Dogs się uda -
Dnia 03.10.2013 o 08:31, Piotrek54321 napisał:W sumie dobrze, że Ubisoft wymaga 64-bit, DirectX 11 i przynajmniej Visty.
Dzięki temu będzie działać lepiej na tych konfiguracjach.
Nigdzie nie jest powiedziane że że będzie działać lepiej po prostu będzie działać bo na systemach x86 i poniżej DX 11 zwyczajnie się nie uruchomi -
Wymagania nie ma co wysokie ale mam nadzieję z będzie jak w Max Payne 3 gdzie w zalecanych też był podawany ośmiordzeniowiec a ostatecznie quad nie miał co robić. Wstrzymywałem się z pre-orderem do czasu ujawnienia wymagań a teraz dalej nie wiem co robić i czy komfortowo się pogra . Trzeba czekać na jakieś testy gdzie opiszą optymalizację i się okaże czy te zalecane są podane mocno na wyrost czy wystarczą do pogrania W Full HD na max ustawieniach w 60 klatkach. Bo na chwile obecną to nawet wyprzedza next-geny
-
Petycja petycją ale pewne jest że GTA V pojawi się na PC przed końcem kwietnia 2014. Co do sprzedaży trzeba przywołać jedną podstawową rzecz tytuł w rodzaju GTA V także sprzedał by się na PC fakt w mniejszym stopniu (ale pamiętajmy że R* nigdy nie narzekał na sprzedaż swoich tytułów na PC) mimo że na PC mamy piractwo to na konsolach mamy rynek wtórny (szczególnie duży udział w Stanach i Wielkiej Brytanii) który pewnie pod koniec października skutecznie stłumi sprzedaż i on także generuje straty jak piractwo a nawet gorzej (bo jeden na kilku piratów kupi legalną wersję a konsolowiec kupując używkę na 100% nie da zarobić twórcą/wydawcy) natomiast na PC sprzedaż jest długofalowa dlatego to na PC wciąż się sprzedają GTA III, GTA VC, GTA SA i GTA IV (a tym samym wciąż przynoszą zyski ) natomiast na konsolach już te tytuły umarły kilka/kilkanaście miesięcy po premierze
-
Dnia 21.09.2013 o 07:46, Damianuss1 napisał:GTA, za każdym razem nowa fabuła, bohaterowie, rozwiązania techniczne, środowisko (chociaż
jest to San Andreas, to nie ma żadnego porównania, zupełnie inna gra). Seria AC może
i ma fajnie budowane miejsca akcji, ale na tym się kończy. Cała reszta to non-stop te
same animacje, ten sam system walki z beznadziejnie czekającymi w kolejce na śmierć oponentami.
Fabularnie nie wciąga już od czasów II części. Może nowa odsłona to zmieni. Nie da się
zrobić dobrej gry przez rok czasu. No chyba, że to jest właśnie taka "copypasta" jak
CoD czy seria AC.
Małe sprostowanie to że gry z serii AC wychodzą co roku wcale nie oznacza że powstają w 10 miesięcy cykl produkcyjny wynosi średnio 2 - 3 lata ( stąd udział kilku kilkunastu studiów deweloperskich w produkcji) czyli norma dla tytułów AAA i nie ma co porównywać tego z CoD bo UBI zawsze próbuje dodać do tytułu coś świeżego.
Co do GTA V ja osobiście czuję się rozczarowany i widać że hype zrobił swoje szczególnie gdy kolejne recenzje pojawiające się po premierze już nie są tak hurra optymistyczne a nawet w poniedziałkowej recenzji IGN mimo oceny 10/10 sporo rzeczy GTA wytknięto -
> Drogi czytelniku, właśnie z dema o którym mówisz pochodzi filmik który załączyłem do
> newsa. :)
Wiem że filmik jest z dema, ale bardziej się odnosiłem do treści newsa z której wynika że nvidia pokazała tylko filmik i nic więcej, żadnej złośliwości w tym nie było -
Drogi autorze nVidia już 3 lata temu pokazała ten filmik a także pokazała demo techniczne którym można się pobawić
-
Ja coraz bardziej boję się o trzeciego Wiedźmina, ten hype który już jest budowany wokół gry ma za zadanie zainteresowanie grą jak największej liczby ludzi, ale także pompuje balon oczekiwań do niespotykanych rozmiarów, a gdy balon ten pęknie przed premierą, to nie wiem jak by Redzi się starali i tak nie sprostają przerośniętym oczekiwaniom graczy i będzie płacz że gra okazała się rozczarowaniem. Z marketingiem jest jak z miecze obosiecznym z jednej strony możesz atakować/ bronić się, z drugiej strony możesz się też pokaleczyć
-
Proszę państwa po co ten bulwers, hejt na grafikę, że niby brzydka, przecież wyraźnie widać że są to screeny z surowej wersji gry, bez filtrów i postprocesingu, ja uważam że jak na surówkę to i tak to świetnie wygląda. Wszystko zależy od tego co poświecą na potrzeby optymalizacji czy część efektów czy zjadą jakością z teksturami w porównaniu do dwójki bo już wtedy silnik nie ogarniał tych teklstur
-
Dnia 26.02.2013 o 00:13, Alehor napisał:Jak ja kocham skajrima... 15 deadredyków w eq i achievement Oblivion Walker nie chce
wejść...
Zasadniczo achievementy dziwnie w tej grze działają. Mój przykład kilka tych które powinny się odblokować pozostłly zablokowane natomiast odblokowłlo mi dwa osiągnięcia dotyczące dodatku Heartfire pomimo iż nawet tego dodatku nie mam
Prawdopodobnie problemy te biorą się z korzystania z modów -
Właśnie co jest grane bo dziś odpalam steama a tu wszystkie DLC dostępne do Skyrim
Wiadomo czy są one po polsku bo według opisu stemowego to nie ale jak wiadomo Downguard został zlikalizowany?? -
A myślalem że jutro przed pracą sobie pogram a tu lipa jak gra dociąga jeszcze ze 2 Gb (choć mam nadzieję że to polski dubbing) a jak zainstaluje się wersje anglielska to bedzie mniej ciągnąc
Panowie wogole da się grać w wersję kinową nowego Hitmana??
CD Projekt RED o konsolowych wersjach Wiedźmina 3: celujemy w 30 klatek na sekundę
w Archiwum tekstów
Napisano · Report reply
Z tym wspieraniem gry po premierze wersji "GOTY" (jak to niektórzy porównują) to bym nie przesadzał bo moim zdaniem Redzi dalej nie poprawili podstawowych błędów (responsywność postaci itp.) Problem leży raczej gdzie indziej, pomimo iż Redzi stworzyli bardzo dobry silnik to trochę ich on przerasta (nie potrafią zapanować nad nim i wykorzystać jego całego potencjału) - wynika to pewnie ciągle z braku doświadczenia a zarząd nadal żałuje kasy na zatrudnienie jakiegoś "doświadczonego" programisty który pomógłby doszlifować ten silnik, uczynić z niego perełkę. I pewne jest że znów dostaniemy dopracowanego RPGa z kulejącą technologią bo co jak co ale Redzi zawsze wydawali gry bez błędów typowych dla gatunku (brak błędów w questach czy mechanice) zawsze jedynym co w Wieśkach kulało to technikalia