okonon

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O okonon

  • Ranga
    Obywatel
  1. okonon

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Wszystko już jest. Dziękuje za pomoc
  2. okonon

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    > Hej, > > problem wynika z braku dostępności tego produktu w naszym sklepie. Dobra wiadomość jest > taka, że wczoraj złożyłem zamówienie na nową partię kluczy, które powinno być zrealizowane > do środy i tego dnia będziemy mogli wysłać Klientom brakujące klucze. Czekanie na klucz > to jedno z rozwiązań, drugim jest zwrot pieniędzy, który możemy ogarnąć jeszcze dziś. > > Oczywiście przepraszam, że tak wyszło i postaram się żeby w przyszłości taka sytuacja > nie miała miejsca. > > A to ok, nie ma problemu poczekam. Dziękuje za odpowiedź
  3. okonon

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Witam. Pisze w sprawie zamówienia nr GK02601472 na The Crew Season Pass. Po zapłaceniu otrzymałem notke, że zamówienie zostało opłacone i mogę już pobrać klucz z zakładki moje zamówienia. Jednak po wejsciu gdzie trzeba i naciśnieciu na pobierz klucz wyskakuje mi okienko z logiem uplay i puste miejsce (w którym powinien być klucz) Proszę o pomoc