Stl1982

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    25
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Stl1982

  • Ranga
    Robotnik
  1. Optymalizacja :D? W dzisiejszych czasach :) A coo too hehe.. Nie no, poważnie.... Gra jest piękna, ma świetny silnik, ale... Wymagania do pełnej płynnośći? To lekka przesada jest... Procesor który może w czasie rzeczywistym przeliczać wybuch jądra atomu (Core i7:). Niech się wreszcie goście wezmą za naukę programowania itp... I inna kwestia... Pisanie gierke w Delphi czy innym C+ :) Proponuje napisać w assemblerze (demoscena rządzi :) Takie same efekty uzykali by na C2D 2.0 Ghz z 4 GB i GF 9600 GT:)
  2. Maras!! To jest przyszłość:D
  3. Stl1982

    Guild Wars 2 - pierwszy zwiastun!

    A ja wam powiem ze będzie równie za.....ta jak jedynka i kropka;)
  4. Heh, tylko po co ci 90 klatek, jak pełną płynność (tzw. FFS - Full frame speed) masz przy 30 fps (w systemie PAL, japońce jak zawsze mają trochę inaczej, ale dochodzi do tego interlace dwuliniowy itd). Problem z tym, żeby STALE utrzymać te 30 fps, niezależnie od ilości obiektów, tekstur i efektów na ekranie.
  5. Stl1982

    Blizzard będzie robił gry na konsole!

    A, palpatine, chyba mylisz nieco pojęcia?? Silnik graficzny PS3, hmm?? To jeden tylko ma rozumiem? Chyba chodziło ci o system developerski...
  6. Stl1982

    Blizzard będzie robił gry na konsole!

    Heh..No faktycznie, diabo 1 & 2 na playa pierwszego wyszło, ale...obsługa itd duuzo gorzej niż na klonie. Nie da się niestety pykać w strategie i gry typu point & click (point & kill ??) na konsolach. W przypadku przebudowy sterowania jak miało to miejsce na PSx (w diablo 2) z lekko RPGowego hack & slasha robi się zręcznościowa naparzanka + rozwój postaci i potiony... To nie to jak dla mnie. Zresztą, już widzę na battle.net klany konsolowców VS pc... Porażka heh..
  7. Tak. To jedna z "tych" gierek;) Syndicate wars na PSx nawet się udało, więc może... W sumie ostatnio mnóstwo remakeów... Street fighrer np, i...jest świetny;) Wierzmy w moc GeForca hehe:D
  8. No no :D sprzet klasyk he:D Przynajmniej kiedyś wiedziano co to optymalizacja. Proponuje poogladac produkcje demosceny na ten komputerek, albo na C64. Trójwymiarowe obracane cieniowane obiekty na 64kb, 8 bit szynie i 1 mhz procesorze!! Mozna? Mozna! Panowie od windy7 i innych crisisów powinni uczyć sie optymalizacji od ludzi piszących takie cuda. polceam -- > Starstruck lub Edge of disgreace - oba do zobaczenia na youtube
  9. No...ładowanie z powietrza brzmi nieźle;) Tak samo dobrze jak nowy procek ze stajni AMd;)
  10. Stl1982

    Windows 7 z konkretną datą premiery

    Wszystko super panowie, itd...ale jest kilka ALE...nie uważacie że "system" który to płynnego (w miare...) działania potrzebuje 1GB (1000 MB!!) ram, 2 rdzeniowych proceosorów itd, jest z lekka "nie dojeb..."? Jak to możliwe że Amiga OS 4, odtwarza divix, oferuje PEŁNY 100% multitasking (nie "namiastkę w win np. win XP - odpal winAMP, jakąś gierkę, zwiń ją Alt+Tab, worda, jakies kopiowanie...i konie - core2duo 3ghz, 2 gb ram...paranoja...), przy 128 mb pamięci, i 800 mhz procka?? Nie tędy droga wg mnie...niedługo skończy się możliwość miniaturyzacji procesów produkcji procesorów linio x86...i co wtedy? Zostaniemy w doopie...Bo najpopularniejszy (co analogiczne najsłabszy) system WOGOLE nie jest optymalizowany...To co "daje" win7, od dawna mam obecne w AmiOS4, właśnie przy 512 Mb ram, i 1ghz procku... Cóz, może następnym razem Bill ;)
  11. Stl1982

    Crysis 2 zapowiedziany

    No...nareszcie hehe:D Mam nadzieję że różnic będzie więcej niż pomiędzy Crisis, a Warhead ;)aaa...wersja PC i tak będzie najbardziej wypasiona, co by nie mówić (w kwestii grafy oczywiście). Do tego czasu GeForce 260 będzie już standardem....
  12. Heh...Pierwszy Tekken na PSx`a, kupiony razem z konsola (konsolka za....2299 zł w...1996/1997) r, "aż" 4 gry były na rynku,ale za to jakie hehe. Tekken kosztował mnie...249 zł, do dziś go mam, i do dziś działa
  13. Stl1982

    Empire: Total War - wymagania minimalne

    No...akurat Creative Assembly to jedna z niewielu obecnie firm, która zna takie pojęcie jak "optymalizacja kodu";) Nie dotyczy to jak widać Rockstara i coraz większej liczby developerów eh...I niech nikt nie mówi że "gra ma piękna grafikę, cienie itd, i dlatego tak wolno chodzi.."...9600GT 512mb amp, 2gb ram, Core2duo @ 3,1ghz, ---> na takim konfigu KAZDA produkcja powinna zasuwać conajmniej ze 25 fps a jak jest, dobrze wiemy...Przykład??Proponuje pooglądać trochę produkcji z demosceny...Co powiecie na cieniowane obiekty, z kilku tysięcy ścianek, źródła światła, soundtrack w mp, wszystko świetnie animowane + dodatkowe efekty, na sprzęcie porównywalnym do...486Dx/66Mhz, z 8 MB Ram i 2 MB pamięci graficznej!! (Chodzi o demo starstruck gruby TBL). Polecam wszystkim developerom (do nauki osły;)
  14. No...PECETOWO to - Fart Cry2 (mimo wszystko Afric roz.....), Fallout3 (nie taki diabeł straszny po spatchowaniu;P) no i rewalacyjny GRiD (good bay need for speed;P).. A Konsolowo? Metal gear:D I Gearasy2;)