PolAndRock

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    124
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O PolAndRock

  • Ranga
    Przodownik
  1. Nie polecam, wy*ierdalają Wieśka 3 i PUBG w losowych momentach. Musialem przywrocic stare sterowniki kolo godzinki po aktualizacji.
  2. My walczymy o wolność Oni o honor Każdy walczy o to czego mu brak
  3. PolAndRock

    Squadron 42 na godzinnym gameplayu

    Ale co tu rozwijac? Jak mozna okreslac gre system sellerem, skoro ona nawet nie wyszla? Nie chce mi sie odpowiadac po kolei na to co napisałes, bo robilem to juz wiele razy i szczerze powiedziawszy wszyscy zwolennicy tej gry pisza to samo, tak jakby kopiowali utarte slogany z oficjalnej strony gry "rewolucyjne rozwiazania", "nowa technologia" bla bla bla. Póki co twórcy zbieraja kase, pokazuja jakies denne gamepleye, które tak naprawde o niczym nie swiadcza. Do tego dodaja mikrotransakcje, mozliwosc kupywania działek za realne pieniadze, cały czas przekładana data premiery. Naprawde, jesli ktos nie widzi ze to przekret, to albo ma 10 lat, albo chce byc slepy na to co sie dzieje. BTW od kiedy galaxies było kamieniem milowym. Gra nie była najgorsza, ale to jedne z wielu mmorpg jakie wtedy wyszlo i zbyt dlugo sie nie utrzymalo na rynku. Widzisz, gdybyś miał jakiekolwiek pojęcie na temat tego co piszesz to byś nie powtarzał takich bzdur. Rewolucyjne rozwiazania i nowe technologie już są zaimplementowane w PTR - który nie jest "jakims dennym gamepleyem" a wszystkimi "modułami" złączonymi w całość. Możliwość testowania w obecnej chwili ma tylko wąska grupa graczy. Mimo to nie nałożono żadnych restrykcji względem publikowania materiałów. Więc jeszcze raz odsylam Cie do YT gdzie są ponad godzinne nagrania z rozgrywki na wersji 3.0. Chyba, że dalej wolisz być niedoinformowanym Ignorantem który idzie w zaparte. System orbitowania planet, realny system dnia i nocy oparty na obrocie planety, dynamiczne questy, przechodzenie z kosmosu do orbity, "skoki w nadświetlnej", itp. są już zaimplementowane w grze. Gra od samego początku miała być dodatkowo fundowana przez fanów co miało ją dodatkowo rozwijać. Zapowiadano rozwój przez przeróżnego rodzaju oferty od gigantycznych statków dla klanów po wspomiane przez Ciebie bazy naziemne. Więc każdy kto wspierał projekt od początku doskonale o tym wiedział i nie jest to żadną niespodzianką. W grze nie ma żadnego Paywalla ograniczającego nas w jakikolwiek sposób ponieważ wszystko można kupić walutą dostępną w SC. Gdybyś był troszke starszy to wiedziałbyś o tym, że najbardziej rewolucyjna w SW:Galaxies była ekonomia (przed kompletnym skopaniem jej przez producentów jak i wielu innych aspektów gry; dobijając gre każdą kolejną łatką). Była ona zupełnie kontrolowana przez graczy, świat był żywy bo nie był ograniczony do setek NPC sprzedających nam crap tylko sami gracze formowali świat jak np. dzisiaj robi to EVE Online. Więc następnym razem proszę zrób jakies rozpozanie, poczytaj a nie powtarzaj głupoty których do końca nie rozumiesz i nie masz ochoty zweryfikować.
  4. PolAndRock

    Squadron 42 na godzinnym gameplayu

    Gra jeszcze nie wyszła, wszystko wskazuje ze to bedzie przekret, a ludzi głosza hasla ze to bedzie system seller Nieźle! Czy możesz rozwinąć? Cały YT jest zalany obszernymi fragmentami rozgrywki z zamkniętej wersji 3.0 - która wygląda po prostu obłędnie IMHO. Trzeba zrozumieć, że tak ogromna i ambitna gra wymaga masy pracy, nowych technologii oraz rewolucyjnych rozwiazań. Które nie przychodzą tak łatwo jak kolejne strzelanki tworzone na zasadzie kopiuj - wklej i dorób nowe modele / tekstury. Musimy się przyzwyczaić do tego, że zawsze znajdą się ludzie którzy będą narzekać. Na szczęscie to jedyne co im pozostało bo wygląda na to, że będziemy mieć kolejny kamień milowy w grach na miare pierwszych MMO typu SW:Galaxies czy World of Warcraft. A prorokom wieszczącym wszem i wobec klęske zostało puste narzekanie w obronie swoich pesymistycznych zapowiedzi.
  5. Patrząc na obrazek w tle to więcej niż pewne, ze to Lizardmeni czyli pewnie duze DLC w stylu Fall of the Samurai do Warhammera. Odnosnie domyslow nad Medievalem 3 - Producenci wspomnieli w wywiadzie, ze nowy historczyny Total War bedzie w zupelnie nowym umiejscowieniu czasowym. Więc albo to bedzie Pike & Shot albo Victoriański swiat, ewentualnie wojna o jedwabny szlak w Chinach ale jest to malo prawdopodobne patrzac na rozwoj serii w strone broni palnej :)
  6. Już wiadomo! :) Gra będzie korzystała z systemu opierającego się przede wszystkim na moralach jednostek, leadershipie i doswiadczeniu. Tworcy troszke bardziej rozpisali się na blogu i dodali też pare naprawdę soczystych screenshotów. Gra ma mieć dużo wiekszy nacisk na dzialania piechoty (system zaslon, zroznicowane wyposazenie i doswiadczenie), podobny do Wargame system rekrutowania jednostek tyle, ze w tym wypadku podzielony na 3 fazy (mniej wiecej - 1. piechota. 2. artyleria ppnc - srednie czolgi 3. ciezkie czolgi ). Dla kazdego fana CoH / Men of War/ Wargame to spelnienie sennych marzeń!
  7. Popieram Pana niżej. Kupiłem w BF1 i Titanfalla 2 w podobnym czasie. Do dzisiaj sobie pluje w brode, że dałem się naciągnąć na najnowszego Battlefielda bo nie dał mi namiastki FUNu którą znalazłem w Titanfallu. Piszę to z pełna odpowiedzialnością jako gracz serii ARMA, Squada i Red Orchestry :)
  8. @niżej Mnóstwo fajerwerków od Nividii - ich własna krew, piasek, śnieg, światło, antyaliasing, itd. Rekomendowane oznaczają możliwość grania na najwyższych detalach bez spadków wydajności. A nie zapominaj o paskudnych efektach które zżerają mnóstwo wydajności (blur, bloom, chromatic aberration)
  9. Wg. mnie wygląda to mega ciekawie ale nie dam sie kolejny raz nabrać na early access. Co do samej gry ciekawy jestem czy bedzie cierpiała na największa bolączke gier tego typu - niszczenie baz kiedy jesteśmy offline. Kumam koncept o zbieraniu swojej armii i mieszkańców osady ale znajac życie gracz będzie mógł wyrżnąc dziesiątki NPC bez większego problemu. Mam nadzieję, że jeśli nie będzie nas w domu to każdy przechodzień nie bedzie mógł sobie po prostu sobie do niego wejsc wyrzynając armię naszych bezmózgich strażników.
  10. Laptop z 860m, 8gb ramu i jakaś tam i5 pozwala mi grac na ultra w 1080p 40+fps, bez żadnych błędów, memory leaków, itd. Nie zmienia to faktu, że gra nie sprostała moim oczekiwaniom. Czuje się zawiedzony uproszczeniem wielu aspektów i odejściu od wcześniejszego ''luźnego realizmu'' ale Overwatch na tyle mnie już znudził, że pewnie z braku porządnego FPS''a pewnie kupię BF1 przy pierwszym spadku ceny. Między innymi przez zapowiadany tryb Hardcore.
  11. Warto wspomnieć, że gra nazywa się Mafia a z Mafią nic wspólnego nie ma.
  12. Zgaduje, że interesuje to każdego oprócz posiadaczy PC. Kolejny raz Konami olewa ciepłym moczem rynek PC wydając port x360/ps3. Oby ta firma jak najszybciej zdechła za to co robiła swoim pracownikom i fanom :)
  13. Myślę, że to jednak -50% ceny na steamowej weekendowej wyprzedaży zrobiło więcej niż DLC z mapką i dwoma perkami.
  14. Wystaczy ściągnąć ScpServer i już teraz możemy grać bez problemu z pełną kompatybilnością we wszystkich tytułach.
  15. Systemu walki który jest najwieksza bolaczka i nudzi sie po kilkunastu godzinach z gra pewnie nie naprawili. Uzywanie 8 skillow przez cala gre gdzie czesto spedza sie setki godzin na jednej postaci jest strzalem w kolane.