Stingerji

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    294
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Stingerji

  • Ranga
    Brygadzista
  1. Stingerji

    Startują zamknięte betatesty Extraction

    > To jest sciema więc troche bezsensu że dają info o CBT jak dostęp do niej mają ludzie > z alphy i z jakiegoś PAX Narazie serwery Nexona nie domagają, ludzie z Europy maja pingi 80-100 do europejskich serwerów. SD powiedziało ze jak to fixną to rzucą klucze reszcie.
  2. Fifa to druga najlepiej sprzedajaca sie gra zaraz po Codzie, wiec nie mam pojecia jak mozna nie traktowac jej jako produkcji AAA
  3. Stingerji

    GRID 2 - recenzja

    > W tym wypadku to tylko lenistwo twórców. Shift 2 sprzedał się rewelacyjnie, a tam możesz > grać zarówno arcade''owo, jak i bez żadnych ułatwień i wtedy gra staje się semi-symulatorem. > A wystarczyło się tlyko przyłożyć, a nie zabierać kokpit głupio się tłumacząc ograniczeniami > konsol, zabierając prosty, ale fajny aspekt ekonomiczny z jedynki i minimalne utrudnienia > w systemie jazdy... Oj oj troszke sie zagalopowales kolego. Jezeli Shift 2 by sie tak rewelacyjnie sprzedal to juz bysmy mieli nastepna czesc, a jak widac EA woli trzaskac arcadowe NFSy. Według VGChartz Shifta 2 na wszystkie platformy sprzedało sie 1 mln kopii co jak na mocno promowany tytuł multiplatformowy jest wynikiem rzekłbym słabym i pewnie dlatego o Shifcie 3 ni widu ni słychu.
  4. Stingerji

    GRID 2 - recenzja

    Po obejrzeniu gameplayów nie wydaje mi się żeby system jazdy był podobny do pierwszej części. Tu widze, że praktycznie kazdy zakret pokonuje sie na pełnym gazie driftując, hamulca używając bardzo rzadko, co nie bardzo mi sie podoba. Próbują z tego zrobić jakiegoś NFSa, szkoda.
  5. Stingerji

    GRID 2 - pierwsze wrażenia

    W takim razie rozumiem, ze jezeli sterowalbys padem to nie mialbys juz takiego wrazenia ? ;) I nie "nie potrafisz" tylko nie chcesz, co jestem w stanie zrozumiec - ale juz nie przesadzajmy z tym widokiem ze srodka, szczegolnie ze GRID nigdy nawet nie pretendowal do miana symulatora, a Ty jak widze tak probujesz do tego podchodzic.
  6. Stingerji

    GRID 2 - pierwsze wrażenia

    > W pierwszym GRIDie spokojnie dało się grać na kierownicy, bo był i widok z wnętrza, i > nienajgorszy model jazdy ;) Driftowanie na początku rzeczywiście mogło sprawiać kłopoty, > ale potem bez problemu dało się zrobić 5 okrążeń bez przerywania driftu :D > W GRID 2 brak kamery z wewnątrz praktycznie przekreśla sterowanie przy pomocy kierownicy, > a to całkowicie dla mnie przekreśla tego typu grę :D Niby mam pada podłączonego do komputera, > ale jest on dobry do FIFY, a nie do gier wyścigowych :D Od kiedy to sensowność używania kierownicy zależy od rodzaju kamery, a nie modelu jazdy ?
  7. Ja jestem zdania, żeby takie praktyki ganić, ale tylko po to żeby wydawcy za bardzo się nie rozpędzili w absurdalności swoich pomysłów. Praktyki stosowane w tej chwili jak dla mnie są akceptowalne. Lucas chyba przedramatyzował te gearsy - nie grałem wiec nie wiem jak wygląda w nich levelowanie i jakie korzyści daje wyższy level, ale zakładam że maksymalny level to nie kwestia półrocznego grania tylko maks 2-3 tygodnie - a przecież żywotność dobrego multi jest nieporównywalnie dłuższa. W BF3 wyszło DLC odblokowujące wszystkie możliwe unlocki w grze i wcale mnie to nie boli - powiem inaczej - ciesze się że jakiś człowieczek mający 3 godziny czasu w tygodniu na granie będzie w koncu mógł postrzelać z każdej broni :) Jak to się mawia "wszystko dla ludzi", więc należy zachowiać czujność, ale przesadnie nie dramatyzować. Mikrotransakcje w singlu? Zawsze będzie można grać bez nich - niech jelenie płącą, ale jak spełnią się te ponure przepowiednie jeżeli chodzi o multi to będzie niewesoło. No cóż.... zawsze pozostanie Starcraft :)
  8. No spoko, wiem na czym polega mechanizm - ale dla mnie wciaz jest to calkowicie zbyteczne. To tak jakby miec sklep 100 metrow od domu, ale nie isc tam na piechote tylko wolec zaplacic za dowoz :)
  9. Mnie najbardziej dziwi, że ktokolwiek korzysta z tych mikrotransakcji. W Mass Effect 3 wszystko co było objęte mikrotransakcjami możno było zdobyć normalnie - bez większego wysiłku i nie poświęcając nie wiadomo ile czasu. Mikropłatności w singlu w ogole lataja mi koło dupy, ale tak czy siak bardzo mi sie nie podoba kierunek w jakim to zmierza i hejt się należy. Takie przedsięwizęcia należy publicznie krytykować, żeby wydawcy sie zbytnio nie rozpędzili.
  10. Stingerji

    Crysis 3 - recenzja

    Z tym "multiplayerem na siłę" to akurat lekka przesada. :) Bo jeżeli tak, to co powiedzieć o takich zesłorocznych MoH:Warfighter czy FC3, w których mulit było o wiele słabsze niż to w Crysis 3 (oceniam po becie). Rozumiem, że nie każdemu musi się podobać (szczególnie, że tryby rozgrywki nie są porywające), ale nie jest zrobione na "odwal się" - jest dopracowane, wyróżnia się z tłumu i stanowi rozwinięcie idei z dwóch pierwszych części. Tak czy siak, imo to stwierdzenie nie powinno się znaleźć w minusach, ale..... takie prawo recenzenta :)
  11. Stingerji

    "List otwarty" do gram.pl

    Ja się dołącze do tematu pana Serafina. Nie znam historii dziennikarskiej tego pana, ale po przeczytaniu 2 ostatnich artykułów jego autorstwa mam wrażenie, że do gramu trafił prosto z Super Expressu albo innego Faktu. Te artykuly są wyjątkowo mało rzetelne - recenzja LoLa pisana z perspektywy fanboya, betatest Heart of the Swarm z perspektywy ignoranta. To nie jest poziom do jakiego przyzwyczaił mnie gram.pl. Z resztą charakterek pana Serafina widać także w jego komentarzach pod tekstami. Czy gram.pl rzeczywiście chce dorównać onetowi pod względem poziomu artykułów i dyskusji toczących się pod nimi?
  12. Nie kojarze jakoś szczególnie Pana Serafina, ale to drugi tekst jego autorstwa, który czytam i mam odczucie, że jestem na jego prywatnym blogu, a nie serwisie o grach. Poziom merytoryczny tych tekstów stoi na bardzo niskim poziomie. Tytuł artykułu brzmi - "StarCraft II: Heart of the Swarm - betatest", a nie - "Moje wrażenia z gry", ani tym bardziej - "Dlaczego nie lubię SC2". Zamiast porządnego opisu nowych rzeczy zwiazanych nie tylko z samą rozgrywką, ale także z battlenetem, dostajemy żale i płacz na trudność i nudność gry. Gra nie jest nowa - jeżeli autorowi komplenie nie leżał SC2 i tak bardzo go nie lubi, to czemu gram.pl oddelegowało go do pisania tekstu o dodatku? Będę obserwował teksty tego Pana, bo jak na razie wielki minus.
  13. Mimo tego całego hejtu na Bioware, to DA: Origins było naprawde dobrym, klasycznym crpegiem. Fabuła nie była może jakaś porywająca, ale cała reszta dawała rade - z systemem walki na czele. Na pewno nie była to gra gorsza od Neverwinter Nights 2, o którym teraz nikt nie pamięta, a była swojego czasu dobrze oceniana. DA 2 to juz niestety inna bajka. Gre skonczyłem na siłe, jedyny element króry dawał rade to system walki - cała reszta to niedoróbka - klonowanie lokacji i czarodziejskie respawny mobów z nikąd itd. Dlatego też na DA3 nie czekam praktycznie w ogole, może się mile zaskocze.
  14. Mnie zaskoczyła nieudacznością wykonania: crashe, problemy z dźwiekiem, no i genialne pomysły w stylu nie dajacy sie wylaczyc calkowiecie VOIP, zmiana fova w czasie biegania (bez mozliwosci zmiany), no i ukryty w jakims niewiadomym miejscu przycisk wyjscia z gry (mowie o tylko o multi) Co do gameplaya to nieudaczne kopiowanie CoDa bedzie zawsze..... nieudaczne. CoD chociaz mapy ma lepsze..... Skill w tej grze praktycznie nie istnieje, bo ginie sie blyskawicznie, wiec bedzie to gratka dla wszystkich lubujacych sie w "taktycznej grze" czyli kamperow. Single player jak dla mnie slabszy niz w jedynce (jeszcze te zenujace wstawki z zycia prywatnego :D ) - na dodatek cala zabawa zajela mi 4 h Jak dla mnie fail roku :/
  15. Widze wszyscy bardzo chwalą, a ja troszke jestem zawiedziony, bo o wiele mniej w niej slashera niz w pierwszej czesci za to od groma biegania, skakania i przesuwania dzwigni :). No i nie przesadzalbym z tym wysilaniem szarych komorek, "zagadki" nie sa jakies skomplikowane.