Shadowser

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    81
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Shadowser

  • Ranga
    Wróg ludu
  1. Jak usłyszałem u kumpla na fonie to już pomyślałem, że muszę to mieć. ;] do prawka to jeszcze mam czas, ale na wieży posłuchać jak znalazł. Płytkę wychaczyłem za śmiesznie niska cenę (do licytacji, ale cóż) i to nową, w folii (!). A się normalnie na nią napaliłem, że szok. ;P
  2. Wyje**** w kosmos nuta. ;P http://pl.youtube.com/watch?v=tVeiNtPRa9E Teraz mam pretekst, żeby kupić płytę: "DJ 600V - Operacja Zrób to Głośniej". Kawałek mocarny, więcej takich (po co tego chcę jak tak jest ;P). Pozdro dla fanów polskiego hh. ;] Lolz, teraz dałem jak jakiś ciołek, ale już tego mazał nie będę. ;)
  3. (*#!@$!&(!!*#_!) RRohen (kabel) go wykapował i jeszcze 3 innych, na gramsajcie HiSina (emo).
  4. Shadowser

    Layout na zamówienie

    Może dałbym radę w przyszłym tygodniu coś usmażyć jeśli nikt inny się nie zgłosi. Na razie jestem zawalony robota, muszę poprawić lay''a Hunterowi i spróbować coś tam skombinować dla Kłejka. Ale jak coś to może, ale to może... ;]
  5. Shadowser

    Problemy techniczne z gramsajtami [M]

    Lolz, po co to dodali to nie wiem: "Strona prezentuje indywidualną opinię użytkownika. gram.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników". Naprawdę na gs''ach wygląda to w tym miejscu nieestetycznie, po prostu jak ktoś ma "dwuczęściowy" layout (tzn. Prawa i lewa strona, i takie oddzielenie) to tak, niezbyt to wygląda... A napis rzuca się w oczy, nie można czegoś z tym zrobić? Gdzieś indziej umieścić? Albo wyrzucić?
  6. Fuck, chętnie bym się przejechał, ale do Wrocka za blisko nie mam. ;/ Ja dla mnie zajebi*** piosenka, Zagmadfany nieźle daje, a Hemp Gru? No cóż Hemp Gru chyba komentować nie muszę. ;] Ogólnie, to piosenka jest gitezzz... Świetna, nic mi więcej nie potrzeba. http://pl.youtube.com/watch?v=zqMX9cIxHoY
  7. Shadowser

    Problemy techniczne z gramsajtami [M]

    Dobrze, dobrze... Przepraszam, zachowałem się jak ostatni cham. Wniosę Twe rady do mego serca, i nie będę już komuś kradł pracy.
  8. Shadowser

    Top50 - temat ogólny

    Masz jakiś dowód na to, że toplista nie jest sfałszowana? Aha, chciałeś tylko udowodnić swą "niby" wyższość nad innymi. Akurat tymi słowami zasłużyłeś sobie na miano zakompleksionego dzieciaka miesiąca.
  9. Shadowser

    Top50 - temat ogólny

    Witam! Chociaż właściwie nie wiem po co się witam... Przejdźmy do sedna sprawy. Top5, jak i Top50 to przeżytek, zdzierstwo i w ogóle. Po pierwsze... SimekPL, gość se ustawi bota czy tam pobawi się w html''u i jest pierwszy w tym wszystkim, co to ma być za sprawiedliwość? GS''a ma takiego sobie, więc nie rozumiem tego wszystkiego. Potem jest Sklepsajt, lolz ludzie ten gramsajt jest ubogi, słaby i w ogóle jak ktoś się interesuję sklepem.gram.pl to wiadomo na jaką podstronę idzie co nie? Usuńcie to! Thilnenn czy ktoś też tam jakoś nieuczciwie (choć mogę się mylić), Fanclub Basi, też mi czym śmierdzi, jakąś podpuchą. Marek Lenc może zostać, bo przez te kalambury się tam znalazł. Po co te całe Topy skoro są sfałszowane?
  10. Shadowser

    Problemy techniczne z gramsajtami [M]

    ******Wymiary poszczególnych części GramSajta!****** Witam! Pozwolę sobie poprawić ten post, który może ludzi wprowadzić w błąd, gdyż niektóre podane tu wymiary nie są dokładne. Nagłówek - 183 px (wysokość), 850 px (szerokość); Tło główne - To zależy, minimum to jak dla mnie 1000 px (wysokość), a maksimum to tak gdzieś 5000 px Tło pod stroną - Tu wszystko absolutnie zależy od nas, najczęściej używana rozdziałka to 1028x1024, więc i takie wymiary powinno mieć tło, minimum to tak około 1024x768 lecz i z mniejszymi wartościami problemu nie będzie. Dobrze też dać tło o wymiarach 1600 px (szerokość) x 1200 px (wysokość) wtedy na każdej rozdziałce lay nie będzie ucięty; Belka (moduł blogów) - 28 px (wysokość), około 470 px (szerokość), można też zasotosowac wymairy 850 (szerokość) x 28 px (wysokość), wtedy belka nie będzie "uciekać", lecz trzeba ją najpierw odpowiednio przesunąć w programie graficznym (GIMP, Photoshop...); Belka (pozostałe moduły) - 28 px (wysokość), około 300 px (szerokość); Zakładki - 31 px (wysokość), około 150 px (szerokość); Dekoracja pod belką - W dekoracjach raczej powinno się stosować: 28 px (wysokość), około 470 px (szerokość), żeby to pasowało i pod większą belkę lecz można stosować i te wymiary: 28 px (wysokość), około 300 px (szerokość), jednak wtedy dekoracja nie będzie pasowała pod większą belkę (no chyba że damy opcję "Powtarzaj"); Wyróżnienie linii (przelot) - 28 px (wysokość), około 850 px (szerokość) - prawdopodobnie; Są to domyślne wielkości opracowane przeze mnie, które powinny się zgadzać, większość zależy od ustawienia modułów GramSajta ;) Można próbować także z innymi, mniejszymi to większymi wielkościami. Pozdrawiam!
  11. Shadowser

    mp4 - Temat Ogólny

    Witam. Mam mały dylemat... Po pierwsze: Czy ta mp4 jest wystarczająco dobra http://allegro.pl/item364243477_odtwarzacz_player_mp4_mp3_4gb_samsung_radio_fm_m3.ht ml? Czy jednak polecacie inną? Po drugie: Słyszałem, że na początku mp4 były bardzo wadliwe i szybko się psuły, czy teraz jest podobnie, czy jednak nie? Na razie to tyle pytań, pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.
  12. Shadowser

    Twój Gramsajt

    Reklamy własnych gramsajtów są zabronione na gram.pl, gdyż wcześniej były przez to niezgodności i kłótnie. Ale ja byłby za po prostu wrzuceniem screena gs''a i krótkim jego opisaniem, choć i to pewnie by zabronili...
  13. Przepraszam Cię, ale to co robisz nie można nazwać layoutem... To tylko dodanie przezroczystości różnych kolorów i jakiegoś desenia na to. Toż to by przedszkolak zrobił. W ogóle to dubel jest http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=27757 Po co nam dubel? Ogólnie skończ już robić layouty, bo oszpecisz połowę gramu. Ja laya nie chcę, bo sam se umiem zrobić. PS. Skoro moderatorzy nie zamkną tego tematu, to czemu ten zamknęli? http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=35249&u=10
  14. Shadowser

    Pomysły na gry

    Kiedyś bardzo, bardzo dawno (a w sumie to kilka miesięcy temu) chciałem zrobić grę forumową, ale doszedłem do wniosku, że jest ona zbyt skomplikowana i jej nigdy nie ziściłem. Oto ona: Forumowi super herosi! Fabuła: Jesteśmy w przyszłości. W czasie spokojnym i radosnym. Pewien człowiek imieniem Carl znalazł na swoim polu jajo. Jajo nie było zwykłe. Była to zagład, śmierć w oczach. Jednym słowem było to urządzenie, które miało zabić ludzi. I tak też się stało. Wesoły Carl jak i jego rodzina po wybuchu urządzenia zostali zamrożeni. Przeżyli tylko nieliczni, a wśród nich Ty!!! Cudem przetrwałeś. Jednak nie byłeś już taki jak kiedyś. Poraziły cię nieznane chemikalia toksyczne. I to właśnie Ty posiadłeś zdolności nadludzkie. Ty jak i reszta ludzi, którzy przeżyli. Rozgrywka: Ty jak i reszta nielicznych ludzi. Musicie walczyć o honor i uratować ludzi. W grze są dwie gildie. Stosunkowo potężniejsza – robotów z kosmosu i mniejsza ale wyjątkowo waleczna gildia Super Herosów. To od ciebie zależy po której stronie staniesz. W każdej musi być po 15 uczestników. Rozgrywka (jak się odbywa): Walki toczy się w taki sposób: MG wybiera miejsce walki następnie osoby, które mają walczyć. Gdy jedna z osób nie stawi się przez godzinę wygrywa ta co się pojawiła. Jeżeli obie się nie stawią to jest remis. Walka: Każda Gildia musi mieć swojego przywódce (którego sobie wybierze). Kontaktują się przez maila, gdzie i kiedy zamierzają uderzyć. Jak wykańczać: Wrogów wykańczamy w prosty sposób, a mianowicie trzeba odebrać mu wszystkie punkty życia. - Przywódca Gildii – ma ich 400. - Reszta uczestników – na początek ma ich tylko 75. Wszystko trzeba tak zaplanować żeby wykonać na tyle potężny atak, by określoną osobę powalić. Punkty doświadczenia: Punkty doświadczenia dostaje się za dobrze wykonaną akcję, dobrze wykonaną obronę. Dobrze wykonane zadanie itp. Na początku każdy uczestnik ma 100 punktów doświadczenia, które może dowolnie podzielić na: -Szybkość (decyduje o tym jak szybko postać rzuca czary itp.) -Siłę ataków ( decyduje o tym jaką siłę ataku ma dana postać np. Jeżeli będzie miała 300 punktów Siły to jej ataki będą 3 razy mocniejsze). -Wytrzymałość ( decyduje o wytrzymałości postaci w walkach/ jeden post to -1 punkt wytrzymałości). -Magia ( decyduje ile magicznych ataków ma dana postać w swym uzbrojeniu ). -Ataki specjalne Magia: -Piorun śmierci – odbiera 100 punktów życia. Żeby go użyć trzeba mieć przynajmniej 200 punktów Magii i 50 punktów szybkości. -Zagłada – odbiera 70 punktów życia. Żeby go użyć trzeba mieć przynajmniej 150 punktów magii i 30 punktów szybkości. -Śmierć w oczach – odbiera 250 punktów życia. Żeby go użyć trzeba mieć 500 punktów magii i 100 szybkości. -Freestyle – odbiera 50 punktów życia. Żeby go użyć trzeba mieć 100 punktów magii i 25 szybkości. -Odrzut – odbiera 25 punktów życia. Żeby go użyć trzeba 25 punktów magii i 10 punktów szybkości. -Ataki zwykłe – odbiera 15 punktów życia. Żeby go użyć trzeba mieć 100 punktów magii i 10 szybkości. -Atak specjalny – każda postać wymyśla swój i kosztuje on 500 punktów wszystkiego. Ale zabija 3 dane postacie! Po każdym ataku trzeba odjąć sobie 30 punktów magii. Pieniądze: Każda postać może kupować u handlarzy. Dodatkowe bronie m.in. Nóż – podnosi każdy atak o 20 punktów. Koszt – 100 lardów. Miecz – podnosi każdy atak o 30 punktów. Koszt – 200 lardów. Łańcuch zagłady – podnosi każdy atak o 40 punktów. Koszt – 300 lardów. Sztylet Assassina – podnosi każdy atak o 50 punktów. Koszt – 400 lardów. Kasę dostaje się za dobrze wykonane zadanie zlecone przez MG. To on ustala kto ile dostanie i o jakiej kwocie mowa. Lardy to magiczna waluta. Handlarzem jest każdy MG gry. Pojedynki 1vs. 1. Poza atakowaniem ofiary z zaskoczenia istnieje możliwość że MG wywoła po 1 graczu z każdej Gildii do pojedynku. Tam walczą ze sobą wojownicy zadając po kolei ataki. Komu ostatniemu spadnie pasek życia do 0 przegrywa. Zabić Go!! Gracze kontaktują się przez GG kogo by wspólnie załatwić i robią nieoczekiwany atak. Używając różnych magii. Atakowana strona musi się bronić rzucając również czary. Tu liczy się szybkość i zgranie ekipy. Trzeba napisać kogo się atakuje i czym. Atakowana postać może także atakować. Jednak musi być pewna kolejność tak jak w 1 vs. 1. Postać Postać wymyślamy wykorzystując podane punkty i określając cios specjalny. Można też wymyślić dodatkowe cechy nie brane pod uwagę. Trzeba też dać zdjęcie swojego super Herosa. Edycja skończy się po 20 stronach pisania. Wygra ten komu zostało więcej ludzi.
  15. Może znowu coś usmażę. ;] Na mnie możesz liczyć. Sprawiedliwe to będzie jak ja wezmę 75, a Ty 25. ;D