quarion89
Gramowicz(ka)-
Zawartość
34 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO quarion89
-
Ranga
Przodownik
-
Jak tak dalej pójdzie, to właściciele Zyngi będą musieli przestać karmić konie kawiorem...
-
Twórcy Heavy Rain stracili 5-10 milionów euro zysku przez "używki"
quarion89 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Haha, stosujecie mistrzowską demagogię. Jak ktoś porównuje piracenie do kradzieży samochodu, to jest idiotą bo to są rzeczy niezwiązane. Ale jak jest na rękę przyrównać sprzedaż uzywanych gier do używanych samochodów, to jest to prawidłowy argument. To oczywiste, że gdyby nie używki to sprzedaż była by większa. I można to oszacować - jedynie z wielkością szacunków można się nie zgadzać. Przecież koleś nie mówi, że każdy z tego milina graczy kupił by własną kopię. Producenci zazwyczaj nie życzą sobie odsprzedawania gier i zawierają to w EULA. Dlatego należy to respektować, chociażby przez szacunek dla ludzi, którzy zrobili tak zajebistą grę, że chcemy w nią zagrać. -
Wymaganie stałego połączenia z siecią wkrótce standardem w grach?
quarion89 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ludzie, tu nie chodzi o DRM, tylko o to, że twórcy będą projektować gry tak, że będą oczekiwać połączenia z netem. Tak jak Starcraft II - jest zaprojektowany do tego, żeby być online, nawet na singlu i dzielić się achivementami, rozmawiać przez RealId, ściągać sobie nowe mapy i mody na bieżąco z Battle.net itd. Po prostu twórcy zaczynają robić gry tak, jakby stałe połączenie z netem było standardem, a tryb czysto offline czymś wyjątkowym. Jeśli przy okazji jest kontrola DRM - mówi się trudno, żyje się dalej. Jeśli ma to zlikwidować piractwo i napędzać rynek gier nie-casualowaych (bo hardcorowych to za dużo powiedziane), to niech tak będzie. A propo DRM i Blizzarda - jestem ciekawy, czy z powodu braku Singleplayer w Diablo ludzie zdołają go w jakiś rozsądny sposób scrackować i o ile rzeczywiste wzrośnie im sprzedaż z powodu braku piratów (przynajmniej przez długi okres po premierze). -
Pre-order pack edycji kolekcjonerskiej oraz standardowej Star Wars: The Old Republic dostępny w sklepie gram.pl
quarion89 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Kupił bym, bo jestem napalony na SW:TOR, tylko że po wydaniu tych 20zł będę po premierze musiał kupić grę w sklepie gram.pl, a wiadomo że konkurencja nie śpi i lepiej mieć wybór :) -
Diablopodobny Crimson Alliance na XBLA co najmniej na 6-8 godzin
quarion89 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Taksi na Koszu za Kuźnie Diablo 2 można było jeszcze szybciej przejść ;) -
Diablo III: Blizzard ujawnia zastosowanie kamieni runicznych
quarion89 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ktoś mówił że Torchlight 2 bedzie sie mogło równać z Diablo 3, heh... Właśnie na tych filmikach widać (jak ktoś ma choć trochę wyobraźni), dlaczego ta gra będzie zajebista (no i przy okazji, dlaczego jej zrobienie tyle zajmuje). A Blizzard ciągle nie pokazał wszystkich asów z rękawa. -
Czy SecuRom z Wiedźmina 2 wpłynie na bezpieczeństwo naszych danych?
quarion89 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Lol, artykuł jak z Faktu -
Diablo III na ostatniej prostej. Premiera gry coraz bliżej
quarion89 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie wiem czemu wszyscy biją z tym 200zł To w dużej mierze marża sklepów, ja kupiłem SC2 3-4 dni po premierze za 150zł (odbiór osobisty). Wystarczy poszukac. -
Diablo III na ostatniej prostej. Premiera gry coraz bliżej
quarion89 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ten rok będzie naprawdę syty jeśli chodzi o gry :] Nic tylko się cieszyć, zawsze lepiej mieć za dużo niż za mało do zrobienia w wolnym czasie. Pierwszy na horyzoncie Wiesław za kilkanaście dni. Swoją drogą ciekawe kiedy zaczną betę. Świerszcze mówią ze maja to ogłosić koło 9 maja. -
Większość osób która tu pisze ze 8Gb ramu to za dużo i żeby się postarali lepiej optymalizować gry nie ma chyba pojęcia jak wygląda programowanie, w szczególności gier. Tak jak napisał Pupu2, zwiększenie rozdziałki tekstur wymaga znacznego zwiększenia rozmiaru pamięci dla GPU. Do tego zwiększenie liczby polygonów w stosunku do obecnej i trochę zapasu na przyszłość i spokojnie można wsadzać przynajmniej 4GB dla samej karty graficznej. CPU też by nie pogardził swoim 4GB na obliczanie zaawansowanej fizyki i mechaniki rozgrywki. Parę stówek więcej za konsole a gry mogły by wyjść na zupełnie nowy poziom. A programiści zamiast kombinować co zrobić żeby gra chodziła znośnie i nie raziła klatkowaniem mogli by zająć się projektowaniem bardziej skomplikowanej i dającej więcej radości rozgrywki.
-
BioWare odnosi się do niezadowolenia graczy z Dragon Age II
quarion89 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ja na razie jestem na początku 3ciego aktu i niestety gra rozczarowuje mnie fabularnie - w porównaniu z Dragon Age: Origins są zarówno płytkie i trywialne wydarzenia, niedopracowane questy i średniawi towarzysze. Nie mówię że jest bardzo źle, ale to nie jest ta jakość do której przyzwyczaiło mnie BioWare. Walka na pewno jest ciekawa, na wyższym poziomie trudności reprezentuje dostateczne wyzwanie, jednak nie ma nic za darmo - jest wtedy równie żmudna jak w DA:0 - trzeba gęsto używać pauzy nawet bijąc się ze słabymi przeciwnikami. Więc co kto woli :) Poza recyklingiem lokacji, na PC grafika jest jak dla mnie zachwycająca :) (po wgraniu tekstur w wyższej rozdzielczości). -
Masz Dragon Age II? No to odbierz darmową kopię Mass Effect 2!
quarion89 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Szkoda ze ME 2 kupilem zaraz po premierze... Mnie by bardziej ucieszył jakiś pakiet DLC których za to nigdy nie kupuje :) -
A ja czekam na klucz od momentu jak ogłosili zapisy (jakieś 1,5 roku temu?) i się nie doczekałem :\ Nawet pamiętam jak w momencie uruchomienia zapisów serwery padały z powodu zbyt dużej ilości chętnych graczy :)
-
StarCraft II: Heart of the Swarm - kto powiedział, że nie ma szans na tegoroczną premierę?
quarion89 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Sorry, ale jednak klucze do gier Steamowych nie latają po sieci jak oszalałe. Pół Polski np. dostało klucze do Cataclysm z Niemiec, bo były szybciej w magazynach i dało się je sprowadzić odpowiednio szybko żeby rozesłać w dnu premiery. A porównaj sobie cenę gier stemowych bezpośrednio na Steam (cena dla zachodniej europy) i u nas w sklepie. Jak na te gry było też takie ciśnienie jak na Blizza to nasze cd-keye aż by furkotały za granicę. -
StarCraft II: Heart of the Swarm - kto powiedział, że nie ma szans na tegoroczną premierę?
quarion89 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Blizzard założył bardzo dobrą strategię - wydawanie 2 produktów w roku. Biorąc pod uwagę że jednocześnie pracują nad WoW, Diablo i SC2 było by to dość logiczne. Jeśli chcieli by się tego trzymać to w tym roku czeka nas D3 i HotS. Nie wieżę jednak że obie gry wydadzą pod koniec roku, więc albo będą to wakacje + końcówka roku (tak jak miało to miejsce w 2010) albo niestety będą musieli złamać swoje postanowienie i na którąś z nich poczekamy do 2012. Myśle że HotS mogli by spokojnie wydać w wakacje - nie ma tu takiego ciśnienia, że pośpiech spowoduje wydanie bubla. Całą rozgrywkę mają już przecież gotową, a nowością będzie coś w stylu po jednej jednostce na rasę (co można łatwo balansować) i nowa kampania.