Jeffero

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    613
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Jeffero

  • Ranga
    Delegat
  1. > Spokojnie, bez nerwów, poczekamy, aż dodatki z Premium dadzą za darmo dla goldowiczów. > :P Jakich goldowiczów? Dodatki są rozdawane na wszystkich platformach, a nie tylko na xboxach.
  2. "portugalski szkoleniowiec ekipy z Old Trafford nie życzy sobie, by hitowa produkcja Nintendo" Jak możecie pisać takie bzdury? To nie jest gra Nintendo.
  3. > Czy każdy finałowy przeciwnik musi być prawie że nie do pokonania, najtwardszy ze wszystkich? > Nie, i DK3 jest tego najlepszym przykładem. Soul of Cinder jest rozczarowująco łatwy.
  4. "W erze po Wiedźminie 3 czy Falloucie 4 musisz spisać się lepiej". To zdanie redakcji 4Players sugeruje, że te gry są na tym samym poziomie... Zapamiętam, żeby nigdy nie patrzeć na ich oceny.
  5. Ten murzyn niszczy klimat mafii :( ... To wygląda bardziej jak GTA.
  6. "...gdy Just Cause 3 ukaże się na PC, PlayStation 3 i Xbox One." Szkoda, że nie będzie na PS4 :((( ...
  7. Śmieszni są, na PS4 ta gra ma poziom grafiki FIFY 08 i tak samo sztywne, nienaturalne animacje. Nie potrafię zrozumieć tego, jak ktokolwiek może grać w PESa. Realizm, który jest wychwalany jako zaleta tej serii, jest na niższym poziomie niż w FIFIE, akcje bramkowe bywają jeszcze bardziej absurdalne. Jak można wybrać PESa, zamiast FIFY?.... Poza tym, w zalecanych wymaganiach wersji PC jest integra Intel HD 3000, a X1 nie daje rady z 1080p. Te wersje dzieli aż taka przepaść graficzna?
  8. Mam prawie drugie tyle płacić za wysyłkę? Nie możecie tego udostępnić w cyfrowej wersji?
  9. Season pass w cenie samej gry... Do czego to doszło.
  10. A będzie można to wyłączyć? Jutro wieczorem pierwszy raz odpalę Dying Light i początek wolałbym przejść bez takich ułatwiaczy.
  11. Jeffero

    Sklep: Xboksowe szaleństwo

    Nie wiem jakiej pomocy mielibyście mi udzielić, skoro sprawa zamknięta już parę miesięcy temu. Może zrozumieliście jak należy traktować klientów i chcecie sypnąć rabacikiem? > Jesteśmy w stanie sprawdzić nagranie dokumentujące drogę produktu z magazynu do kuriera- > pozwoli nam to zwerfikować gdzie nastąpiło uszkodzenie konsoli, o której Pan pisze. Mam uwierzyć, że dwukrotnie firma kurierska postanowiła otworzyć moje przesyłki, pobawić się konsolami, spakować i dostarczyć mi? Czy może w jakiś inny sposób miałyby się uszkodzić w "drodze produktu z magazynu do kuriera"?. Przecież to jest oczywiste, że sklep wiedział o uszkodzeniach tych UŻYWANYCH konsol i mimo to sprzedał je jako nowe. > Dziekujemy za współpracę oraz prosimy o dokładne przemyślenie słów kierowanych wobec > gram.pl. A ja nie dziękuję za współpracę, ponieważ moich reklamacji nie można nazwać współpracą. Sam musiałem się o wszystko ubiegać. Moje słowa są bardzo przemyślane i mam podstawy do ich wygłaszania. Podaję numery zamówień, ale jedynie po to, żebyście nie myśleli, że ktoś płaci mi za antyreklamę: IC04241400 ; NZ26441492 .
  12. Jeffero

    Sklep: Xboksowe szaleństwo

    > Woow... Nie chciałbym im wchodzić między wódkę a zakąskę, ale to już jest jakaś kpina > -_- Ja rozumiem naciąć się w jakimś lipnym internetowym lombardzie, który udaje sklepik > wielobranżowy ale tutaj?... Dostałeś chociaż jakąś rekompensatę? Przeprosiny? Cokolwiek? > > Nic nie dostałem. Przy drugiej reklamacji byłem wściekły i napisałem im obszerny poemat na temat tego, jak ze mną postąpili, wypominając brak jakiegokolwiek profesjonalizmu. W odpowiedzi dostałem dwa suche zdania od kierownika, brzmiące mniej więcej : "Przyślemy kuriera po konsolę. Reklamacja zostanie rozpatrzona w standardowym trybie". Sam zwrot pieniędzy też przeciągali. Skłamali, że przelew został zrealizowany i mam spodziewać się pieniędzy w ciągu dwóch dni roboczych. Doszły, jeśli dobrze pamiętam, po 7 dniach roboczych. Także dzięki gramowi miałem przez półtorej miesiąca zamrożone pieniądze.
  13. Jeffero

    Sklep: Xboksowe szaleństwo

    No widzicie, a według gramu te konsole były w 100% nowe :). Na szczęście u konkurencji taniej i sprzedają faktycznie nowe konsole. 1649 zapłaciłem gramowi za łysą konsolę, a u konkurencji 1599zł za zestaw z TLOU.
  14. Jeffero

    Sklep: Xboksowe szaleństwo

    > > To ja przestrzegę tych, którzy mają zamiar kupić jakąkolwiek konsolę w sklepie gram.pl > > > . Sprzedają zakurzone, porysowane konsole ze zwrotów jako nowe, zdecydowanie odradzam > > > zakup sprzętu od gramu. > > Czy masz na to dowód? Wymienione w tej ofercie konsole są nowymi sztukami i takie też > trafią do zamawiających. Oczywiście. Pierwsza konsola: https://imageshack.com/a/f8gz/1 Druga sztuka: https://imageshack.com/a/Cqrz/1 . Mogę Ci nawet przesłać na maila moje maile wymieniane z kierownikiem działu obsługi klienta, zostawiłem sobie na pamiątkę. Sprawa ma już kilka miesięcy, ale wątpię żeby sklep nagle stał się uczciwy...
  15. Jeffero

    Sklep: Xboksowe szaleństwo

    > @Jeffero - no teraz mnie zaskoczyłeś... A ja sobie czytam i myślę - może teraz warto > wybulić i pod nowego Wiedźmina konsolę kupić? No masz... Kup, tylko nie tutaj :). Oczywiście możliwe, że nie jest to częste i normalnie pomyślałbym, że dostałem taką konsolę przed przypadek. Jednak gdy ją zareklamowałem i po 3 tygodniach dostałem kolejną w jeszcze gorszym stanie (kurz, ślady palców, rysy przy usb, jedna krawędź odłupana, liczne przetarcia), w dodatku w rozwalonym kartonie (nie stało się to w trakcie transportu, karton firmy kurierskiej był nienaruszony) to podziękowałem gram.pl i zażądałem zwrotu pieniędzy. Dodam, że dotyczyło to PS4, jednak jeśli taka jest polityka sklepu, żeby oszukiwać i sprzedawać używki jako nówki, to na pewno dotyczy to także Xboxa.