MikeCDP

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    42
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O MikeCDP

  • Ranga
    CD Projekt
  1. MikeCDP

    Polacy tworzą grę - Hellion!

    na razie sie nie promuje, bo sie nad nim ciezko pracuje;) A premiery w tym roku sie nie przewiduje:) Wiec jest jeszcze trochę czasu. Ale w swoim czasie będzie o grze słychać, nie tylko w Polsce, zresztą;) Pozdr. M
  2. A tak w ogóle to wszystkim gratulującym w imieniu całego zespołu dziękuję! A wszystkim narzekającym na przesyt informacji śpieszę przypomniec, że od czasu Edycji Rozszerzonej mija już pół roku i w tym czasie specjalnie dużo informacji o grze nie było. I uspokajam też, że na razie również wiele więcej nie będzie. Pozdr. MK
  3. Najwyraźniej niezbyt dokładnie pamiętasz co mówiłem. Niestety film z moim wywiadem z gram ( http://www.gram.pl/news_9ATeHe3_Relacja_z_konferencji_firmy_CD_Projekt.html%20%20%20target=) zniknął z youtuba, więc nie podłącze źródła. Niemniej absolutnie nie mówiłem o tym, że to my jesteśmy najbardziej doświadczonymi twórcami, i nie mogłem tak mówic gdyż oczywiście nie jest to prawdą. Oczywiście, że Metro ma dużo większe doświadczenie w tworzeniu gier. Robią to od 14 lat i zrobili 11 gier. My mamy za to bardzo duże doświadczenie wydawnicze. I właśnie połączenie tych dwóch elementów spodobało się najbardziej obu firmom. Mówiłem zresztą o tym nie tylko ja (ten film nie zniknął): http://www.youtube.com/watch?v=5W6I98HqUI0&feature=related To tak gwoli wyjaśnienia, na przyszłośc polecam byc precyzyjniejszym, zwłaszcza gdy na bazie nieścisłych informacji wystawia się komuś ocenę;) Pozdrawiam, M.
  4. MikeCDP

    Tanieją gry konsolowe

    To nie jest sprawa dystrybutorów. Dzięki dystrybutorom ceny spadają a nie rosną, jeśli to możliwe. Tak się stało na PC gdzie nie ma właściciela platformy narzucającego opłaty licencyjne i strukturę cenową...
  5. Premierowa gra na konsolę, za 99 złotych to raczej zjawisko nie występujące w naturze;) Natomiast bliżej premiery będziemy negocjowac z Sony i MS, aby gra w Polsce miała trochę bardziej przystępną cenę niż przedział 200-250 plnów. Więcej informacji o tym podamy jednak dużo bliżej premiery.
  6. No jesien przyszlego roku jest wczesniej niz za 12 miesiecy;) Założenie jest, że nowych fabularnych rzeczy nie będzie. Może pojawi się troszkę dodatkowych smaczków, czy coś z dodatkowego ściągalnego contentu. Generalnie założenie jest jednak takie, że fabularnie to ta sama gra. Pozdr. M
  7. Jesien przyszlego roku. Generalne zalozenie jest takie, ze strona fabularna pozostaje bez zmian. to silnik DaVinci, zbudowany przez francuski zespol White Screen Games. Fajne narzedzie, dobrze wykorzystujace moce konsolek oby firm. Specjalnie nie planujemy uproszczen, nie znam szczegolow, slyszalem, ze moze bedzie troche skrotow w poruszaniu sie po lokacjach, gdyz padem troche mniej wygodnie biega sie na dlugie dystanse. Ale takie szczegoly wymagaja potwierdzenia bezposrednio przez autorow. I przed premiera jeszcze na pewno o nich opowiemy... Pozdr. M
  8. MikeCDP

    Atari powróci do swoich znanych marek

    Mysle, ze wiele sie nie zmieni, beda gry premierowe za 99 i za 129 pln. To troche bardziej zalezy od zachodniego wydawcy. Na razie odlozony na polke. Radzimy sobie bez dodatkowych zastrzykow kapitalu:) Jestesmy przyzwyczajeni do pracy w warunkach ograniczonego dostepu do kredytow. Wszystkie 4 projekty maja zapewnione finansowanie, nasze wlasne, lub przez wydawcow. Nie ma wiec wielkiego niebezpieczenstwa. Szykujemy sie natomiast na ewentualnosc zatrzymania sie wzrostu sprzedazy gier w PL, CZ i HU. Szukamy oszczednosci, optymalizujemy koszty, rowniez zatrudnienie (stad troche zwolnien w listopadzie). Na pewno ida chudsze czasy i trzeba byc na nie gotowym. Pozdr.
  9. MikeCDP

    Atari powróci do swoich znanych marek

    Niestety nie bylem na konferencji i na ten temat nic nie moge powiedziec:( O planach spolszczenia EVE tez mi nic nie wiadomo (na razie takowych nie czynilismy, ale to moze sie zawsze zmienic). Pozdr.
  10. Mamy troche inny punkt widzenia;) ydajac ER staralismy sie udoskonalic jak najbardziej calkiem udana produkcje (srednia swiatowych ocen 81.5%, ER wyzej). Wydajac zas nowa wersje gry na konsole chcemy po prostu dac graczom konsolowym swietnego, glebokiego RPGa, jakich na konsole jest niewiele. Oczywiscie mozna wymyslac wszystko od poczatku, ale lepsze jest wrogiem dobrego. Wiedzmin ma super fabule i zmiana jej byla by wlasnie troche taka zamiana siekierki na kijek, zmiana dla zmiany. Reszta w wersji konsolowej jest nowa lub zmieniona (silnik, system walki itd).
  11. MikeCDP

    Atari powróci do swoich znanych marek

    . Jednak zdecydowalismy sie szkoda, szkoda, wybralismy mniejsze zlo;) Wiedzmin na konsole to projekt ambitny ale inaczej bardziej technicznie niz koncepcyjnie. Koncepcja gry w glownych zalozeniach sie nie zmienia (wiadomo nowa walka, sporo nowych i przerobionych rzeczy, ale jednak). Ambitne wyzwania jeszcze nie ujrzaly swiatla dziennego, pichcimy po cichutku w firmowych pieleszach:) Jako, ze tez juz nie mamy rzeczonych 14 lat, tez nas to cieszy najbardziej:) A, ze raczej latek nam nie ubywa, wiec i gry dojrzale pozostana. Rowniez na konsole. Chcemy na konsole zrobic pierwszego, powaznego i glebokiego RPGa:)
  12. MikeCDP

    Atari powróci do swoich znanych marek

    Promocja lepsza mogla by byc, i owszem. Ale i tak wyszlismy obronna reka;) No i wciaz jeszcze wiele bitew przed nami. A Atari zmienia sie coraz bardziej. To juz nie ta sama firma co 2 lata temu:)
  13. MikeCDP

    Atari powróci do swoich znanych marek

    :))) Rozmawialismy o tym z Atari kilkukrotnie, ktorym bardzo taka opcja pasowala. Podobal im sie styl Wiedzmina, gry nowoczesnej a jednak nawiazujacej do korzeni RPGow, zwlaszcza Interplayowych, pasowalo im to do koncepcji nowego BG. Jednak zdecydowalismy sie nie angazowac w temat. Niestety nie mozna robic wszystkiego na raz i mimo ogromnego sentymentu, zdecydowalismy sie koncentrowac na wlasnych planach, ktore sa dostatecznie ambitne:) Choc nie powiem zrobienie bg3 to bylo by cos. No ale, nie mozna zjesc ciastka i go miec. Trzeba podejmowac decyzje i mierzyc sie z ich konsekwencjami;)
  14. MikeCDP

    Atari powróci do swoich znanych marek

    Sporo pomogli, zwlaszcza od strony produkcyjnej, dorzucili tez kilka pomyslow np. plansze z flashbackami. Dzieki ktorym gracz kojarzy co jest konsekwencja jego wyboru.
  15. MikeCDP

    Atari powróci do swoich znanych marek

    Wszystkich ktorzy oczekuja, ze nowy BG bedzie oldschoolowy, musze rozczarowac. Niestety szanse na to wyjatkowo niewielkie. Gry robi sie tak aby pasowaly do czasow w ktorych sa tworzone. Oznacza to, ze nowy BG musi byc gra zrobiona na zupelnie nowa modle. Miejmy nadzieje, ze mimo tego nie zatraci klimatu, bo to w sumie jest najwazniejsze... Na marginesie, sam bym chetnie w takiego bardziej oldschoolowego zagral;)