PonuryZniwiarz1

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    563
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez PonuryZniwiarz1

  1. PonuryZniwiarz1

    Wywoływanie duchów - czyli jak wywołac ducha

    Moja ciocia zmarła po nie całym roku.Tak gdzieś 1,5 miesiąca przed rocznicą po zabiegu z duchami.
  2. Ja umiem LD.Kilka razy to zrobiłem i raz byłem w mojej szkole w mojej klasie podczas snu :D
  3. PonuryZniwiarz1

    Wywoływanie duchów - czyli jak wywołac ducha

    Nie,ale moja ciocia takie coś robiła i zmarła
  4. PonuryZniwiarz1

    Grupa gram.pl w STEAM

    jak naciśniesz y to naciśnij enter i sie wyłączy.A na przyszłośc korzystaj z tąd http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=1410&u=1600
  5. PonuryZniwiarz1

    Masz zły dzień? Zniszcz komuś marzenie

    ale przed ich odebraniem umarłem dostałem nowego kompa...
  6. PonuryZniwiarz1

    Pomocy-praca domowa

    Dziękuję bardzo.Prosze moderatora o zamknięcie tego wątku i przepraszam za spam.To się więcej nie powtórzy
  7. PonuryZniwiarz1

    Race 07 ?

    napisz tutaj http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=28211&u=11 ok?
  8. PonuryZniwiarz1

    MMO Star Wars: The Old Republic zapowiedziane

    swietnie na to właśnie czekałem!A czy to będzie płatne?(nie doczytałem do końca i nie wiem)
  9. PonuryZniwiarz1

    Zbieramy kasę

    26 522,20 PLN
  10. PonuryZniwiarz1

    Masz zły dzień? Zniszcz komuś marzenie

    ...ale i tak dostałem jedynke na koniec roku ;) Moja szkoła wybuchła w powietrze...
  11. PonuryZniwiarz1

    C i C czyli Crysis i Crossfirex

    Napisz tutaj: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=6158#u_3185
  12. Jeślie jestes wywrotwcem To niestety bardzo,ale to bardzo dużo będziesz musiał postów napisac ;)Życzę szybkiego powrotu na brygadzistę ;) Pozdro
  13. A czy jak będe miał własny tytuł i zrobię jakąś nazwę to ona już na zawsze zostanie czy będę mógł ją zmienic?
  14. PonuryZniwiarz1

    Oceń grę poprzednika!

    Najgorsza gra wśród gier MMO 1/10 Star Wars:Kinghst of the old republic 2
  15. PonuryZniwiarz1

    Fable - Zapomiane Opowieści - Temat Ogólny

    Zna ktoś jakiś odbry sposób aby przejśc taki jeden turniej?Nie pamietam za bardzo jak się nazywał.Ten pierwszy na początku gry przeciwko jakiejś babie(chyba babie).A,wie ktoś jeszcze u kogo mogę kupic niebieskie grzyby?
  16. PonuryZniwiarz1

    Oceń grę poprzednika!

    Może byc,ale się nie postarali ;) 7/10 Grand theft auto IV
  17. PonuryZniwiarz1

    Masz czy nie masz?

    > Nie mam > Masz miłą klasę? mam i to bardzo ;) masz ps2
  18. PonuryZniwiarz1

    Masz czy nie masz?

    mam i to bardzo ;) masz ps2
  19. PonuryZniwiarz1

    iPhone - mobilna rewolucja?

    Przekonaliście mnie ;)Ile to coś kosztuje(nie chce na abonament)?
  20. PonuryZniwiarz1

    iPhone - mobilna rewolucja?

    Iphony fajne.Chciałem kupic ale koledzy mi powiedzieli żebym tago nie kupywał bo mówili że to gówno.Oni mówili prawdę czy kłamali żebym sobie tego nie kupił?Poradźcie mi czy mieli rację.
  21. PonuryZniwiarz1

    Zbieramy kasę

    26 455 PLN
  22. PonuryZniwiarz1

    Masz czy nie masz?

    mam ;) masz szubienice
  23. PonuryZniwiarz1

    Deskorolka - temat ogólny

    No nieżle ;).Ja kiedyś na mojej zjeżdżalei i spadłem z 20 metrowych(lub 17 albo 18 matrowych)schodów i ledwo przeżyłem to.Naszczęście już jest dobrze.
  24. PonuryZniwiarz1

    GTA IV na PC - Temat Ogólny

    Widzę.ale w tych dwóch ostatnich filmikach już napewno jest na pc. Rzeczywiście nie działają Ecko09.Próbowałem w tym poście je od nowa dac,ale dalen nie działały i dlatego wziąłem ''edytuj'' i napisałem to.
  25. PonuryZniwiarz1

    GTA IV na PC - Temat Ogólny

    jak to kilka dni?? dziś jest 19.10.08 jak byś chciał wiedzziec :)