Raj

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    755
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Raj


  1. Znajdzie ktoś błędy?


    #include <iostream>
    #include <string>
    #include <iomanip>
    /* run this program using the console pauser or add your own getch, system("pause") or
    input loop */
    using namespace std;

    int szyfruj(string cos, int dlug, int przes);
    int deszyfruj(string cos, int dlug, int przes);
    int main() {

    string zdanie;
    int n, wybor;
    int dlugosc;

    cout<<"Podaj zdanie:";
    getline(cin, zdanie);
    dlugosc=zdanie.length();

    cout<<dlugosc<<endl;
    cout<<zdanie<<endl;

    cout<<"Podaj przesuniecie?: ";
    cin>>n;
    cout<<endl<<endl;

    cout<<"Wybierz \n 1. szyfrujemy \n 2. odszyfrowyjemy\n";
    cin>> wybor;
    switch (wybor)
    {
    case 1: szyfruj(zdanie, dlugosc, n); break;
    case 2: deszyfruj(zdanie, dlugosc, n); break;
    default: szyfruj(zdanie, dlugosc, n); break;
    }
    char a[2];
    cin>>a;
    }


    switch (wybor)
    case 1:
    {
    int szyfruj(string zdanie, int dlugosc, int n)
    {
    char *p=new char[dlugosc];
    for (int i=0;i<dlugosc;i++)
    {
    p[ i]=(zdanie).at(i);
    }


    cout<<endl<<endl;
    for (int i=0;i<dlugosc;i++)
    {
    if (((int(p[ i])>64)&&(int(p[ i])<100))||((int(p[ i])>96)&&(int(p[ i])<123)))
    if(p[ i]>=''a'' && p[ i]<=''z'')
    p[ i]=''a''+((p[ i]-''a''+n)%26); //aby deszyfrować do zmienamy znak przy n
    else
    p[ i]=''A''+((p[ i]-''A''+n)%26); // aby deszyfrować do zmienamy znak przy n
    else;

    }
    cout<<"Po zaszyfrowaniu: ";
    for (int i=0;i<dlugosc;i++)
    {
    cout<<(p[ i]);
    }


    case 2:
    {
    int szyfruj(string zdanie, int dlugosc, int n)
    {
    char *p=new char[dlugosc];
    for (int i=0;i<dlugosc;i++)
    {
    p[ i]=(zdanie).at(i);
    }


    cout<<endl<<endl;
    for (int i=0;i<dlugosc;i++)
    {
    if (((int(p[ i])>64)&&(int(p[ i])<100))||((int(p[ i])>96)&&(int(p[ i])<123)))
    if(p[ i]>=''a'' && p[ i]<=''z'')
    p[ i]=''a''+((p[ i]-''a''-n)%26); //aby deszyfrować do zmienamy znak przy n
    else
    p[ i]=''A''+((p[ i]-''A''-n)%26); // aby deszyfrować do zmienamy znak przy n
    else;

    }
    cout<<"Po odszyfrowaniu: ";
    for (int i=0;i<dlugosc;i++)
    {
    cout<<(p[ i]);
    }

    return 0;
    }


  2. Mam program szyfrujący zdanie Cezarem. Potrzebuję, aby ktoś pomógł mi dodać opcję wyboru (switch) szyfrowania 1 lub deszyfrowania 2. Jakoś nie może mi to wyjść. :< Pomoże ktoś? Myślę, że raczej proste jak ktoś się tym zajmuje.

    Kod (szyfrujący):

    #include <iostream>
    #include <string>
    #include <iomanip>
    /* run this program using the console pauser or add your own getch, system("pause") or input loop */
    using namespace std;
    int main() {

    string zdanie;
    int n;
    int dlugosc;
    cout<<"Podaj zdanie:";
    getline(cin, zdanie);
    dlugosc=zdanie.length();
    char *p=new char[dlugosc];

    cout<<dlugosc<<endl;
    cout<<zdanie<<endl;

    for (int i=0;i<dlugosc;i++)
    {
    p=(zdanie).at(i);
    }

    cout<<"O ile chcesz dokonac przesuniecia?: ";
    cin>>n;
    cout<<endl<<endl;

    cout<<endl<<endl;
    for (int i=0;i<dlugosc;i++)
    {
    if (((int(p)>64)&&(int(p)<100))||((int(p)>96)&&(int(p)<123)))
    if(p>=''a'' && p<=''z'')
    p=''a''+((p-''a''+n)%26); //aby deszyfrować do zmienamy znak przy n
    else
    p=''A''+((p-''A''+n)%26); // aby deszyfrować do zmienamy znak przy n
    else;

    }
    cout<<"Po zaszyfrowaniu:";
    for (int i=0;i<dlugosc;i++)
    {
    cout<<(p);
    }

    return 0;
    }


  3. Dnia 27.09.2013 o 14:02, misioo napisał:

    Jakiś życzliwy użytkownik może spakować i wrzucić gdzieś swój folder oblivion/data/fonts?
    Bo w końcu zdecydowałem się i kupiłem Obliviona na Steamie, skoro tylko tam był w wersji
    z dodatkami. Ale po spolszczeniu jest problem z polskimi znakami...


    Jak Ci się udało to zainstalować? Mnie wyskakiwały błędy.. :<


  4. Dnia 27.06.2013 o 18:56, Muradin_07 napisał:

    Chyba po prostu ściągnąć to, co oferują. Kiedyś też tak miałem, że normalnie grałem i
    bum - cała gra do ściągnięcia. Nie wiem do czego to może być, ale tak samo kiedyś mi
    Steam nie działał prawie pół roku do momentu jak zamontowali patcha, który wreszcie pozwolił
    mi na normalną grę.



    Sciągnałem ostatnio jakieś 4 gb z tych 6.4 ( mam łącze 1 Mb/s + raczej mało czasu spędzam na komputerze ) odpalam dzisiaj po jakichś trzech dniach absencji, a tutaj od nowa.. Troche iryujące, nieprawdaż? :P