Raj
Gramowicz(ka)-
Zawartość
755 -
Dołączył
-
Ostatnio
Posty napisane przez Raj
-
-
Czy, do pogrania w S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat jest wymagana znajomość poprzednich części czy spokojnie mogę sobie popykać i będę ogarniał temat? :)
-
Witam.
Zależy mi głównie na dzwonieniu/sms, przeglądaniu stron www, czytaniu pdf i słuchaniu muzyki, więc nic szczególnego.
Myślałem nad tym telefonikiem. Opłaca się brać w tym sklepie czy może w ogóle lepiej wziąć jakiś inny model? -
Chce ktoś: Two Worlds: Epic Edition - 90% ZNIŻKI na steam?
-
-
Poleci ktoś jakąś grę do 1Euro(np. teraz na promocji) na steam najelpiej z kartami? :)
-
Mógłby ktoś w prosty sposób napisać czego potrzebuję, aby mieć możliwość handlu przedmiotami na steamie?(głównie chodzi mi o handel itemkami. :P ) Mam konto w polskim banku. :)
-
Wymienię klucz steam do gry: IL-2 Sturmovik: 1946 na jakąś inną grę której nie mam. :)
-
Co sądzicie o Konto Godne Polecenia w bzwbk? Mam 21 lat, więc chyba się opłaca.
-
Ok, bardzo dziękuję za pomoc. Przysiąde nad tym trochę, najwyżej dopytam jeszcze. Pozdro! :)
-
Dzięki za odpowiedź. Działać, jakoś działa. :P
Gdybyś miał czas to mógłbyś napisać czemu używamy tutaj getline(zamist cin. chyba dlatego, że to tablica?) oraz char *p=new char[dlugosc]? Wiem, że to wskaźniki. -
-
p[ i]=(zdanie).at(i);
Co robi tutaj to .at ? -
Dziękuje za pomoc, wszystko działa. :)
-
Dzięki działa. Mam jednak pytanie jak do deszyfrowania dodać linijkę dotyczącą przechodzenia przy wpisaniu a i przesunięciu -1 do z ( i tak dalej) ? Po prostu nie wiem gdzie to dodać. :P
-
Czy mógłbyś trochę prościej?
Wklejam to, co napisałeś, ale dalej mam błędy i deszyfrowanie nie działa. -
Znajdzie ktoś błędy?
#include <iostream>
#include <string>
#include <iomanip>
/* run this program using the console pauser or add your own getch, system("pause") or
input loop */
using namespace std;
int szyfruj(string cos, int dlug, int przes);
int deszyfruj(string cos, int dlug, int przes);
int main() {
string zdanie;
int n, wybor;
int dlugosc;
cout<<"Podaj zdanie:";
getline(cin, zdanie);
dlugosc=zdanie.length();
cout<<dlugosc<<endl;
cout<<zdanie<<endl;
cout<<"Podaj przesuniecie?: ";
cin>>n;
cout<<endl<<endl;
cout<<"Wybierz \n 1. szyfrujemy \n 2. odszyfrowyjemy\n";
cin>> wybor;
switch (wybor)
{
case 1: szyfruj(zdanie, dlugosc, n); break;
case 2: deszyfruj(zdanie, dlugosc, n); break;
default: szyfruj(zdanie, dlugosc, n); break;
}
char a[2];
cin>>a;
}
switch (wybor)
case 1:
{
int szyfruj(string zdanie, int dlugosc, int n)
{
char *p=new char[dlugosc];
for (int i=0;i<dlugosc;i++)
{
p[ i]=(zdanie).at(i);
}
cout<<endl<<endl;
for (int i=0;i<dlugosc;i++)
{
if (((int(p[ i])>64)&&(int(p[ i])<100))||((int(p[ i])>96)&&(int(p[ i])<123)))
if(p[ i]>=''a'' && p[ i]<=''z'')
p[ i]=''a''+((p[ i]-''a''+n)%26); //aby deszyfrować do zmienamy znak przy n
else
p[ i]=''A''+((p[ i]-''A''+n)%26); // aby deszyfrować do zmienamy znak przy n
else;
}
cout<<"Po zaszyfrowaniu: ";
for (int i=0;i<dlugosc;i++)
{
cout<<(p[ i]);
}
case 2:
{
int szyfruj(string zdanie, int dlugosc, int n)
{
char *p=new char[dlugosc];
for (int i=0;i<dlugosc;i++)
{
p[ i]=(zdanie).at(i);
}
cout<<endl<<endl;
for (int i=0;i<dlugosc;i++)
{
if (((int(p[ i])>64)&&(int(p[ i])<100))||((int(p[ i])>96)&&(int(p[ i])<123)))
if(p[ i]>=''a'' && p[ i]<=''z'')
p[ i]=''a''+((p[ i]-''a''-n)%26); //aby deszyfrować do zmienamy znak przy n
else
p[ i]=''A''+((p[ i]-''A''-n)%26); // aby deszyfrować do zmienamy znak przy n
else;
}
cout<<"Po odszyfrowaniu: ";
for (int i=0;i<dlugosc;i++)
{
cout<<(p[ i]);
}
return 0;
} -
Dzięki za odp. Problem w tym, że nie rozumiem jak dodać tutaj case 1 i case 2 do tych funkcji. :/
-
Mam program szyfrujący zdanie Cezarem. Potrzebuję, aby ktoś pomógł mi dodać opcję wyboru (switch) szyfrowania 1 lub deszyfrowania 2. Jakoś nie może mi to wyjść. :< Pomoże ktoś? Myślę, że raczej proste jak ktoś się tym zajmuje.
Kod (szyfrujący):
#include <iostream>
#include <string>
#include <iomanip>
/* run this program using the console pauser or add your own getch, system("pause") or input loop */
using namespace std;
int main() {
string zdanie;
int n;
int dlugosc;
cout<<"Podaj zdanie:";
getline(cin, zdanie);
dlugosc=zdanie.length();
char *p=new char[dlugosc];
cout<<dlugosc<<endl;
cout<<zdanie<<endl;
for (int i=0;i<dlugosc;i++)
{
p=(zdanie).at(i);
}
cout<<"O ile chcesz dokonac przesuniecia?: ";
cin>>n;
cout<<endl<<endl;
cout<<endl<<endl;
for (int i=0;i<dlugosc;i++)
{
if (((int(p)>64)&&(int(p)<100))||((int(p)>96)&&(int(p)<123)))
if(p>=''a'' && p<=''z'')
p=''a''+((p-''a''+n)%26); //aby deszyfrować do zmienamy znak przy n
else
p=''A''+((p-''A''+n)%26); // aby deszyfrować do zmienamy znak przy n
else;
}
cout<<"Po zaszyfrowaniu:";
for (int i=0;i<dlugosc;i++)
{
cout<<(p);
}
return 0;
} -
Czy w tym przedziale cenowym (do 1700 zł ) znajdę coś lepszego niż: http://allegro.pl/hp...3655162862.html
Będę używał go do muzyki, filmów, Internetu i może gier. -
Dnia 27.09.2013 o 14:02, misioo napisał:Jakiś życzliwy użytkownik może spakować i wrzucić gdzieś swój folder oblivion/data/fonts?
Bo w końcu zdecydowałem się i kupiłem Obliviona na Steamie, skoro tylko tam był w wersji
z dodatkami. Ale po spolszczeniu jest problem z polskimi znakami...
Jak Ci się udało to zainstalować? Mnie wyskakiwały błędy.. :< -
Dnia 28.09.2013 o 00:00, Ventil napisał:Jak ktoś wygra, to oddaje mi 50% wartości konsoli.
Daj nr. konta. -
-
Ok, czyli widzę, że nie tylko ja mam taki problem... Jakoś to pobiorę i może będzie działać sprawnie. :)
Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam. :) -
Dnia 27.06.2013 o 18:56, Muradin_07 napisał:Chyba po prostu ściągnąć to, co oferują. Kiedyś też tak miałem, że normalnie grałem i
bum - cała gra do ściągnięcia. Nie wiem do czego to może być, ale tak samo kiedyś mi
Steam nie działał prawie pół roku do momentu jak zamontowali patcha, który wreszcie pozwolił
mi na normalną grę.
Sciągnałem ostatnio jakieś 4 gb z tych 6.4 ( mam łącze 1 Mb/s + raczej mało czasu spędzam na komputerze ) odpalam dzisiaj po jakichś trzech dniach absencji, a tutaj od nowa.. Troche iryujące, nieprawdaż? :P
Wątki z ogłoszeniami - szukam/oddam/zamienię/sprzedam/kupię
w Na każdy temat
Napisano · Report reply
Wymienię jeden klucz Attrition: Nuclear Domination na Steama na jakąś inną grę na Steam, której nie mam. :)