SzaryPies

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    16
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O SzaryPies

  • Ranga
    Obywatel
  1. ...pierwsza z wielu nieprzespana noc...Świat Magii i Miecza wciąga,może aż za bardzo...szkoda że nie mam jeszcze skila na szefa swego i teraz męczę się w robocie... Pozdrawiam. Ps.ciekawe że najwięcej negatywnych komentarzy piszą ludzie którzy nie doświadczyli przxygody w Hyborii...
  2. Ruszyło: Reinstalacja direcktx---jakies 3 razy, plus reinstalacja sterowników karty--- dla uściślenia zmieniałem z najnowszych na takie same-po paru razach załapało... Co do suportu dalej nie odpowiedział...)
  3. Wiem po co sa Beta-testy,jakoś tak się złożyło że przezyłem te 4x lat na tym swiecie-ale tez wiem co to jest: suport,obsługa klienta i marketing... może Wy lubicie byc olewani-ja nie... I wybaczcie-to nie ja sie prosiłem na beta-testy-ja tylko zamówiłem produkt-to oni mnie zaprosili-a skoro tak-hmmm....to cały czas zgłaszam błąd Lunchera... Test to test... Jak dla mnie suport testu nie zdał...
  4. he he być może poczekamy na jakiekolwiek info jak kogoś do pracy przyjma...;-)
  5. Misiu... Jesli ktos z kimś sie umawia na jakis interes(choćby zakup gry lub korzystanie z serwera) to jest to tak czy inaczej jakas tam umowa-w prawie polskim nawet umopwa słowna jest zobowiazujaca-jesli któras ze stron się nie wywiazuje to juz jest cos nie tak-ale jeśli jeszcze olewa to że coś jest nie tak, to znaczy że nie dorosła do takich interesów... "że CD Projekt, który w Polsce jako pierwszy zrobił tak duże a to czy to jest wersja beta,gama,czy zeta jest mało ważne-dla klienta jest wazne że cos mu się chce sprzedac---tylko tego nie widac... Pozdrawiam Ps.a jak masz problemy z wietrzeniem i z kobitkami to kup sobie gumowa lale i ją przebij---wypuści powietrze i bedziesz wentylowany ;-)
  6. Eeee...a o czym Ty mówisz? Jest ZERO organizacji-znajdż mi chociaż jedną oficjalną wypowiedż na temat problemów w necie... Napisałem do suportu,na forum jak widać też z ludzie maja problemy... To nie kwestia"złej gry"-to kwestia podejścia wydawcy i dystrybutora na Polske... Robią wielkie "hallo"a nic z tego nie wynika... Maja klientów gdzies---sa nieprzygotowani- I co mam ich za to pochwalić??? Oni krzycza: Kup,bedzie pięknie...pokażemy ci już teraz,namów znajomych.... Ja mówię pokazcie.... I co? Oczy przecieram i co widze?.... ...
  7. SzaryPies

    Age of Conan: Hyborian Adventures

    mam to samo napisałem do suportu-czekam na odpowiedż..(he he he)
  8. wysłałem prośbe o pomoc techniczna na oficjalny suport---czekam na odpowiedż na razie(aczkolwiek na nia nie licze) Ale jeśli mam siedzieć na tym serwie pare lat i wydawać kase to dobrze byłoby wiedzieć czy suport to tylko zakładka na stronie czy coś jeszcze.... Ps.pisze parę lat bo przeważnie przywiązuje sie do postaci-ostatnia-Lineage-5 lat
  9. heh...miałem dość Lineage-myslałem: "Pierwszy Polski serwer---uuu bajer będzie wypas" A tu jak zawsze u nas.... Zero info,zero suportu,a o tym to już nie wspomne: "Informujemy, że wszystkie posty nie dotyczące komentowanego materiału będą usuwane.'' znaczy cenzura? zakaz krytykowania? dziwnie to brzmi na czerwono... Pozdrawiam
  10. Obserwujac forum zauważam że w sumie każdy musi sobie radzic sam-zadnej wypowiedzi ze strony osób/firm zainteresowanych zdobyciem klientów... nic tylko podziękowac
  11. Konto odmrożone-grywalne-Po właczeniu aktywne przyciski: konto,obsługa.anuluj, nieaktywne: ustawienia Reszty brak. Reinstalacja nie pomogła. Suportu niestety brak. Ps. szkoda słów...
  12. to nie kwestia tego że coś nie działa-to kwestia informacji.To wszystko.
  13. 5 lat w Lineage grałem---jak tu tak do graczy będą podchodzić to pewno zrobię powrót.
  14. Olewanie klientów jest widać podstawa reklamy AOC-a być może jeszcze nie zatrudnili admina który mógłby napisać jakiekolwiek info przyszłym klientom??? Zapewne nie byli przygotowani na to,że gracze bedą sie pytali co i jak,dlaczego i po co? w godzinę po tak "wspaniałym" URUCHOMIENIU POLSKIEGO SERWERA" Pozdrawiam