Tetlian

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    34
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Tetlian

  • Ranga
    Przodownik
  1. > A ktoś potrzebuje po polsku? Nawet moja 6 letnia kuzynka gra po ang, a gry gdzie znajomość > treści jest wymagana, to i tak nie zainteresuje dzieci, a nastolatki dadząsobie radę, > tak jak my sobie dawaliśmy w podstawówce z Baldurem po angielsku. Baldurem po angielsku? Polski dubbing był 100 razy lepszy od oryginalnego (co jest wyjątkowe, bo zazwyczaj jest odwrotnie). Granie w takim przypadku w Baldura po angielsku to profanacja.
  2. Hmmm, ale czy przypadkiem oni tego nie zrobili już kilka miesięcy temu? Przecież Team Fortress 2 już od dawna ma oficjalne wsparcie dla Oculus Rift.
  3. Nie mam nic przeciwko turom pod warunkiem, że walk będzie mało. Wtedy faktycznie fajnie jest przemyśleć każdy ruch w takiej potyczce i tury się do tego idealnie nadają. Ale jeśli walki będą co chwilę, to po kilkudziesięciu takich walkach na jednej lokacji po prostu odechce się grać. W przypadku częstych walk czas rzeczywisty jest lepszy, ponieważ potyczki są szybciej rozgrywane. Zwłaszcza gdy ma się już silną drużynę i wygrana bez zadraśnięcia jest pewna. Wtedy po prostu szybko wybija się takich słabych przeciwników na całej mapie. Natomiast w turówce oczyszczenie takiej mapy będzie trwało kilka godzin. Ale ponieważ gra ma być spadkobiercą Planescape Torment, to liczę na to, że walka nie będzie głównym elementem gry, a jedynie dodatkiem. Wtedy jestem jak najbardziej za turami.
  4. A po co wsparcie dla padów dla gry, która do padów się nie nadaje? FPSy, TPSy, i inne gry 3D wymagające obrotu kamerą najlepiej sprawdzają się na myszce i klawie. Granie w coś takiego na padzie to masochizm.
  5. No to Sapek ma problem, gdyż ja i pewnie wielu fanów gry, uznajemy ją za kanon.
  6. To nie za fajnie. Bo jaki sens wtedy ma ta gra, skoro to co w niej przedstawione w ogóle się nie wydarzyło? O wiele przyjemniej się gra jeśli myślisz, że Twoja historia jest częścią kanonu.
  7. Jedno mi nie pasuje. Jak to się będzie miało do gier, które są kontynuacją sagi? Akcja książki będzie się rozgrywała po wydarzeniach z drugiej części? A co jeśli powstanie trzecia? Czy też może książka będzie opisywała te same wydarzenia co pierwsza część gry? A może całkowicie je anuluje (tego bym akurat nie chciał).
  8. Ale działającego redstone''a, to raczej nie uda im się przenieść :)
  9. @Igorwer, "To byś musiał mieć telewizor na każdej ścianie. Fajnie by było, ale nie sądzę, żeby to sprawdziło się przy graniu." Nie rozumiem. Po co na każdej ścianie? Chyba nie do końca rozumiesz co to jest ten headtracking. Zapodam Ci filmiki: http://www.youtube.com/watch?v=o5tlIIOXMs4 http://www.youtube.com/watch?v=1dnMsmajogA
  10. @czaczi87, najsensowniejsze wykorzystanie w grach to headtracking, daje to uczucie głębi o wiele lepsze niż te w okularach (w okularach ruszając głową obraz się nie zmienia). Dzięki headtrackingowi monitor będzie sprawiał wrażenie okna, za którym będzie rozgrywała się gra.
  11. A co z Windows Vista? Mam nadzieję, że tam też będzie to działać. Inaczej szlag mnie trafi.
  12. @hans_olo, lag Kinecta, wynika z tego, że wyrzucono z niego procka, przez co musi korzystać już ze starego procka XBOXoweg, który przecież dodatkowo jest obciążony przez samą grę. Na PC nie będzie tego problemu, bo tam sprzęt jest kilka razy mocniejszy.
  13. @Igorwer, do headtrackingu. Wyobraź sobie grę w fpsa mszyką i klawą i do tego rozglądanie ruszając głową. Wyglądałoby to tak mniej więcej jak patrzenie przez okno. Lekko poruszysz i obraz też się przesuwa. Dałoby to złudzenie 3D i uczucie głębi o wiele większe niż w okularach. Właściwie w każdej grze można by to zastosować. Sterowanie w tych grach w ogóle by się nie zmieniło. Doszłoby jedynie dodatkowe wrażenie.
  14. Tylko 36% odpowiedzi poprawnych? Załamać się można, że tak niewielu ludzi zna tak kultową gierkę.
  15. No i licznik im się przekręcił na stronie :) Teraz jakimiś błędami sypie.