Agius

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Agius

  • Ranga
    Obywatel
  1. Taka konsola, taka technologia! A windowz 3.11 robił to lepiej >.>
  2. > O jak tanio ;) Chyba się skuszę na Herosów ;p Kupiłem i nie polecam, od 2 dni męczę się z błędem "cannot connect to conflux". Ani pomocy w ubi, ani na forach związanych z grą czy ''branżą'' Jak uda mi się rozwiązać problem to dam znać, ale ogólnie to bym się wstrzymał na Twoim miejscu.
  3. Agius

    Dawngate - betatest

    Przepraszam ale jak bardzo recenzent jest uzależniony od LoL''a, żeby stwierdzić: "Ogólnie jest jak w League of Legends. Przedmioty są pasywne, nie dają żadnych dodatkowych zdolności aktywnych, jak w DOTA 2..." Rozumiem, że te w LoL''u nie mają ''aktywnych'' zdolności, albo że wszystkie w DOTA mają? No i jeszcze ten tekst, że late game w LoLu zaczyna się po godzinie... Gdzie 90% rozgrywek nawet nie dochodzi do tego etapu (średni czas gry 30-40 minut, czyli poziom gdzie wyrównuje się rozgrywka w Dawngate). Wyczuwam uzależnionego Silver''a. Nie żebym jakimś fanboyem LoL''a był, ale te stwierdzenia są mocno nie trafione jak dla mnie.
  4. Agius

    Deadpool: The Game - recenzja

    13-15 godzin? Deadpool''a na konsoli przechodzi się w 6. Skąd więc dodatkowe (2 razy więcej?!) godziny? Bo chyba nie mówimy o tych nudnych wyzwaniach, w których to ciągle lejemy tych samych kolesi po kasku?
  5. Agius

    Disciples III - Renaissance

    Dzięki za dobrą zabawę i Grand Ages: Rome. Mina moich współlokatorów była bezcenna :D
  6. Agius

    Tropico 3 - Temat ogólny

    2 luki to stanowczy hardcore, a kombinacji też bardzo dużo.
  7. Agius

    Tropico 3 - Temat ogólny

    duplikat :( PF5ZV-L28E2-W5OP6
  8. Agius

    Grand Ages: Rome - recenzja

    5HREB-7D4RH-W2K45 - Mój! :D
  9. Agius

    Anomaly 2 - recenzja

    Trochę dziwi dlaczego nie zostało opisane AI naszych podkomendnych. Wyłączamy wieżę "do póki nie zostanie zaatakowana", a nasi łoją do niej aż miło (mogli by chociaż zająć się innymi wieżami, które strzelają, a tą zostawić na później). Napotkałem też wielokrotnie problem, w którym ustawiając artylerię jako pierwszą omijała ona wieżę, która nie może być ''zniszczona'' przez pojazd z karabinem, gdyż pod ciągłym ogniem się aktywuje. Przez co jadący za nią ogar, niewiele myśląc wali do niej bez końca... Na ''normalnym'' poziomie trudności tego nie widać, bo i wieże zadają takie obrażenia, że prawie nie musimy używać dodatkowych zdolności, jednak na trudniejszych, gdzie jesteśmy ''na 2 strzały'' gra staje się mocno niegrywalna, gdyż nasze pojazdy giną w bezmyślny sposób.
  10. Henrar - widać, że pojęcia nie masz ani o programowaniu, ani o zmianach w gameplay''u, silnikach graficznych, ani o updateach, nie wspominając już o DLC... Dla porównania beta StarCraft 2 HotS - Gameplay zmieniany co 2 tygodnie, patche nie większe niż 80 mb (łącznie z wprowadzaniem i usuwaniem nowych jednostek, tak jak byś nowe bronie dodał do strzelanki). Twoje marudzenie o nieskończonej amunicji do pistoletu, to raptem zmiana 3-4 linijek kodu. Wymiana silnika graficznego, na który tak biadolisz między betą a finalną wersją, pod warunkiem że są kompatybilne (a są, bo to przecież następna generacja), to pstryknięcie w palce. Po to są beta testy. Więc idź fanbojować CoD''owi na jego super zajebistych stronach dla 13 latków, którzy wiedzą wszystko, zamiast takie brednie tutaj wypisywać. Bo bezsensownej tony hejtu z Twojej strony czytać się nie da. Skończ szkołe, pójdź na studia programistyczne, posiedź w tym dziesięć lat. Pogadamy. A nie gwiazdożysz jak każdy wszystkowiedzący Polak.