krymeer
Gramowicz(ka)-
Zawartość
7 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO krymeer
-
Ranga
Obywatel
-
Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej
krymeer odpisał Akashi na pytanie w Pomoc techniczna
Czyli muszę usunąć te wszystkie rejestry, tak? Nie jestem pewien, bo mam ich aż ponad 60. -
Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej
krymeer odpisał Akashi na pytanie w Pomoc techniczna
Czy naprawdę nikt nie potrafi mi pomóc? To okienko mi się trochę znudziło... myślę o napisaniu do Pomocy Technicznej, ale najpierw chciałbym poznać odpowiedź, co może być tego przyczyną (skoro nie mam ani jednego programu tworzącego/kopiującego wirtualne dyski oprócz Nero - które miałem jeszcze przed zakupem gry). -
Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej
krymeer odpisał Akashi na pytanie w Pomoc techniczna
Przepraszam, że jeszcze raz piszę, ale już nie mogę edytować tamtego. Nie znalazłem rozwiązania mojego problemu - teraz jest jeszcze gorzej. Zaktualizowałem wersję TDU z 1.45 do 1.66, co spowodowało, że i podstawy nie mogę włączyć. -
Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej
krymeer odpisał Akashi na pytanie w Pomoc techniczna
Zapoznałem się z wieloma stronami tego tematu i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie. Myślałem, że jako posiadacz oryginalnego egzemplarza TDU z Megapackiem z Platynowej Kolekcji nie będę miał problemów. A jednak jeden się pojawił kilka miesięcy temu i dotąd nie potrafię go rozwiązać. Otóż pojawia mi się znany niektórym komunikat, wiszący w pomocy technicznej dla TDU: A required security module can not be activated. This program can not be executed. (7001)... Nie pamiętam już, ile razy usuwałem Daemona, a używałem go tylko z lenistwa, żeby nie wsadzać płyt do niektórych programów. Co ciekawe i jednocześnie głupie, komunikat jest tylko po instalacji Megapacka, bez niego gra chodzi normalnie. O co tu chodzi? Programu GetRight też nie mam. -
Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej
krymeer odpisał Akashi na pytanie w Pomoc techniczna
Mam jeszcze inne pytanie: czy ktoś z was używa neostrady? Ja próbowałem połączyć się profilem online, ale to coś nie wychodzi, nawet jak wyłączę zaporę systemu. -
Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej
krymeer odpisał Akashi na pytanie w Pomoc techniczna
już udało mi się naprawić - nie wiem dlaczego miałem wyłączone w DirectX przyspieszenie dźwięku - przez to gra się właśnie wcinała. Kiedy włączyłem minimalne - wszystko już OK. -
Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej
krymeer odpisał Akashi na pytanie w Pomoc techniczna
Mam większy problem, niecały tydzień temu kupiłem Platynową Kolekcję TSU Złotą Edycję z Megapackiem. Przez prawie tydzień działała dobrze, później zaczęło się coś sypać, nie dość że dźwięku nie ma (w intro co ciekawe jest) to jeszcze po jakimś czasie wyłącza się i pokazuje okienko z informacją, że zakończono działanie gry, i możliwość wysłania czy też nie raportu o błędach. A TSU mam wersję 1.66a Wszystko mam zainstalowane, Directa 9 też... nie wiem od czego to zależy.. :( Może mi ktoś pomóc?