christo

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    15
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O christo

  • Ranga
    Robotnik
  1. Przenosne konsole w erze smartfonow nie maja prawa bytu. PS Vita zestarzeje sie znacznie szbciej niz PSP. Dzisiejsze smartfony to jak PC, co roku wychodza szybsze i z wiekszymi mozliwosciami.
  2. christo

    Artykuł: Fable III - recenzja PC

    Graficzna porazka, widac ze to port ze slabej konsoli.
  3. Na PC FIFA powinna byc lepsza, zwlaszcza w kwestii grafiki, bo pecety juz dawno zostawily konsole daleko daleko z tylu.
  4. christo

    Kiedy nadejdzie nowy The Elder Scrolls?

    Cos mi sie zdaje ze nastepna gra z serii The Elder Scrolls, pojawi sie dopiero wraz z nowa generacja konsol, czyli najwczesniej za 2, 3 czy 4 lata ,a do tego czasu Bethesda bedzie wypuszczac kolejne gry z logiem Fallouta.
  5. christo

    Znamy wymagania Final Fantasy XIV

    Wymagania sa mocno przesadzone, nie dawno wyszlo tech demo gdzie mozna bylo sobie przetestowac gre i sprawdzic jak gra chodzila. U mnie na Core 2 Duo 2.4 Ghz, 4 GB Ram i karcie 260 GTX, spokojnie mialem powyzej 30 fps w 1920x1080.
  6. christo

    Nagie panie w Mafii II

    Jak dla mnie ogladanie nie depilowanych panienek z lat 50, to zadna przyjemnosc. Kiedys przegladalem archiwalne numery Playboy bodajze z lat 60 tych i wlosy na nogach czy pod pachami to byla normalka, nie mowiac juz o miejscach bardziej intymnych.
  7. Mafia nawet dzisiaj wyglada dobrze, dzieki temu ze powstala tylko na PC.
  8. Nie ma czego nawet porownywac, Alan Wake wyglada ladnie z jednego powodu, tworcy musieli przyciac rozdzielczosc do 545p, gdyby gra chodzila w natywnym 720p, to wygladalaby znacznie gorzej i taka jest niestety prawda.
  9. christo

    PlayStation 3 wciąż się rozpędza

    W sumie dobrze ze PS3 sie lepiej sprzedaje, bo ta konsola po nie najlepszym poczatku na to zasluguje. Z drugiej strony, mam nadzieje ze kolejne generacje pojawia sie w 2012-13, bo widac ze current geny odstaja juz bardzo od pecetow, ktore z roku na rok sa coraz mocniejsze. Przykladem niech bedzie Alan Wake, ktory wyglada ladnie i niektorzy sie dziwia ze z Xbox 360 mozna tyle jeszcze wyciagnac, no ale coz odbylo sie to kosztem rozdzielczosci i gra zamiast w 720p dziala w pseudo HD 545p.
  10. christo

    Remedy chce Alana Wake`a 2. A Wy?

    Nie placze z tego powodu, ze Alan Wake nie wyjdzie na PC. To byla dobrze zapowiadajaca sie gra ale 5 lat temu, kiedy zapowiadano polaczenie Silent Hila z przygodowka, z klimatem miasteczka Twin Peaks i otwarty swiat. Mialo nie byc broni palnej i strzelania, najwazniejszy mial byc klimat i niepewnosc co czeka za rogiem. Tak mialo to wygladac, a co wyszlo wszyscy juz wiemy, liniowy shooter tpp z elementami horroru i latajacymi traktorami w stylu Resident Evil 5. Nie tego sie spodziewalem po grze ktora przez tyle lat byla tworzona, zreszta przegladalem kilka ocen jakie ta gra dostala i co prawda sa wysokie, ale najwiecej punktow idzie na grafike i muzyke 8, 8.5 czy 9, a sam gameplay oceniany jest na 7, 7.5. Po zsumowaniu tych punktow srednia wychodzi 8-9.
  11. christo

    Sony nie myśli o nowym PlayStation

    I jak tu sie nie zgodzic z tym ze konsole nie hamuja rozwoju grafiki w grach. Przeciez Xbox 360 jak i PS3 sa juz technologicznymi zabytkami, ktore ledwo sobie radza z wyswietlaniem grafiki i jedynie co je ratuje to optymalizacja kodu. Ten facet chyba nie wie co mowi, ze nie ma jeszcze technologii ktora bylaby lepsza, niz ta ktora zastowali w PS3, niech sie lepiej obudzi, bo tylko sie osmiesza. Co prawda moze i Cell jest poteznym procesorem ale jego waskim gardlem jest przedpotopowy chip graficzny RSX, ktory jest obcietym do 128 bitow Geforcem 7800 GT. Gosc chyba nie widzi tego ze cala masa gier dziala i wyglada gorzej niz na Xboxie 360, nie mowiac juz o PC. Mam PS3 i wiem jak to wyglada, duza liczba gier nie dziala w natywnym 720p tylko w 640 lub 680p (Call of Duty 4: Modern Warfare, GTA IV, Ghostbusters: The Video Game), w wiekszosci gier nie ma AA, przez co na obiektach widac schody, po ktorych mozna byloby wchodzic, czy wreszcie spadki animacji grubo ponizej 30 Fps jak np w GTA IV. PS3 kupilem dla kilku ciekawych exlusiwow ale pod koniec roku zamierzam sprzedac ten przereklamowany szajs.
  12. christo

    Colin McRae: DiRT 2 - jest demo

    Pobralem to demo z tej chinskiej strony i dupa, przy rozpakowaniu archiwum wola o haslo. Jakie wiec ono jest? Jak dajecie link do dema ktore jest zaszyfrowane, to wypadaloby podac dobre haslo.
  13. Przypomnialo mi sie ze mialem zadac jeszcze jedno pytanie ale wylecialo mi z glowy to zrobie to teraz: Czy bohater bedzie mogl nosic dwie lub nawet trzy bronie naraz, chodzi mi o to ze w pierwszej czesci zeby zmienic np miecz na luk to za kazdym razem trzeba bylo wchodzic do ekwipunku, co bylo jak dla mnie troche irytujace. Poza tym postac fajnie wyglada jak ma dwa lub trzy rodzaje oreza na sobie i mysle ze graczom to by sie spodobalo jakby byla taka mozliwosc.
  14. Witam ponownie. Przyznam ze kontynuacja Two Worlds bardzo mnie interesuje i chcialbym sie dowiedziec jeszcze kilku rzeczy. Jako ze moje poprzednie pytania byly zwiazane ze sprawami technicznymi tym razem postanowilem skupic sie na gameplayu. Ostanio pogrywalem sobie w Gothica 3 na najnowszym patchu a ze nie da sie ukryc ze Two Worlds i Gothic maja klika cech wspolnych, np. otwarty swiat i widok zza plecow bohatera, wiec nie obrazilbym sie gdyby pewne elementy Gothica znalazlyby sie rowniez w kontynuacji Two Worlds. 1. Czy w drugiej czesci Two Worlds pojawi sie opcja snu, sam nie wiem czemu ale w pierwszej czesci mi tego brakowalo. 2. Czy bedzie mozna zdobywac trofea zwierzat, chodzi mi o skory wilkow czy dzikow albo rogi potworow czy cos w tym stylu. 3. Jak bedzie wygladac walka lukiem. W Oblivionie czy w Gothicu lubilem szkolic bohatera na lucznika a w Two Worlds walka lukiem nie przypadla mi do gustu, moim zdaniem powinno wygladac to mniej wiecej jak w Gothicu 3. 4. Jak juz jestem przy lucznictwie to mam nadzieje ze wrogowie z lukami beda sie inaczej zachowywac niz poprzednio, bo bylo to troche meczace kiedy chcialo sie zaatakowac lucznika mieczem a on ciagle uciekal od gracza. Ten element moim zdaniem tez powinien wygladac jak w Gothicu czyli jak gracz podbiega do takiego wroga to ten powinien schowac luk wyciagnac miecz i tym orezem zaatakowac gracza. To by bylo na tyle, pozdrawiam i zycze zeby Two Worlds II odniosl jeszcze wiekszy sukces niz pierwsza czesc.
  15. Witam. Mam trzy pytania oto one: 1. Czy pecetowa wersja Two Words 2 bedzie korzystala z dobrodziejstw z Directx 10, jesli tak czy bedzie jakas widoczna roznica w porownaniu z Directx 9. 2. Czy w grze bedzie realistyczna fizyka, (realistyczne zachowanie sie cial, przesuwanie przedmiotow itp) czy wykorzystujecie jakis znany silnik fizyczny Havok, NVIDIA PhysX a moze cos innego. 3. Czy w pecetowej wersji gry bedzie mozna grac padem, np tym od Xboxa 360.