Sherem

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    193
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Sherem

  • Ranga
    Przodownik
  1. Trudno oczekiwać od amerykańskiego studia z amerykańskim wydawcą, że nie będzie celował po raz kolejny w klona Kompanii Braci. Gdyby to było polskie studio, domagałbyś się by gra traktowała głównie o Polakach i działaniach polskich sił zbrojnych. Także nie dziw się, że jest jak jest. Sure. Bardzo chętnie zobaczyłbym Kampanię Wrześniową, Powstanie Warszawskie czy Monte Cassino w grach, ale raczej nikt tego nie zrobi za nas. Natomiast warto pamiętać, że był polski akcent w Call of Duty - bodajże trzecim, konsolowym. Gdzie grało się czołgistami generała Maczka.
  2. Z lektury recenzji myślałem, że będzie 3 może 4 na 10. A tu miłe zaskoczenie, bo 7/10. <sarkazm> Dobrze by było zwagować trochę tę recenzję, bo póki co bardziej trąci dissem niż artykułem na szanowanym portalu. Albo poprawić ocenę końcową, bo w treści nie znalazłem w zasadzie żadnych plusów, które zachęcałyby do grania.
  3. > > Chciałbym pierwszego Mass Effecta z gameplayem z "dwójki". *_* > Chyba na odwrót xD Zdecydowanie nie, animacje kontekstowe i system walki w jedynce był naprawdę kiepski. W dwójce to niesamowicie uproszcili, ale przynajmniej było płynnie i efektownie.
  4. Sherem

    Wiedźmin 3 - temat ogólny

    Twórcy wiedźmina opowiadają o tworzeniu cinematiców przy W3 na Film Spring Open: https://www.youtube.com/watch?v=128ZRfzgm9c
  5. Spróbujcie tak szybko skipować jak on ;) Good luck. Skrypcik wyczuwam. A poza tym speedrun, speedrunem - ale w kontekście 25 godzin mówimy o przejściu samego głównego wątku czy wszystkich możliwych questów?
  6. > Ja tam liczę że przekroczą 10 mln. Niedorobiony AC Unity sprzedał się w liczbie ok 10 > mln, więc Wiesiek powinien ich przebić na luzie. > RED nie ma takiego przebicia rynkowego. 5 mln w rok po premierze będzie sporym sukcesem.
  7. Sherem

    Wiedźmin 3 - temat ogólny

    Ja tylko to zostawię tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=X8Bh7esrGkM&feature=youtu.be :)
  8. To ma bardziej przyciągnąć graczy na zachodzie niż u nas. :)
  9. > Fajnie, ale takie gry powinny być moim zdaniem tańsze. A to głównie dlatego, że wystarczają > "na raz". Wiem, mamy, np. This war of mine i można za każdym razem grac nieco inaczej, > ale schemat i tak w końcu będzie się powtarzał. Gry, nazwijmy to "czysto rozrywkowe" > można powtarzać i powtarzać, mając z tego dobrą zabawę. Co nie oznacza oczywiście, że > gry "moralizatorskie" nie powinny powstawać. To taki sam argument jak "gra na 5 godzin powinna kosztować mniej niż ta na 100 godzin"
  10. Dlaczego z góry zakłada się, że te dodatki muszą być wyciętym materiałem z gry? Może to coś co chcieli mieć wcześniej w Wiedźminie, ale zabrakło mi czasu - ale żeby od razu zrzucać ich do poziomu EA i BioWare? Jest podana informacja, że dopiero teraz zespół ma czas by pracować nad tymi dodatkami, c''mon give them a slack!
  11. > Henrar, zerknąłem do artykułów, które wkleiłeś, ale nie ma tam niczego, co by przeczyło > temu, co napisałem. Głównie opisane są "triki", których warto użyć, by wszystko działało > płynniej. Nie ma tam nic o pogorszeniu jakości (a przynajmniej: pogorszeniu odczuwalnej > jakości dla użytkownika). A to jest w zasadzie meritum sprawy - optymalizacja polega > w głównej mierze na takim zarządzaniu projektem (modele 3D, typ świateł, bake''owanie > niezmiennych powierzchni itp), by przy zachowaniu jakości zwiększyć wydajność. Po raz kolejny podajesz definicję w momencie, gdy każdy kto pracuje z grami wie, że rzadko optymalizacja trzyma się tak ścisłych form i w rzeczywistości jest ratowaniem framerate''u za wszelką cenę. ;)
  12. Optymalizacja to bardzo ogólne słowo i raczej zgodziłbym się ze Smugglerem, że nie jest to coś co można jednoznacznie zdefiniować. Na kształt optymalizacji wpływa mnóstwo czynników, a i przede wszystkim sama gra oraz jej content. Nie wypowiadam się na temat kodu, ale jeśli chodzi o zawartość gry to zazwyczaj optymalizacja dotyka wszystkich możliwych rozwiązań. Czasem trzeba coś wyciąć, zrezygnować z jakiegoś next-genowego ficzera, pojechać po jakości assetów, zejść z postprocesami. Zamienić jakiś przerywnik z live renderingu na prerendering etc etc etc. Just sayin''.
  13. Ja tam również się boję o ME. Storytelling, fabułą, dialogi oraz przerywniki filmowe - czyli to co po części trzymało Mass Effecta na powierzchni - w DA: I jest totalnie skopane.