Mureet

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Mureet

  • Ranga
    Obywatel
  1. Mureet

    Dragon Age: Inkwizycja - recenzja

    > 128 godzin?! Ale, tak po całości? Wystarczy przeczytać ze zrozumieniem ;) - "BioWare udało się wreszcie stworzyć naprawdę bogatą, długą (100% to pewnie powyżej 150 godzin, serio...) i w miarę zróżnicowaną grę cRPG "
  2. Jestem osobą, która nie do końca podziela fenomenu Blizzarda, a w szczególności World of Warcraft. Nie mówię, że to jest zła gra, wręcz przeciwnie, ale jednym z najważniejszych aspektów (wg mnie), był fakt, że było to pierwsze dobrze wykonane MMO. Zatem jeśli Hereos of the Storm okaże się sukcem i pobije lub chociaż dorówna takim tuzom jak Dota 2 czy League of Legends, zwrócę honor kanadyjskiej firmie. Będzie to świadczy, że Blizzard nie opiera się w dużej mierze na byciu prekurosorem, ale również posiada ten "specjalny sos".
  3. Czy celowanie ma wsparcie akcelerometra, jak było w przypadku Uncharted: Złota Otchłań? Nie ukrywam, że takie rozwiązanie jest naprawdę wygodne i znacznie poprawia precyzję.
  4. Mamy przyjemność zaprosić Was na turniej Starcrafta 2 Wings of Liberty - GMIX #2. To już druga edycja, która odbędzie się w dniach 18-19 maja o godzinie 16:00 na serwerach Battle.net EU. Do udziału zapraszamy wszystkich graczy z ligi brązowej, srebrnej oraz złotej. Zgłoszenia wysyłajcie na adres kontakt@gmix.pl. W tytule maila napiszcie "GMIX #2", w jego treści podajcie swój nick, ligę oraz rasę, którą planujecie grać. Na zgłoszenia czekamy do 15 maja. Więcej informacji na stronie: http://gmix.pl/gmix-2-juz-w-maju/
  5. > > O proszę, znalazłem filmik pokazujący jak wyglądają prace przy The Last of Us. > > > > https://www.youtube.com/watch?v=ODxqtwkdegU > > > > Czyli dokładnie tak jak mówisz "biegają po planie i krzyczą do siebie" xD > > Tylko, że to oryginały, a nie dubbing. W filmach animowanych raczej nie ma Motion-capture > a jakoś dają radę. Ba, kto wyobraża sobie Transformersy bez Petera Cullena? Na filmie, który wrzuciłeś widać wyraźnie, że na wysokości czoła mają przypięty mikrofon ;). Każdy podkreśla, że podkładanie głosu w grach to zupełnie inna para kaloszy. Bo notorycznie zdarzają się sytuacje, kiedy nie ma wglądu do sceny, którą właśnie się dubbinguje i trzeba opierać się wyłącznie na próbkach oryginału. Samemu często trzeba wyłapać kontekst.
  6. Sądzę, że Wasze narzekanie na dubbingu wynika z przyzwyczajenia. Kiedyś mieliście styczność ze słabym podkładem i się zraziliście bądź sugerujecie się głosem innych. W rzeczywistości uważam, że polskie wersje coraz lepiej radzą sobie i coraz przyjemniej ich się słucha. Wystarczy zerknąć na wydaną ostatnio Larę, StarCrafta czy God of War, aby przekonać się, że naprawdę warto. Warto docenić ich wysiłek, bo efekty są zaskakujące. Trzeba również pamiętać, że oryginały głosu nagrywane są podczas sesji motion capture, gdzie aktor "uczestniczy" w wydarzeniach, a więc jest znacznie łatwiej. Dlatego ja z pewnością wybiorę polską wersję, bo ostatnio nie mam powodów do narzekań, wręcz przeciwnie - chwalę sobie poziom polskiego dubbingu.
  7. Mam przyjemność zaprosić wszystkich na organizowany przeze mnie turniej GMIX Tournament #1 w StarCrafta II, który odbędzie się 2 i 3 marca na serwerach Battle.net EU. Planowany start około godziny 20, zarówno w sobotę jak i w niedzielę. Swoje zgłoszenia wysyłajcie pod adres: gamesmixx@gmail.com. W tytule maila napiszcie "GMIX Tournament #1", w jego treści podajcie swój nick, rasę oraz ligę, w której gracie. Na zgłoszenia czekam do 28 lutego. Wszystkie pojedynki rozgrywane są w formule 1v1 na mapach Blizzarda. W każdym meczu gramy BO3 (do 2 wygranych), z wyjątkiem finału, gdzie jest BO5 (do 3 wygranych). Nagród niestety brak, jednak głównym celem tego event''u jest przede wszystkim dobra zabawa, dlatego liczę na masę pozytywnych emocji z Waszej strony Kolejne informacje odnośnie turnieju będę na bieżąco wrzucał na blogu ( http://gmix-tournaments.blogspot.com/), dlatego zachęcam do odwiedzania go co jakiś czas.
  8. Mureet

    Diablo III ponownie opóźnione!

    Dla mnie to brak poszanowania dla graczy. Doskonale rozumiem, że prace wciąż trwają i chcą dopieścić swój produkt. Ok. Tylko niech w takim wypadku nie podają daty premiery wg kwartału (skoro się i w nim nie potrafią zmieścić) tylko np rok, wtedy mają więcej czasu, a gracze nie narzekają na wiecznie przekładającą premierę. Z drugiej strony robiąc grę tyle czasu czują się zobowiązani do podawania już konkretnych informacji, tyle że zaczyna już to irytować. Tak naprawdę, gdyby nie fakt, że Diablo III robione jest przez niemal legendarne studio Blizzard, prawdopodobnie śmiali by się z "Diabełka" jak było w przypadku Duke Nukem Forever.
  9. The Settlers 7: Droga do Królestwa, oczywiście. W dużej mierze za bardzo fajny styl graficzny, bo w gruncie rzeczy cała seria rzadko przechodziła diametralne zmiany. To cały czas dobra strategiczno-ekonomiczna giera :D.