Klinga

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    75
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Klinga

  • Ranga
    Przodownik
  1. Oh widzę kolejna "wielka" rewelacja odkryta przez redaktorów gram.pl, żyjących w innej rzeczywistości. Takie prezentacje jak tamta można sobie o kant...stołu rozbić nie znając wydajności tegoż rozwiązania. Kwoli ścisłości fizyka w grach rozwijana jest od wielu lat, a oskryptowane animacje to chyba w packmanie widzieliście. Chyba, o zgrozo nikt z redakcji nie ma pojęcia nawet czym jest Havoc, skoro takie bzdety o "rewolucji" wypisujecie. Rozwijany od początku obecnego wieku. Dla przykładu "oskryptowanych animacji" w grach może pora przypomnieć sobie leciwego SW:TFU http://www.youtube.com/watch?v=3bKphYfUk-M&feature=related Albo chociażby HF2. A prezentacja to kolejny hype na nowum, zalatuje sponsoringiem, dziwne że o rozwiązaniach ATI czy NVidii w tej kwestii nic nie wspominacie. A może Physix? Jak już donosić, to rzetelnie Panowie...
  2. Gram jak zwykle wyskakuje z super rewelacjami jak filip z konopi... Grywalna wersja diablo była już dostępna dla publiczności na poprzednim Blizzconie(w 2008 - rok temu). Dowód: http://www.youtube.com/watch?v=5bUi1BYDXXQ&feature=related Polecam najpierw się przynajmniej trochę zorientować zanim się napiszę bzdurę.
  3. Grafika średnia, jakość tekstur przedpotopowa, trailer bez polotu, ładu i składu. Tak aby wzbudzić podniecenie gawiedzi. No ale może coś z tej gierki będzie. Nie dziwota że będzie w 1080p przy takich teksturach. Co do tekstowe że dla tej gierki warto kupić PS3 to hmmm... mnie nie przekonało.
  4. @Kifa No właśnie zbyt duże wymagania są tutaj kluczowe ;) . To że atom nie spełnia zbyt wygórowanych wymagań nie oznacza ze nie jest wydajny. Przypomnija sobie jak funkcjonował sprzęt podobnego typu postawiony na ARM''ach. Atom jest przeznaczony do systemów embeded. @Krusty Nie jesteś fajboyem intela, nigdzie nie napisałem że "o Intel jesteś wielki". Stwierdziłem jedynie ze AMD robi buble, chociaż być może stwierdzenie "jak zwykle" okazało się trochę niefortunne. Chodziło mi bardziej o dotychczasową działalność tej firmy co jest faktem, choć Athlona XP sam dobrze pamiętam w swoim blaszaku - miodzio. Wcale też nie stwierdziłem że "AMD do piachu", bo konkurencja czasem wychodzi na dobre. Choć co prawda ze strony AMD imo trudno to nazwać konkurencją... Więc nie unoś się tak na zwykłe stwierdzenia faktów. Wykańczanie konkurencji nie jest nieuczciwe, tak działa rynek.
  5. @Kifa Atomy nie są wydajne? Przykro mi ale niestety muszę stwierdzić że nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz. A AMD pewno jak zwykle zrobi bubel ;) .
  6. Przykro mi ale Pan Rob Bowling to typowy przykład wieśniaka. Po pierwsze aby znać mechanikę gry wcale a wcale nie trzeb pracować przy jej tworzeniu. Prawda jest taka że niejednokrotnie fani gier lepiej znają mechanikę gry niż ludzie którzy przy niej pracowali - bo co może wiedzieć art designer o mechanice jak go w ogóle to nie interesuje(zakładając ze mało się udziela w projekcie). Kolejną sprawa jest to że twórcy sami często udostępniają informacje jak co zostało zrobione, wzorki srorki etc. Co do różnicy w zabijaniu jednym strzałem być może Panu Hellerowi chodziło o to że, abstrahując od rzeczywistości, w poprzednich częściach CoD trzeba było trafić idealnie w oko przeciwnika czy coś w tym stylu a w CoD4 cała łepetyna jest dobrym celem. A co do polityki Activision to może mieć pretensje tylko i wyłącznie do swoich zwierzchników w firmie bo to oni się zgodzili na taki układ nikt inny. Jak mu się nie podoba, droga wolna niech założy własną firmę publikująca tytuły. Ciekawe skąd weźmie kasę, może wygra w konkursie na "piękne teksty". A te wszystkie shity i assy to Rob niech sobie schowa w wiadome miejsce... Widać nie nadaję się do występów publicznych a niestety internet takim ludziom na to pozwala... Ogólnie żal i ubóstwo.
  7. Developerzy(a raczej bardziej graficy) tego typu gier maja jakieś kompleksy albo są niespełnieni towarzysko... Nie ma to jak robić grę o gołej babie biegającej z dupą i cyckami na wieszku wymachującej mieczem 2x większym od siebie. Pewno specjalne ciosy to "Uderzenie cyckiem" i "Olśnienie dupcią". Zapewne te oszołomy nie zdają sobie sprawy że np. Amazonki obcinały sobie piersi po to żeby im nie przesadzały w walce i strzelaniu z łuku. No cóż ale nie można by takiego bohatera stworzyć bo to by nie wyglądało cool i sexy, a zgraja niewyżytych nastolatków nie miała by się nad czym podniecać. Żal i ubóstwo. A potem się ludzie dziwią że na zachodzie 14 latek jest bardziej wyedukowany seksualnie niż większość dorosłych. Nie zrozumcie mnie źle, lubię ładnych i klimatycznych bohaterów, no ale jeszcze nie naszła mnie chęć aby pogrywać w pornole.
  8. Klinga

    WAR - 1,2 miliona w 12 dni

    Imo bardzo słaby wynik. Gra nie potrafiła zatrzymać przy sobie niemal 1/3 użytkowników JUŻ PO PIERWSZYM miesiącu od zakupu gry. Jeżeli tendencja się utrzyma to wróżenia analityków będą bardzo trafne.
  9. Klinga

    Gears of... bugs 2?

    Adam6230 niestety nie masz pojęcia o czym mówisz. Lag switch nie pozwoli Ci zrobić rzeczy w grze które nie są dozwolone(tutaj - latanie, postać jest teleportowana nad ziemie a nie kilka metrów przed po ziemi). To raz. Dwa - fakt wciąż pozostaje faktem że gra(albo bardziej serwer) jest źle zakodowana jeżeli pozwala się oszukiwać tak banalnym mechanizmem jak lag switch.
  10. Taaa a w UK edycja kolekcjonerska będzie kosztowała w granicach 40-50 funtów co na PLN plasuje się w okolicach 170-220zł. Rozbój w biały dzień. Sorry CDP ale w przypadku WoTLK nie zedrzesz ze mnie takiej kasy. Swoją wersje będę sprowadzał z UK za około 70zł.
  11. Ahahaha no normalnie padłem. Umiesz czytać? Gb oznacza Gigabit, GB gigabajt, Mb - megabit, MB - megabajt. W newsie był błąd i napisane było że na łączu 1Gb można pobierać dane z prędkością 125 Mb/s co jest oczywistą bzdurą bo powinno być napisane 125MB/s. A tak w ogóle to co ty mi tutaj z jakąś przynętą wyskakujesz? Bait? To jakaś zanęta na łączu która przyspiesza fotony? Czytaj ze zrozumieniem "ekspercie" zanim kogoś zaczniesz wyśmiewać. Sarkazm to niestety broń obusieczna. ----------------------- A w treści dalej jest byk jak nic - łącze synchroniczne, a "eksperci" czytają te wasze bzdury i potem się uczą i brednie opowiadają innym. I tak powstaje "qoute". Łącze tego typu nazywa się SYMETRYCZNE.
  12. I kolejny bubel: "...obierać i wysyłać dane z prędkością 125 Mb/s..." Hm skoro to łącze 1Gb/s to dlaczego można wysyłać i pobierać z prędkością 125 Mb/s :( ? To kiedy jest to 1Gb? Może jak z DHCP się komunikujemy... Podpowiedź: powinno być 125 MB/s. gram.pl się sili na bycie portalem ogólno-komputerowym niestety brakuje wam wiedzy czego doskonałym przykładem jest ten news. Rola newsmana nie polega na przepisywaniu informacji z innych portali...
  13. Widać autor newsa bezmyślnie skopiował jego treść razem z błędami. Łącze tego typu nazywa się SYMETRYCZNE a nie synchroniczne.
  14. Frank Miller był producentem "300" i jeżeli choć trochę wiesz o przemyśle filmowym to wiesz że on miał najwięcej do powiedzenia. I to nie zmienia faktu ze scenariusz był już prawie napisany kiedy za niego się zabierano. A ponieważ komiksu nie widziałeś na oczy to nawet nie zdajesz sobie sprawy że klatki z filmu niemal w 100% pokrywają się z obrazkami w komiksie. Gdzie w takiej sytuacji reżyser ma coś do powiedzenia? Zrobiłem literówkę, cytowałem Twoją wypowiedź. Zrozumiałem co chciałeś napisać i to skomentowałem, tyle tylko że ty nie napisałeś nic w kwestii tego co ja napisałem. Zauważ że nikt nie krytykuje tego że masz własne zdanie, ba nawet nikt nie krytykuje tego że Ci się film nie podobał. Jedynie co mnie(nas) uderza to delikatne brednie które rozsiewasz, a propo że 300 to słaby film i to że Snyder słabo go zrobił. Pokaż mi który z tak licznych efekciarskich filmów miał choćby tak prowadzoną kamerę jak w omawianym filmie. Tak więc "300" jako ekranizacja komiksu to JEST świetny film. I mi się podobał.