Franco_Costa
Gramowicz(ka)-
Zawartość
37 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Franco_Costa
-
Ranga
Przodownik
-
Siergiej Iluszyn opowiada o World of Warplanes
Franco_Costa odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Proponuję zajrzeć na serwery obu gier w szczycie (nie piszę o żadnych eventach specjalnych): > WT - ok. 35 tys. graczy, WoWP - 6 tys.. Panie premierze z kim grać :) Ponownie, biorąc pod uwagę czas od premiery WT i czas od premiery WoWP to całkiem nieźle. ;P Zresztą jeśli chodzi o WoWP to dla mnie tytuł stał się grywalny dopiero ze 2-3 miesiące temu kiedy poprawili sterowanie (co zresztą nadal wymaga poprawy). Interesująco będzie obserwować rywalizację obu produkcji. :) -
Siergiej Iluszyn opowiada o World of Warplanes
Franco_Costa odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Albo po prostu uważają że gra jest lepsza i tyle. > Wargaming dzięki World of Tanks zbiło kasę bo nie miało konkurenta. Nagle wychodzi War > Thunder i okazuje się że jednak można zrobić to wszystko lepiej. Twoja opinia jest Twoją opinią, a nie dowodem. Przecież całkiem niedawno na gram.pl pisali, że po roku WT ma ok. 5 mln graczy, czyli trochę ponad to co grało w betę WoWP (4,5 mln). Sprawdzimy jak oba tytuły mają się za rok. :) -
Gaijin twierdzi, że War Thunder na PC i PS4 są bardzo podobne
Franco_Costa odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Grałem zarówno w WT jak i WoWp i pierwszy bije drugiego na głowę. Wg. danych publikowanych tutaj, na gram.pl WT w ciągu roku przyciągnął 5 mln graczy, zaś WoWp przed premierą (beta graczy) miał ich 4,5 mln. Zobaczymy za rok jak WT będzie bił na głowę WoWp. -
> Ostatnio pierwsze dwie części latały po Humble Bundle za śmieszne pieniądze. :) I jeszcze przez parę dni będą latać. :) Więc tylko czekać jak Origins też się pojawi. ;)
-
Pierwszą rocznicę War Thunder uczczono zwiastunem
Franco_Costa odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Osobiście większą frajdę miałem z World of Warplanes . War Thunder ma potencjał, ale musi jeszcze wiele poprawić. -
Fabuła w Mass Effect 4 nie będzie nawiązywać do historii Sheparda
Franco_Costa odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Apropo samego zakończenia to jakoś parę dni temu wpadłem na to: http://www.youtube.com/watch?v=pTKJEtzuj-4 Długie, bowiem trwa ponad godzinę, ale oto przykład jak można było sprawę zakończenia rozwiązać pozytywnie. :) -
Nasz materiał: wideowrażenia z The Bureau: XCOM Declassified
Franco_Costa odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Na prawdę trudno ocenić tą grę na podstawie samych materiałów z tylko i wyłącznie walki. Wszystko bowiem zależy to tego jak będą wyglądać wszystkie inne elementy tej gry. Ironia, że nic innego nie pokazują. -
Taktyczne zagrywki na nowym gameplayu z The Bureau: XCOM Declassified
Franco_Costa odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Nowatorski jak cholera, pauza i rozwijane kolko rozkazow (no bo przeciez jak na padzie > inaczej ogarnac sterowanie 2ma kompanami) a oprocz tego zwykla strzelanka zza oslon, > rzeczywiscie rewolucja, wez mnie nie oslabiaj. Skoro ma być to "drużynowy shooter" to chyba polega to na bycie strzelanką zza osłon? -
> Aftermatch/Afterlife/Aftershock to czeskie pomyłki, które nie wniosły niczego do gatunku > - sorry ale do tej pory lubie sobie pograć w terror from the deep na dosboxie i nie mam > z tym najmniejszych problemów - wierz mi, pauza ala baldur''s gate nie zmienia faktu, > że te gry, to nie turówki, tylko rts''y z lekkim elementem ufopedii/badań/produkcji. UFO Aftermatch jest bardziej UFO, niż nowe XCOM: Enemy Unknown.
-
A to w ogóle jest screen?
-
Kojima rozważa tworzenie pilotażowych fragmentów gier na sprzęt nowej generacji
Franco_Costa odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
To kolejny pomysł na dojenie graczy. Po co robić dobrą grę na 20 godzin. Można zrobić tanio słabą na 1 godzinę, sprzedać, a potem powiedzieć, że się nie przyjęło. Ale swoje zarobić. -
Krewcy wojowie na nowych screenach i trailerze Total War: Rome 2
Franco_Costa odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> no tak nie masz się czym ekscytować za to tymi mróweczkami i grafiką z epoki kamienia > łupanego się ekscytować bedziesz??? bierzesz coś czy co??moze okulary nie założyłeś? > bo nikt takich nie rozumie nie da się zrozumieć! Nie powinieneś się wypowiadać, jeśli nie znasz tematu. Grafika w Hegemony Rome: The Rise of the Caesar to duży krok naprzód, w stosunku do tego co było w Hegemony Gold: Wars of Ancient Greece i wygląda bardzo ładnie. Znając poprzedni tytuł można być spokojnym o grywalność i zwyczajny fun z rozgrywki. Zastosowany system zoom in/zoom out jest natomiast genialny (przy skali świata) i osobiście nie spotkałem lepszego. Jeśli jednak interesuje cie tylko i wyłącznie grafika to zachęcam Cie do zapoznania się z pracami modderów do pierwszego Rome. Są one znacznie lepsze niż to co jest Tobie oferowane fabrycznie w Rome 2. -
Krewcy wojowie na nowych screenach i trailerze Total War: Rome 2
Franco_Costa odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie wiem czym tutaj się ekscytować. Po Shogunie stwierdziłem, że już nic dobrego nie zobaczymy w tej serii. Osobiscie czekam z niecierpliwością na: "Hegemony Rome: The Rise of the Caesar" (szczeguły tutaj: http://www.longbowgames.com/rome/) -
Rozdajemy 500 kodów na weekendowy dostęp do gry Guild Wars 2
Franco_Costa odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Standardowo po 4 godny na noc, czyli łacznie 12 (z piątku na sobote, z soboty na niedziele i z niedzieli na poniedziałek). Zawsze staram się te minimum wyrobić. -
Jak długa jest fabuła? Revelations było niestety bardzo krótkie. Mam nadzieje, że rozbudowane zarządzanie wioską nie wpłynęło na skrócenie głównego wątku.