jaruto7

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    57
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O jaruto7

  • Ranga
    Przodownik
  1. @Leos8: Najwyższy poziom to Perfectionist: There''s one more thing I wanted to talk about, and that''s Perfectionist mode. For all the Splinter Cell fans who complain that the games have become too easy, that they''re focused too much on action and not enough on stealth, that new moves like mark-and-execute ruin the challenge, Perfectionist mode is for you. On Perfectionist, you can''t resupply or change equipment during missions. what you start with is what you have to work with. You can still mark targets in order to track them, but the quick execute function no longer works. You have to take enemies out the old fashioned way. That''s made even more difficult by their more acute senses—they''ll hear you and come investigating much more frequently. To top it off, Fisher''s signature goggles don''t even see through walls anymore. To jest specjalny tryb dla klasycznych fanów którzy zjedli zęby na starszych częściach - taki ukłon w ich stronę można powiedzieć.
  2. Dostaniesz tylko poczekaj cierpliwie. Grę będzie można ukończyć w 95% omijając każdego kogo popadnie, z wyjątkiem celów głównych które musisz zabić aby przejść dalej. Wiem to od cmommunity developera UbiZacka - jak do tej pory wszystko co mówił okazało się prawdą, więc.. ; )
  3. Przypominam że w Chaos Theory też mogłeś grać jak chcesz, nie musiałeś się skradać chociaż otwarta walka była trudniejsza ale możliwa, motywacją do skradania były alarmy których za wszelką cenę nie chciałeś włączyć ponieważ z każdym stopniem wywołanego alarmu podnosiły się coraz mocniejsze posiłki. Conviction odeszło od Splinter Cell dawnego ale jeśli w Blacklist przywrócą alarmy to będzie dobry krok w strone serii.
  4. Drobiazg ; ) Jest jeszcze obszerny wywiad o fabule: http://www.justpushstart.com/2012/05/ghost-recon-future-soldier-story-qa/ Wygląda na to że nowy Ghost Recon przełamuje stereotypy wojenne. Czarny koń 2012 roku? Mam taką nadzieję...
  5. Lol ja rozumiem oburzenie ale zaszła pomyłka. July nie June. Dodatek ma pojawić sie w Lipcu. Tamten portal który pierwszy to zamieścił się pomylił z datą ale fakt, ja też nie lubię polityki wydawania DLC : / http://www.justpushstart.com/2012/05/first-ghost-recon-future-soldier-dlc-pack-dated-for-july/
  6. Nie ma obaw o grę: http://www.thatvideogameblog.com/2012/04/17/hands-on-ghost-recon-future-soldier-invites-your-brain-to-play/
  7. Nie kompromituj się http://www.youtube.com/watch?v=NKvVAbCaz_A
  8. jaruto7

    CrowdSourced Tactical Shooter

    Gra wstępnie będzie wydana w wersji PC (jeśli projekt ruszy) ale Christian Allen nie wyklucza też wersji na konsole Xbox360 i PS3 w przyszłości.
  9. @Visor13 Przybliżając kolimator będzie to częściowo fpp, ale głównie będzie to TPP, niezależnie od platformy - pewne spytasz się skąd to wiem? Obserwuję oficjalne forum tej gry.
  10. Jeśli nie wystarczą ci moje słowa to tutaj poczytaj o tych technologiach: http://www.xboxgamezone.co.uk/2012/03/02/a-look-at-the-technology-of-ghost-recon-future-soldier-3/
  11. Tak, komp ich zawsze zdejmie ale jak będziesz grać z ludźmi na coopie to jeśli któraś osoba z twojej ekipy spudłuje to nadejdą posiłki przeciwników. Ta gra ma największy potencjał w Kooperacji niż grając z botami co jest oczywiste. Co do niewidzialności - jeśli zaczniesz biec camo się wyłączy a jeśli podejdziesz zbyt blisko z włączonym kamuflarzem do wroga wtedy od razu zostaniesz rostrzelany i przy tym włączysz alarm. Niewidzialność ma swoje zalety i wady. Daleko tej technologii do Crysisa gdzie tam przeciwników mogłeś robić jak chcesz, podchodząc bardzo blisko bo nie zdawali sobie sprawy z twojej obecności. Widzenie przez ściany zostało również ograniczone - widać tylko kontury przeciwników, natomiast przeszkody wokół nas już nie, dlatego chodzenie z włączonym tym trybem będzie niepraktyczne i utrudnione w zorientowaniu się w terenie. Zobaczymy jak wykorzystają otwarte tereny do planowania. Jeśli dadzą nam wolność w dobieraniu taktyki jak Ubisoft Paris razem z Red Storm Entertainment obiecują to gra może się udać. Nikt z fanów Ghost Recona nie chce prostej gry.
  12. To nie będzie samograj. Czytaj: http://multiplayerblog.mtv.com/2012/03/01/interview-ghost-recon-future-soldier-lead-designer-roman-campos-oriola/