kupapiasku

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    73
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O kupapiasku

  • Ranga
    Przodownik
  1. kupapiasku

    Rocket League - recenzja

    Widzę, że twórcy zainspirowali się zmaganiami piłkarskimi z Top Gear ;)
  2. Nie piszcie "nie została jeszcze skasowana" bo brzmi to jakby prędzej czy później... A przecież ma wyjść w przyszłym roku ;)
  3. Wygląda WSPANIALE. Mam nadzieję, że ta część zamknie twarze tym co ciągle krzyczą Fallout 1 i 2 for eva i tylko to i nic innego. Środkowy palec z obgryzionym paznokciem w waszą stronę ślepcy.
  4. Pierwsza petycja jaką kiedykolwiek podpisałem. Zachęcam.
  5. Wszyscy wkoło o MGS, a mnie zastanawia co z SH''s? Czy Kojima nadal pracuje nad tym projektem? Coś sprawa bardzo przycichła od startu PT nic nowego nie wiadomo. Słabo szukam czy po prostu temat stał się tabu? :P
  6. kupapiasku

    Powstaje bollywoodzka wersja Gry o Tron

    Liczę na taneczne harce podczas egzekucji Starka :D
  7. kupapiasku

    Bloodborne - recenzja

    Najlepsze są trole na Metacritic. Ich wypociny z notą 0. Jeden nawet mówi, że to najgorsza gra roku... Kurczę mam nadzieję, że kiedyś ci ludzie zmądrzeją.
  8. > "Z pewnością potraficie podać parę przykładów, jak choćby druga część "Rambo" (zwłaszcza, > że w oryginale główny bohater ginie pod koniec)" > Jeśli "oryginał" to tutaj książka, to tak, ginie. W pierwszej części serii (filmowej) > przeżył. > "W przypadku gier kwestia staje się podwójnie skomplikowana, nie tylko trzeba bowiem > nawiązać do pierwowzoru fabularnie, ale też uwzględnić ewentualne zmiany w mechanice > rozgrywki." > Co do gier: nie, wcale nie trzeba [zawsze] nawiązać do pierwowzoru. Nie w kolejnej odsłonie: > Aliens vs. Predator 2, GTA 2, Tomb Raider 2 i Batman Arkham City mi świadkiem. Tu autorowi > chodziło o kontynuację ...czemu przeczą podane przykłady (Quake 2? Dark Souls 2?), które > kontynuacjami wcale nie są, więc i moje takie są. > BTW To czy Q2 i DS wypada blado na tle poprzedniczki to kwestia sporna. O ile kojarzę > obie gry zgarniały nawet oceny 10/10 po premierze. Jest jeszcze takie coś https://www.youtube.com/watch?v=jp1mdSQ4BfI Jednak na potrzeby kontynuacji zakończenie zmieniono ;]
  9. A mnie nurtuje jedna sprawa. Jak to możliwe, że Destiny nie wygrało w kategorii najlepszy multi? Przecież chyba za singla nie dostała statuetki... A skoro jest to tytuł typowo multi to i jest najlepszą grą to chyba samo się nasuwa, że coś tu jest nie tak :P
  10. kupapiasku

    Bloodborne - poznaj nowego bossa

    > Bardzo dobra nazwa, wiele mówi o tym potworze: że jest bestią i jest mroczny. Powinna mieć na imię Franek przynajmniej byśmy wiedzieli więcej...
  11. Nie mogę się zgodzić z żadnym punktem, który wypisał autor. Najlepsze sieciowe shootery czyli UT, Quake 2 i 3, W: ET, CS były proste z założenia. Nie potrzebowały super urozmaiceń w postaci zmiennych map czy warunków pogodowych, extra zadań i rozwoju... Autorze, pragnę Ciebie poinformować iż nie wspomniałeś o chyba jednej najważniejszej kwestii. SPOŁECZNOŚCI, która jest fundamentem każdej sieciowej gry, ba nawet singlowej. Zgodzę się, że powinna być otwarta. Potrafimy być nader kreatywnymi bestiami, a to przedłuża żywotność tytułu. Dodajmy do tego, że ogólnie stworzenie klas postaci w shooterach jest pomysłem okrutnym. Klasy postaci tworzą podział, a podział rodzi konflikt (wyjątkiem jest TF 2 ale w sumie.. Może nie takim znowu wyjątkiem..). Do tego zdobywanie poziomów... Również zabija rynek ponieważ znowu dzieli... W CS podział był tylko jeden newbie i pro (jeszcze cheeter :P). Nie trzeba było patrzeć po odznakach czy statystykach czy ktoś jest dobry. Widać to było po stylu grania, który był wypracowany ciężką pracą na serwerach. I czuło się respect do takich osób. Same założenia CS były proste, mapy cały czas te same, ale to właśnie było w tym fantastyczne. Nie mogłeś być pro graczem bez znajomości każdego camperskiego spotu, każdego skrótu, itd. Już nie będę wspominał o opanowaniu broni, odbijaniem granatów od ścian, heroicznych ruchów z glockiem czy deaglem. To było i nadal jest piękne i taki Battlefield czy CoD mogą jedynie pozazdrościć takich rzeczy i zapewne nigdy takiego poziomu nie osiągnął. Nie będę się rozwodził o Quake bo to ten sam przypadek co CS. Największą bolączką CS jest to, iż prawdopodobnie nigdy nie powstanie jego godny następca.
  12. Wszystko ładnie i pięknie... Ja jednak z życia wiem, że nie ma nic za darmo. Zwłaszcza od kogoś kto żyje pieniędzmi, a nie żyje za nie. Obym się mylił, ale z tym hurraoptymizmem to bym jeszcze poczekał.
  13. Stawiam na zapowiedź Fallout 4, a od Redów materiały z Cyberpunka :D