kupapiasku
Gramowicz(ka)-
Zawartość
73 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO kupapiasku
-
Ranga
Przodownik
-
Fallout 4: co sprawia, że jesteś S.P.E.C.I.A.L.? Tego dowiecie się z nowej serii wideo
kupapiasku odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
hbdbdfb -
Widzę, że twórcy zainspirowali się zmaganiami piłkarskimi z Top Gear ;)
-
Deep Silver kończy współpracę ze studiem Yager. Dead Island 2 wciąż w planach
kupapiasku odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie piszcie "nie została jeszcze skasowana" bo brzmi to jakby prędzej czy później... A przecież ma wyjść w przyszłym roku ;) -
E3 2015: Obszerna prezentacja Fallouta 4! Premiera 10 listopada!
kupapiasku odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wygląda WSPANIALE. Mam nadzieję, że ta część zamknie twarze tym co ciągle krzyczą Fallout 1 i 2 for eva i tylko to i nic innego. Środkowy palec z obgryzionym paznokciem w waszą stronę ślepcy. -
Fani Silent Hilla pragną, aby Konami kontynuowało pracę nad P.T.
kupapiasku odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Pierwsza petycja jaką kiedykolwiek podpisałem. Zachęcam. -
Współtwórcy Lords of the Fallen oferują pracę Hideo Kojimie!
kupapiasku odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wszyscy wkoło o MGS, a mnie zastanawia co z SH''s? Czy Kojima nadal pracuje nad tym projektem? Coś sprawa bardzo przycichła od startu PT nic nowego nie wiadomo. Słabo szukam czy po prostu temat stał się tabu? :P -
Liczę na taneczne harce podczas egzekucji Starka :D
-
Najlepsze są trole na Metacritic. Ich wypociny z notą 0. Jeden nawet mówi, że to najgorsza gra roku... Kurczę mam nadzieję, że kiedyś ci ludzie zmądrzeją.
-
> "Z pewnością potraficie podać parę przykładów, jak choćby druga część "Rambo" (zwłaszcza, > że w oryginale główny bohater ginie pod koniec)" > Jeśli "oryginał" to tutaj książka, to tak, ginie. W pierwszej części serii (filmowej) > przeżył. > "W przypadku gier kwestia staje się podwójnie skomplikowana, nie tylko trzeba bowiem > nawiązać do pierwowzoru fabularnie, ale też uwzględnić ewentualne zmiany w mechanice > rozgrywki." > Co do gier: nie, wcale nie trzeba [zawsze] nawiązać do pierwowzoru. Nie w kolejnej odsłonie: > Aliens vs. Predator 2, GTA 2, Tomb Raider 2 i Batman Arkham City mi świadkiem. Tu autorowi > chodziło o kontynuację ...czemu przeczą podane przykłady (Quake 2? Dark Souls 2?), które > kontynuacjami wcale nie są, więc i moje takie są. > BTW To czy Q2 i DS wypada blado na tle poprzedniczki to kwestia sporna. O ile kojarzę > obie gry zgarniały nawet oceny 10/10 po premierze. Jest jeszcze takie coś https://www.youtube.com/watch?v=jp1mdSQ4BfI Jednak na potrzeby kontynuacji zakończenie zmieniono ;]
-
Sensacyjny zwycięzca przeglądu BAFTA! Doceniono Zaginięcie Ethana Cartera
kupapiasku odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
A mnie nurtuje jedna sprawa. Jak to możliwe, że Destiny nie wygrało w kategorii najlepszy multi? Przecież chyba za singla nie dostała statuetki... A skoro jest to tytuł typowo multi to i jest najlepszą grą to chyba samo się nasuwa, że coś tu jest nie tak :P -
> Bardzo dobra nazwa, wiele mówi o tym potworze: że jest bestią i jest mroczny. Powinna mieć na imię Franek przynajmniej byśmy wiedzieli więcej...
-
Rozkmina na weekend: Idealny sieciowy shooter
kupapiasku odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie mogę się zgodzić z żadnym punktem, który wypisał autor. Najlepsze sieciowe shootery czyli UT, Quake 2 i 3, W: ET, CS były proste z założenia. Nie potrzebowały super urozmaiceń w postaci zmiennych map czy warunków pogodowych, extra zadań i rozwoju... Autorze, pragnę Ciebie poinformować iż nie wspomniałeś o chyba jednej najważniejszej kwestii. SPOŁECZNOŚCI, która jest fundamentem każdej sieciowej gry, ba nawet singlowej. Zgodzę się, że powinna być otwarta. Potrafimy być nader kreatywnymi bestiami, a to przedłuża żywotność tytułu. Dodajmy do tego, że ogólnie stworzenie klas postaci w shooterach jest pomysłem okrutnym. Klasy postaci tworzą podział, a podział rodzi konflikt (wyjątkiem jest TF 2 ale w sumie.. Może nie takim znowu wyjątkiem..). Do tego zdobywanie poziomów... Również zabija rynek ponieważ znowu dzieli... W CS podział był tylko jeden newbie i pro (jeszcze cheeter :P). Nie trzeba było patrzeć po odznakach czy statystykach czy ktoś jest dobry. Widać to było po stylu grania, który był wypracowany ciężką pracą na serwerach. I czuło się respect do takich osób. Same założenia CS były proste, mapy cały czas te same, ale to właśnie było w tym fantastyczne. Nie mogłeś być pro graczem bez znajomości każdego camperskiego spotu, każdego skrótu, itd. Już nie będę wspominał o opanowaniu broni, odbijaniem granatów od ścian, heroicznych ruchów z glockiem czy deaglem. To było i nadal jest piękne i taki Battlefield czy CoD mogą jedynie pozazdrościć takich rzeczy i zapewne nigdy takiego poziomu nie osiągnął. Nie będę się rozwodził o Quake bo to ten sam przypadek co CS. Największą bolączką CS jest to, iż prawdopodobnie nigdy nie powstanie jego godny następca. -
Windows 10 za darmo, hologramy i aplikacja Xbox na PC – czyli najważniejsze punkty konferencji Microsoftu
kupapiasku odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wszystko ładnie i pięknie... Ja jednak z życia wiem, że nie ma nic za darmo. Zwłaszcza od kogoś kto żyje pieniędzmi, a nie żyje za nie. Obym się mylił, ale z tym hurraoptymizmem to bym jeszcze poczekał. -
Stream przedstawiający rozgrywkę w Dying Light już jutro o 19:00
kupapiasku odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
To bardzo fajnie elmartin [m-G.] -
Ponad tuzin premierowych pokazów na The Game Awards
kupapiasku odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Stawiam na zapowiedź Fallout 4, a od Redów materiały z Cyberpunka :D