Lemonardo

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    246
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Lemonardo


  1. > To zależy wszystko od funkcjonowania firmy. Można łatwo zarobić szybkie pieniądze, ale
    > strat wizerunkowych już niczym nie przykryją, chyba że w magiczny sposób nagle przestaną
    > istnieć i założą nowe studio, wtedy zaczną do czystej karty

    CDProjekt jakoś przykrył straty wizerunkowe, po tym jak Volition zleciło im konwersję Saints Row 2 na PC, która jak wiadomo nie należała do najlepszych :P


  2. > Ale to nie od dziś wiadomo, że wiele uniwersów sciene-fiction są realizowane o jakieś
    > gdybania naukowców. Czy Gwiezdne Wojny mogą się spełnić jutro? Mogą!

    Tyle, że Star Wars to w zasadzie fantasy, a nie science-fiction. Nie ma tam nic naukowego, takim np. mieczom świetlnym bliżej jest do magicznych mieczy z legend niż do rzeczywistej broni laserowej.


  3. > @Lemonardo
    > Oczywiście zapominasz o zawartości tych dodatków. To nie zwykłe DLCki, tylko normalne
    > dodatki o pełnym czasie gry.
    Ale przecież zawsze jak inne firmy wydają Season Passy, to narzekanie jest na jedną z dwóch rzeczy:
    1. Zapowiadają dodatki, mimo iż gra jeszcze nawet nie wyszła.
    2. Chcą, żeby ludzie kupili te dodatki w ciemno.
    Nieważne, że te dodatki mają być większe - oba te punkty tutaj są spełnione. Jeśli ktoś narzeka na Season Passy, a w tym nie widzi nic złego, to jest zwykłym hipokrytą.


  4. > > Rok 2015
    > > Ludzie wciąż myślą, że gry AAA powstają po to, by przede wszystkim gracze się dobrze
    > bawili a nie dla zysków
    >
    >
    > Serio?
    Skoro dobrze się sprzedają, to znaczy, że ludzie się dobrze przy nich bawią. Jakby ludzie się dobrze nie bawili przy tych grach, to by nie kupowali następnych części. A to, że wąskie grono tzw. "graczy" narzeka, to już ich problem. Gra sprzedaje się lepiej = większej ilości ludzi się podoba.


  5. > Zawiodła nas III, zawiodła nas IV i zawiódł Unity. Do 3 razy sztuka.

    Kogo zawiodły, tego zawiodły. Ja na przykład uważam III i IV za najlepsze części serii, bijące poprzednie na głowę. Rogue też bym zaliczał do tego grona, gdyby nie najkrótszy wątek fabularny w serii i brak jakichkolwiek wartościowych sidequestów. Ze wszystkich części AC w jakie do tej pory grałem, jedyna na której się zawiodłem to Unity.


  6. Ubisoft już usunął obrazek z rozpikselowanymi stworami ze swojego oficjalnego ogłoszenia, najwyraźniej ludzie za szybko się zczaili. Nie wiem po co w ogóle próbowali wcisnąć taki kit, na filmiku widać, że poprawa jakości i tak jest widoczna. Mogliby zrobić prawdziwe, nieprzekłamane porównanie, i dalej byłoby widać, że nowa wersja jest bardziej szczegółowa.


  7. Dnia 08.11.2014 o 15:06, meryphillia napisał:

    No i w przypadku wersji pudełkowej nie ma takiego problemu.
    I tak każdy grający w SA powinien wiedzieć dlaczego powinien grać na wersji 1.0.

    W przypadku wersji cyfrowych, a tym bardziej automatycznie updatowanych, jak w przypadku
    Steama już klient ma gorzej. I dam sobie rękę uciąć że gdzies tam w EULA jest zapis że
    wydawca może sobie dobrowolnie modyfikować zawartość gry.

    Prawda jest taka, że EULA praktycznie nie ma żadnej mocy prawnej. Jeśli na przykład sąd stwierdziłby, że takie działanie jest pogwałceniem praw konsumenta, to zasłanianie się EULA''ą nic by nikomu nie dało.