gamerpg

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O gamerpg

  • Ranga
    Obywatel
  1. > Z drugiej strony zapewne niejeden czytelnik byłby zachwycony takim obrotem sprawy. I > nie mam tu na myśli akcjonariuszy City Interactive. Tak czy siak w CDPR wszystko wydaje > się być pod kontrolą. Mają dużą załogę, a w niej wielu wszechstronnych pracowników, więc > bez problemu mogą przerzucać zapasowe jednostki na zagrożony odcinek frontu. Teraz jest > czas, by spece od programowania, testowania i debugowania pokazali pazury. > > Swoją drogą ciekawe, że do tej pory nie znaleźli nikogo na miejsce szefa działu artystycznego: > http://cdpred.com/art-director/ > To ogłoszenie wisi od wielu miesięcy, więc zapewne ktoś inny pełni te obowiązki w zastępstwie. O ile mi wiadomo, to Art Directorem do tej pory był Bartek Gaweł. Czyżby i jego też zwolnili? Na Linkedin figuruje jako Lead concept artist i od września jako Art director.
  2. > Drogi Patryku, skoro nie jestem w stanie Cię przekonać że pracuję w CI Games, a nie w > Deck 13, to może chociaż popracujmy nad angielskim? > Tłumaczenie: > "Lords of the fallen is a game that is not a game about" > Jako: > "Lords of the Fallen to gra, w której wcale nie chodzi o grę" > Jest dość nieprofesjonalne. > > Znów, dzięki za zainteresowanie LotF, ale apeluję o uważne pisanie. > > Drogi Patryku, skoro nie jestem w stanie Cię przekonać że pracuję w CI Games, a nie w > Deck 13, to może chociaż popracujmy nad angielskim? > Tłumaczenie: > "Lords of the fallen is a game that is not a game about" > Jako: > "Lords of the Fallen to gra, w której wcale nie chodzi o grę" > Jest dość nieprofesjonalne. > > Znów, dzięki za zainteresowanie LotF, ale apeluję o uważne pisanie. > Pewnie się pomylił, bo grę przecież robi Deck 13, na własnym silniku w Niemczech, i skoro tak się pan o niej wypowiada to musi pan tam pracować, a CIG trochę tak bezczelnie nie kwapi się, aby w Polsce o tym fakcie mówić. Swoją drogą zabawne, że w wywiadach dla niemieckiego portalu wskazał pan dominującą rolę D13 w produkcji a u nas nic. Marketing? To tak samo jak z Two Worlds 2, który był robiony przez polskie Reality Pump, a marketing na zachodzie bardzo często pomijał ten fakt. Może w końcu powiedzcie szczerze, że ogromna większość gry powstaje w Niemczech. Po co mydlić ludziom oczy i stwarzać wrażenie, że CIG zaczęło robić dobre gry...
  3. Czytając te Wasze wywody dochodzę do wniosku, że aby spełnić te wszystkie oczekiwania REDzi musieliby wydać na produkcję gry jakieś ogromne pieniądze... Ludzie opanujcie się. Skoro oni chcą robić 2 gry AAA jednocześnie to skąd wezmą taką kasę. Nie oczekujcie gry na poziomie złożoności Skyrima czy deus ex bo nie ma takiego budżetu. Ja to wogóle myślę, że CD Projekt powiedział o tej grze tylko dlatego, aby zahamować spadki na giełdzie. Dał 2 concept arty i proszę zobaczcie, że warto kupować akcje spółki bo robimy kolejną grę. Pewnie nie mają nawet jednej linijki kodu tylko napędzają hype co im bardzo dobrze wychodzi. Ja szacuję, że aby wykonać większość tych rozwiązań potrzeba by budżetu 2 a nawet 3 razy większego od Wiedźmina. A jak wiemy nie ma na to szans..Poza tym Wiedźmin kulał pod względem takich aspektów jak okradanie wieśniaków bez konsekwencji, fatalnie zrobione elementy skradankowe itd. Niby śmieszne elementy ale bardzo psują imersję. Dlaczego jeszcze tego nie poprawili w patchu? Sredniowieczny RPG łatwiej jest zrobić niż futurystyczny chodźby ze względu na złożoność świata. Ja spokojnie, bez większych nadziei poczekam na pierwsze KONKRETNE informacje a nie na obietnice dewelopera i kolejne wywody znawców tematu.
  4. Taka ciekawostka. Wiecie, że Warner Bros pochodzą z Polski? Może to jakieś sentymenty?
  5. gamerpg

    TopWare zapowiada Gorky 21!

    OFICJALNA ODPOWIEDŹ TOPWARE NO MOJE PYTANIE DOT. DEWELOPERA GRY: "THE FARM 51" czyli jednak polskie studio!
  6. gamerpg

    TopWare zapowiada Gorky 21!

    "Dowiedziałem się też, że Reality Pump ma duże plany odnośnie technologii stworzonej na potrzeby Two Worlds II. W najbliższym czasie zostanie wykorzystana w Gorky 21, czyli prawdziwym następcy kultowego Gorky 17" To fragment z artykuły na stronie http://www.two-worlds.pl/?p=202 sprzed ROKU!! A 11 bit studios pracująnas małymi grami casualowymi. A z tego wynika, że prawa do gre posiada ten cholerny topware i może nimi dysponować jak chce. A co do Metropolis to masz 100% racji. Do dziś nie mogę im wybaczyć tego draństwa. Podobno Metropolis miało nawet wsparcie nvidii z programu wspierania nowatorskich technologii czy coś a silnik nextnitrous podobno był jednym z najbardziej zaawansowanych jak na tamte czasy. Cholernie szkoda gry "They" bo zniszczalne otoczenie i kustomizacja broni wyglądały obłędnie jak na tamte czasy.
  7. gamerpg

    TopWare zapowiada Gorky 21!

    A kto będzie deweloperem? Bo o ile mi wiadomo to Topware nie robi gier tylko je wydaje. A deweloperem tych gier jest polskie studio Reality Pump, ci od Two Worlds 2. Kiedyś nawet szef studia powiedział ,że na pewno kiedyś zabiorą się za kolejnego Gorkyego. Oby to Polacy robili tę grę bo skończy się jak z Painkillerem. Pomysł nasz a prawa do gry zagarnięte przez wydawcę...
  8. Ale koledzy nie gorączkujcie się tak. Musicie wiedzieć, że do tej pory GOG działał w wersji BETA. Teraz widocznie platforma z wersji beta przechodzi do wersji skończonej. CDP kombinuje jak zwiększyć zainteresowanie portalem a jednocześnie wzmocnić więzy z użytkownikami portalu. Cytując klasyka: „Chłit materkindodi” znaczy się chwyt marketingowy...
  9. Mam ciekawostkę na temat Dead Island od Techlandu. Mianowicie sprawdzam sobie od niechcenia facebooka i znajduję profil studia Sointeractive. Oni w jednym z wpisów napisali, że współpracują z Techlandem nad mocapem do Dead Island. Wpis pochodzi z 5 Sierpnia. Tak więc Dead Island jest w produkcji! Czekamy na nowe informacje