FlyingJoe

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    24
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O FlyingJoe

  • Ranga
    Robotnik
  1. Jesteście pewni, że to będzie patch a nie DLC? :P
  2. Piękne, piękne, wspaniała mechanika. Jednak Watch Dogs też miało tak wyglądać i być tak rozbudowane, a otrzymaliśmy chłam, więc nie nastawiałbym się na przedpremierowe materiały ubisoftu...
  3. Tak, tylko nie liczy się ilość gier dostępnych na steam, tylko ich jakość, a ta nie jest na najwyższym poziomie. Jednakże osobiście się bardzo cieszę z powodu rozwoju steam os i rozpoczęcia wsparcia przez twórców silników i gier dla systemu linux. Działa on nieporównywalnie szybciej od windowsa, jednak obsługa dla osób niewtajemniczonych w terminal może być czasem bardzo uboga i denerwująca, steamOS który załatwi za gracza wszystko z pomocą jednego przycisku może być strzałem w dziesiątkę, zwłaszcza patrząc na poziom nowej generacji konsol... Jednak nadal pozostaje jeden problem, którym jest piractwo, z tego powodu raczej nadal nie będzie dedykowanych steamOS tytułów, tylko porty z pc będące portami z konsol. Czas wszystko jednak pokaże.
  4. Czyżby radeon strzelił sobie w stopę wyrywając się z nowymi kartami graficznymi, które nie będą miały obsługi dx12 i będą musieli dostosować swoją architekturę do tego api?
  5. Nawet nie wiem, czy chce mi się śmiać, czy płakać z głupoty twórcy tej "gry"...
  6. FlyingJoe

    Titanfall także będzie wymagać Origin

    > Ale patrząc na pierwszy post, niektórzy chyba jeszcze liczyli na zmianę sytuacji. Patrz > na Ubisoft, który w The Stick of Truth nie będzie pchał nikomu uPlaya. To ja jeszcze poproszę, żeby Watch_Dogs i The Division nie wymagało Uplay... Ale niestety wiem, że marne są na to szanse.
  7. Dla niedzielnych graczy przerzucenie gier w chmurę to bardzo dobre rozwiązanie, płacą tylko jakiś abonament, czy pieniądze tylko za dany tytuł, nie muszą kupować "drogiej" konsoli czy jeszcze droższego PC. Jednak mnie ta wizja odstrasza, nie ma jeszcze technologii, która w 100% zastąpiłaby mi PC. Grając w chmurze jakość obrazu jest zauważalnie niższa poprzez kompresję, odczuwalny jest lag pomiędzy naciśnięciem przycisku a ruchem postaci, poza tym nie mam funkcjonalności normalnego komputera, na którym mam również filmy, muzykę, programy... Wydaje mi się więc, że nigdy u mnie nie zagości żadna usługa rozgrywki w chmurze na dłużej, niż okres wymagany do zobaczenia jak to w ogóle wygląda, a PC nie zniknie spod blatu mojego biurka raczej nigdy. Jednak rozpisuję się o komputerze, a tweet dotyczy konsoli - nie lubię konsol, nie będę żadnej kupował dla 10 fajnych tytułów - i tu wchodzi usługa grania w chmurze - jeśli pozwoli na zagranie w tych kilka perełek, chętnie bym z tego skorzystał.
  8. Coś słabo to widzę, zawsze panowie od mobilnych nvidii obiecują cuda, a potem i tak qualcomm, który mało mówi na temat wydajności w porównaniu do pc i konsol okazuje się znacznie lepszy, a na nvidii nawet najprostsze gierki klatkują...
  9. Znowu będzie wam się strona tak wieszać, że nic nie będzie dało się zrobić, bo ludzie będą refreshować co pięć minut...
  10. To nie można tego systemu, jak normalnego debiana, zainstalować na innej partycji na dysku?!
  11. Pomysł bez sensu - przyśpieszenie czujemy całym ciałem, a nie tylko głową - były już realistyczne platformy z fotelem zamocowanym na siłownikach i telewizorem przed twarzą - nic bardziej realistycznego chyba nie da się wymyślić przy obecnie dostępnej technologii. Fakt - takie rozwiązanie jest trochę droższe, ale 500 euro to też nie jest mało, ale wolałbym dołożyć "parę" złotych na np. coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=s3w9NRbNHDQ .
  12. > Btw. Najwyższy czas na PC''ta. Jak ostatnio napisałem to w komentarzu pod jakimś filmikiem na YT zostałem nazwany fanboy''em. Tak jakby konsole nowej (a w zasadzie obecnej) generacji były w czymś lepsze. Już teraz są słabsze od topowych komputerów, nie wyobrażam sobie że zdołają przeżyć chociaż trzy lata. W tym momencie całą nadzieję można pokładać w steam OS, jednak większość producentów gier nie robi swoich gier na linuxa, zwłaszcza, że ten zawsze był mało wspierany przez producentów kart graficznych. Jednak zauważa się zmniejszanie się trendu API directX, a DICE w BF4 pokazał, że można stworzyć grę w oparciu o dwa interfejsy programowania - dX oraz mantle od AMD. Jeśli steam OS będzie wspierał takie nowinki, możemy mieć przełom w graniu na sprzęcie PC
  13. Kiedy ludzie zorientują się, że nowe cod''y niczym nie różnią się od starych i to tylko skok na kasę? Activision nic nie robi, sprzedaje co roku dokładnie ten sam produkt, a głupi ludzie go kupują i się cieszą jak dzieci... Tragedia...
  14. Pewnie będzie się włączał z trybu uśpienia tyle co pc oparty o windowsa z podobną specyfikacją - mój jest zdatny do użytku w 11 sekund (zwykły hdd, 8GB ramu 2133MHz i 4 rdzeniowy procek 3.2GHz). Pewnie z zwykłym włączaniem będzie podobnie - czyli lepiej iść sobie zrobić kawę i skorzystać z toalety, żeby nie tracić czasu xD
  15. Jeśli chcą oprzeć bf na jednej platformie, to niech udostępnią narzędzia moderskie... Nie... Zaraz... Dice nie zależy na dobrej grze z comunity, które wydaje setki lepszych od samej gry modów... Im zależy na pieniądzach - więc nadal będą wydawać taki crap jak call of duty, w którym nie zmienia się nic, oprócz grafiki gorszej z roku na rok.