LK_PL

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    21
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O LK_PL

  • Ranga
    Robotnik
  1. Moge wypowiedziec sie na razie o DLC Zamglona Wyspa, jest to bardzo duza wyspa, z calkiem fajnym watkiem i miejscami. Zaskoczylo mnie to ze te DLC jest wieksze niz wszystkie dodane do Risen 2.
  2. Moim zdaniem brak dubbingu zabil polowe klimatu gry, oryginalny voice acting jest tragiczny, flegmatyczny i uszy bola od jego sluchania. Juz aktorzy porno maja wiecej weny :(. Na plus na pewno mozna zaliczyc niskie wymagania sprzetowe (nie polecam wylaczac cieni xD), no i ciekawostka turystyczna gralem na razie 1.5h a wykonalem 29misji wg. statystyk steam ... WTF, Rambo moze sie schowac! 3m na misje! ;) Na wiecej moge sie wypowiedziec dopiero jak ukoncze. Jezeli faktycznie 45h to dosc dluga gra.
  3. > GL HF Janek dawaj troche bardziej tworcze wypowiedzi ;D Co do samego studia 12 osob to nie wiele, a takze olac platforme PC w przypadku takiego "indyka" :/ nie jestem przekonany
  4. Najgorszą rzeczą z DLC był dodatkowy fakt, że jak chciałeś mieć grę na 100% osiągnięć to musiałeś kupić DLC ... takich patentów nie trawię! Aczkolwiek zapowiedź gry dość późno, a nic więcej o niej nie wiemy. Czuję się jakby to był DLC, a nie samodzilena gra. Co mogli zrobić przez rok ?
  5. Rowniez sie rozczarowalem CLoS wiec 2ki nie biore tym bardziej, w szczegolnosci na niskie pierwsze oceny w mediach
  6. Zgloszone :D ... wydaje mi sie ze wszystkie poprawne :) ... Obym cos wygral ;D bedzie to 2 wygrana w zyciu :D
  7. Fajny konkurs, fajne nagrody ... ja zglosilem swoj udzial w filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=Z0hbFOHY0IU
  8. Fajna inicjatywa tylko gra jest zla ... do esportu powinni wylaczyc wszystkie pointsreaki
  9. Szczerze mowiac co to za roznica czy mam laga bo np serwery Ubisoftu (nawet w singlu, jezeli wymaga polaczenia z netem) sa zapchane ze grac nie idzie czy przez chmure. Jeden pies to nie jest argument blokujacy granie streamingowe
  10. Hmmm ja powiem tak ze przy Medalu bawie sie dobrze, trafili w moje gusta, co do studia Danger Close to jezeli potrafisz sie wczuc w wojne, a nie grac jak w CoD-a to odnajdziesz w tej grze cos ciekawego. Moim zdaniem duzo lepsze niz single z BF3. Multi taktyczne, gra dwojkowa jak sie gra przez mikrofon bardzo fajna. Ogolnie nie jest zle. Ale nie kazdemu musi sie spodobac. EA za duzo serii ostatnio juz zepsulo. Powinni przyjac ideologie a''la Blizzard, ze jak bedzie gotowe to wydamy. Obawiam sie BF4 (skoro tyle czasu poswiecaja na DLC do BF3), a takze o Dragon Age po tym jak zaprezentowala sie 2 czesc. Z tej stajni licze na Sim City i BF4, z czego te drugie na prawde duze obawy
  11. O co chodzi? O to, ze nawet Treyarch na tak starym silniku do Black Ops 2 dodali feature w postaci efektow, aby jak kolwiek poprawic jakosc grafiki. Skoro taka rownosc to czemu 5-6lat temu tej reguly nie stosowali. OSLY!
  12. biorac pod uwage ze w piatek na laserach mam maraton nocny i dostane klucz to pewnie z 10h na weekend + drzemki ... zeby nie umrzec jak nie jeden koreanczyk przed kompem
  13. Szkoda ze cena jest tak odstraszajaca. Okolo 50zl ? No way. To polowa lub ciut mniej za BF3, CoDa, Skyrim czy Batmana na PC. A nawet inaczej tyle co Arkham City na Allegro !! Dla mnie niestety dalej to bedzie brakujace ogniwo