Gacol08

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    498
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Gacol08


  1. Ogólnie to polecałem koledze i5 6600k i do tego gtx 1060 6gb. Niby nie planuje podkręcać, ale procek z k nie kosztuje jakoś dużo więcej a zawsze jest nieco lepszy. Z tego linku co podałeś to najlepiej wypada zestaw 5, ale kolega raczej wolałby gtx 1070 niż r9 Fury. Na dniach skontaktuje się z kolegą i przekażę mu czego się dowiedziałem. Jeszcze raz dzięki za propozycję.


  2. Dnia 17.05.2015 o 15:10, Henrar napisał:

    Nie wszystko jesteś w stanie zmodyfikować suwakiem grafiki ;)


    -zmniejszenie szczegółowości i odległości rysowania horyzontu,
    -usuniecie przezroczystości zależnej od objętości,
    -zmiany w okluzja otoczenia i gęstości liści/liczby drzew,
    -usuniecie zaawansowanej symulacji wody,
    -gorsza teselacja podłoża i budynków,
    -zmiany dotyczące odbić w wodzie w czasie rzeczywistym, usunięcie animacji pozostawiania kropli krwi w wodzie.

    Myślę, że wiekszość tych opcji można wyregulować suwakami tylko ostatni punkt mogliby ręcznie zmodyfikować.


  3. Dnia 17.05.2015 o 13:25, Henrar napisał:

    Ile razy trzeba to powtarzać? Microsoft nie ma żadnego interesu w grach na PC. Żadnego.
    Nie mają z gier na tę platformę ani centa - z Xboksa mają.
    I nie, Microsoft nie płaci developerom, by ograniczali inne wersje. To samo Sony. Ograniczenia
    występują samoistnie - bo trzeba grę dostosować do innych platform czy słabszych konfiguracji
    PCtowych, bo nie wszystko dobrze się skaluje.


    Jak ktoś ma słabszą konfigurację PCtową to sobie ustawieniami zredukuje poziom grafiki. Cały downgrade polegał na tym, że i tak powyłączali rożne ustawienia graficzne typu teselacja wody lub zmniejszyli odległość renderowania.


  4. Zawsze można zrobić tak, że 2-3 strzały trafią w ciebie i jesteś trupem do tego dowalić jakieś elementy surviwalu np. amunicji jak na lekarstwo, zmiana magazynku jak w starych BFach czyli brak dokładania naboi. Można też coś pokombinować ze strzuczną inteligencją lub wyciąć wszelkiej maści podświetlenia kluczowych elementów i wtedy gracz będzie polegał bardziej na swoim skillu.


  5. Dnia 07.12.2014 o 10:39, Numenpl napisał:

    problemem tych questów jak to paru użytkowników na paru forach wspomniało że niektóre
    zony przypominają za bardzo desolace z WOW''a - Jedna z najgorszych stref do levelowania
    za całokształt.


    WOW''a nie grałem, ale domyślam się o co chodzi. Generalnie nie mam zamiaru bronić tej gry bo nie jest idealna, ale pisanie że w DA Inq wszystkie aspekty leżą i kwiczą to trochę przesada.


  6. Czepiacie się tych questów jakby w poprzednich częściach były lepsze. W takim DA Orgin to co miałeś za q? Podchodziłeś do tablicy w mieście, brałeś zadanie uratuj uchodźców, potem przenosiłeś się na wyznaczoną lokację rozwalałeś 3 fale wrogów i po zadaniu. Takich questów była masa, a i takich gdzie trzeba było zbierać jakieś pierdoły też się parę trafiło. W DA Inkwizycja oferuje podobne questy tylko bardziej rozbudowane bo twórcy postawili na eksplorację do tego stworzyli wiekszy świat to jakoś musieli go wypełnić.


  7. Dnia 01.12.2014 o 11:33, Gvyn napisał:

    Ktoś musi otwierać drzwi, takich bojowych zastosowań to jakichś specjalnych nie ma.


    Łotrzyk to ma najwiekszy dps w grze jak jest zrobiony na sztylety i się wybrało specjalizację assassin. Co do przeżywalność to fakt jest dość kruchy, ale jak zarzuci piętno bólu, a potem dowali specjalnego skilla naszego inkwizytora+ pare innych mocnych umiejętności i wszystko bijąc z flanki lub od tyłu to zobaczysz co się stanie np ze smokie jak piętno zbierze swoje żniwo :D. Ubijałem tak smoki 3 lvl wyższej i schodziły bardzo szybko fakt, że na poziomie normalnym, ale myśle, że na koszmarze bez problemu też bym ubił równie szybko.