Robert_City

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    29
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Robert_City

  • Ranga
    Robotnik
  1. Aby uspokoić, premiery przesuwać już nie będziemy :). Poniżej krótki wywiad z Markiem, szefem CI, dla Parkiet.com. http://www.parkiet.com/artykul/7,1306672-Druga-czesc--Snipera--jest-gotowa.html
  2. A to, czy będziesz z tych spowolnień korzystał, zależy już tylko od Ciebie ;). Mieliśmy wybór i zdecydowaliśmy się pokazać ten materiał na easy - są więc assisty ("kropka", tryb skupienia itd.) i zakładamy, że gracz dopowie sobie, że na wyższym poziomie trudności tego nie będzie (lepsze to niż pokazać hard i kazać graczowi dopowiadać sobie, że są). Bo granie w SGW2 na hardziej to totalnie inna para kaloszy - co kto lubi ;).
  3. Przykro mi, że przyklejasz etykietkę "ślepego" i "ułomnego" ponad półtoramilionowej rzeszy graczy z całego świata. Kimikolwiek jesteś i jakkolwiek dobrze o sobie myślisz - nie masz do tego prawa. Inna sprawa, że nikt Cię do spoglądania na nasze gry nie zmusza. Wydaj je na coś, co sprawi Ci przyjemność, schronisko dla psów, nie wiem. Ale nie odbieraj prawa do zrobienia czegoś odwrotnego innym, forując takie, a nie inne poglądy.
  4. Robert_City

    Combat Wings - konkurs dubbingowy

    Hej, Zorganizowaliśmy konkurs dubbingowy dla Combat Wings - Wasze głosy mogą trafić do pełnej wersji gry :). Dla zainteresowanych, link: [M] Mam nadzieję, że się spodoba ;). Powodzenia życzę! Pozdrawiam, Robert
  5. Zordon, w chwili obecnej jest plan, aby dać graczowi możliwość "podniesienia emki po przeciwniku" - chcemy dać wybór i "nie-snajpienia" nie narzucać. To chyba najbardziej zdrowy kompromis. Inna sprawa, że do premiery to się jeszcze jakoś może zmienić, więc nie traktuj(cie) tego, co napisałem jako pewnika. Pozdrawiam, Robert
  6. Hej, VGchartz nie podaje realnych wyników, a wyniki ekstrapolowane. W pigułce wygląda to tak, że mają podpisane umowy z kilkoma mniejszymi retailerami od których dostają dane, a następnie ich algorytm wylicza z tego prognozę sprzedaży. Nie jest to jakieś szczególnie tajne info, możesz łatwo zweryfikować moje słowa pogrzebawszy chwilę w Googlu :). Do tego, VGch nie dodaje do wykresu wyników dystrybucji cyfrowej, a przypominam, że Sniper jest steamworksowy. Valve udostępnia dane sprzedaży tylko nam, a my podajemy je Wam, uzupełniając całość o dane od np. GfK International, które faktycznie LICZY sprzedane egzemplarze, nie zaś estymuje. Mam nadzieję, że choć trochę naświetliłem sprawę ;).
  7. Gdybym Wam zaczął odpowiadać na każde pytanie - gry by nie zostało :). Odpowiem dyplomatycznie - "w jedynce były, w dwójce też coś się pewnie znajdzie" :).
  8. Dzięki, staram się z całych sił żeby każdy czuł się wysłuchany i miał możliwość pogadać z kimś z "wewnątrz", co z resztą chyba w tych komentarzach widać ;). @Onezine Żeby to jeszcze było takie proste ;). Mamy 2 licencje na CE3, to niestety jest tak, że kupiliśmy dożywotnie prawo do używania tego silnika. Jakie są plany z AoM i ChoM szczerze nie wiem, chwilowo jesteśmy skupieni na SGW2, nowych Combat Wingsach i Alien Fearze. Inna sprawa, że wyszedł teraz Black Mirror III :). @Jave Jeśłi chodzi o takie formy zwracania uwagi to tak ;). Otrzymałem masę uwag do materiału na IGN (np. krew, ragdoll), ale zaznaczam też, że my sobie z tego wszystkiego zdajemy sprawę ;). To były po prostu rzeczy na które się dopieszcza na końcu - ważniejszy jest sam level i rzeczy, których czasami gołym okiem nie widać.
  9. Oczywiście. Nie robimy tej gry dla siebie, tylko dla Was. Inna sprawa, że to nie do końca tak działa, jak opisałeś, gdyż gracze nie mają fizycznie możliwości zobaczenia gry w trakcie jej projektowania. Nie do końca więc rozumiem, jak byś widział taki proces.
  10. Proszę ;): wyrzucenie "misji assaultowych" z SGW w wersji na PS3 i dodanie trybu HC oraz większej ilości misji z aktywniejszym spotterem - to wszystko był player feedback. Inna sprawa, że z nie wszystkich sugestii da się "zrobić grę", co na pewno rozumiesz. @hydzior Jak ktoś ma fach w ręku, to nie musi się o to martwić :).
  11. Gdy assety są gotowe, praca idzie zupełnie innym tempem. I cudów się owszem, nie ma co spodziewać - nie istnieją ;). Można się za to spodziewać dobrej i dopracowanej gry, której wiele elementów mogłeś zobaczyć w gameplayu wyżej. @crackoos Przypominam, że to wersja pre-alpha. Cały czas trwają prace nad grą i wiele z tych rzeczy, które widzieliście może zostać zastąpionych czymś jeszcze lepszym. Żeby zilustrować jak to się wszystko dynamicznie zmienia - jeszcze 1 dzień przed skompilowaniem dema nie było kilku modeli na dziedzińcu - stwierdziliśmy, że lepiej to będzie wyglądać. Ta gra to w obecnej fazie żywy organizm :). Dlatego jeśli macie jakieś pomysły, zawsze można mi je podesłać na maila, którego podałem wyżej ;).
  12. Mronoth, fajnie, że zauważyłeś ;). Dzięki :). @wychylylybym Jon wspominał na filmiku o stopniu zaawansowania prac nad grą ;). To, co widzisz na ekranie jest jeszcze dalekie od bycia finalnym. @darthork Dla City pracuje m.in. Greg Sarjeant - ex Lead Designer w CryTeku. Ale jeśli uważasz, że jesteś w stanie wycisnąć z CryEngine3 więcej, ślij mi CV na community@city-interactive.com - zawsze szukamy prosów ;).
  13. Fajnie, że Wam się podoba ;). Cały czas publikuję nowe materiały na Facebooku i Twitterze - jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam i tam ;). @Fang i Muradin_07 Mała uwaga: z tego segmentu City zrobiło wcześniej tylko Ghost Warriora 1. Nie porównujcie proszę gier AAA z koszykowcami za 20zł, które z założenia są produktem budżetowym (i których w zasadzie nigdy nie byliście targetem). Jasne, SGW miało swoje błędy, ale to pierwsza tak poważna gra, którą tworzyliśmy. Sprzedała się fantastycznie, dostaliśmy środki na nowe narzędzia i ludzi, odrobiliśmy lekcje i robimy grę jeszcze lepszą. Nie proszę Was o robienie preorderów, zaufanie faktycznie buduje się przez jakiś czas. Proszę jedynie o lekką zmianę optyki - SGW i SGW2 to mimo wszystko zupełnie inna półka:).
  14. Meh, nie przejmuj się ;))). Cieszę się w takim razie, że mogłem je "uspójnić" :). Hubert, doskonale zdaję sobie sprawę z tego, jak to wygląda. Właśnie dlatego jestem tutaj, w sobotę wieczorem i rozmawiam z Tobą ;). Nikt mi za pracę w weekendy nie płaci - community tworzy się nie tylko w pon-pt 09:00-17:00 :). Dlatego też pisałem wcześniej o "dobrym uczniu". Niestety, ale przez taki, a nie inny model biznesowy CI (który szczerze mówiąc sprawił, że finansowo stoimy w Polsce najlepiej), gracze "recenzują" nie Snipera od CI, a "kolejnego crapa od CI". Jasne, Sniper miał błędy - my też gramy i mamy oczy :), ale w porównaniu do "gier koszykowych", nasza PIERWSZA gra jest kolosalnym skokiem do przodu. Mam wrażenie, że się powtarzam (bo już to gdzieś na Gram.pl pisałem chyba), ale nie ma polskiego developera, którego PIERWSZA gra byłaby mega-grywalna zaraz po premierze. Piszę to uczciwie, jako gracz. Tytułów nie wymieniam z szacunku. Słowem, nie oczekujemy oklasków za błędy, prędzej trzymania kciuków :). Prywatnie znam też jednego chłopaka z Farmy (pozdro Jarek ;)) - strasznie sympatyczny i rzeczowy gość. Ale nie o to chodzi. Myślisz, że chłopaki od nas nie trzaskali w młodości modów? Sprzedam Ci inną historię. W piątek przyszedł do CI list. Taki zwykły, papierowy list. Pisał 50letni gość z Australii. Chciał nam podziękować, że zrobiliśmy Snipera. Ot tak. 20min później latałem po całym budynku i zbierałem dla niego na plakacie autografy :). Wiesz jaka sympatyczna była reakcja załogi? :) Tak, też jesteśmy ludźmi :). O milestonach nie pogadamy. O "tandecie" natomiast, chętnie. Zwróć uwagę, że w pressie było napisane o tym, że nie spełnili jakichtam wymagań wydawcy. Wydawca płaci, wydawca wymaga. Ja nigdzie nie napisałem, że F51 nie potrafi zrobić dobrej gry. I nie zamierzam tego napisać. Oświadczenia tak po prawdzie nie są dla graczy. Są bardziej dla inwestorów, którym trzeba wytłumaczyć dlaczego się przedsiębierze pewne działania. Kojarzysz na pewno z filmów zdanie "what will the shareholders say?" :) - właśnie o to chodzi. Jeśli się nie mylę, ten news na gram jest z Parkietu (bo nie wysyłaliśmy w tej sprawie pressa do portali growych). Słowem, to nie jest tak po prawdzie komunikat do Was. Dlatego zapewne masz "zamglony obraz" po co on tak naprawdę jest. Powiem to tak - mam szczerą nadzieję, że już po samej rozmowie ze mną masz choćby odrobinę inne zdanie o CI. Wyobraź sobie jak mocno miałbyś szansę zmienić zdanie, gdybyś pewne rzeczy widział z bliska? A wiesz co jest najlepsze? Nie mydlę oczu - gadam szczerze, co też mam nadzieję dostrzegasz. Właśnie to robimy! :). Nowa nazywa się AAA i staramy się ze wszystkich sił :). >I to jest takie pytanie do Was - czy po tylu latach prowadzenia projektów Powiem tak - każda firma musi się zmieniać. Panta rhei itd :). Dlatego innego scenariusza, niż "tak, jesteśmy" nie biorę pod uwagę :). A później gracze powiedzą, że się wstydzimy samych siebie? :) Nie. Szczególnie, że nie ma się czego wstydzić. Poza tym, tego typu dywagacje to już raczej nie moje poletko :). Jak się jeszcze zaczniesz uśmiechać to już w ogóle będzie super ;). Ja również Ci dziękuję za rzeczową rozmowę ;).