Gotchi

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Gotchi

  • Ranga
    Robotnik
  1. Jeśli chodzi o symulatory tego typu to grałem tylko w Euro Truck Simulator 2. Mam nadzieję,że ta gra nie będzie miała takiej samej wady do ETS2 czyli 95% dróg to autostrady i gra sprowadza się do trzymania W + momentami A lub D. Mam nadzieję, że będzie bardzo dużo dróg dwupasmowych.
  2. Brzmi cudownie. Już zaczynam odkładać kasę i koniecznie muszę to mieć. Coś czuję,że po tym dodatku wrócą ludzie do WoW''a <3
  3. Gotchi

    GTA 5 (V) - Temat Ogólny

    Od 0 - 10 jak oceniacie jakoś zniszczeń pojazdów przy zderzeniach?
  4. Gotchi

    GTA 5 (V) - Temat Ogólny

    Zniszczenia w GTA V są na miarę GTA San Andreas ;x
  5. Gotchi

    GTA 5 (V) - Temat Ogólny

    Wam też się wydaje,że zniszczenia pojazdów przy zderzeniach są jakieś takie słabe? ;/
  6. Gotchi

    Soundtrack z GTA V "jak z 20 filmów"

    Jaki jest sens kupować grę na konsole x360/ps3 skoro za kilka miesięcy będzie premiera next genów i coraz więcej gier będzie na nie wydawane? A GTAV to kwestia czasu,że wyjdzie na PC
  7. Coś mam złe przeczucia do tej gry. Uwielbiam Twierdze Krzyżowca nawet do dzisiaj, ale nowa odsłona tej gry mnie przeraża ponieważ: 1. Co mają znaczyć do cholery te granice? Skoro powiedzieli,że chcą odwzorować Krzyżowca by dużo niepotrzebnych zmian nie wprowadzać prócz tego co chcą fani, to na cholerę dają granice których nikt nie popiera.(Te granice zaczeły się pojawiać od Stronghold''a 2 i na razie są tylko kolejną deską do trumny.) 2. Już widzę te masy jednostek nakładające się na siebie... Powinni coś z tym zrobić ponieważ będzie ten sam problem brzydoty jak w Empire Earth 2 a dokładniej to,że spora ilość jednostek będzie nakładać się na siebie w walce przez co wszystko będzie wyglądać jak masywna rzadka kupa. 3. Skoro już zacząłem porównywać gry to dźwięk zabitego (piekarza/cywila?) brzmi tak samo jak zabity w Empire Earth 1/2 robotnik. Czyli dźwięki w Krzyżowcu 2 są dość słabej jakości i nie pasują jak na 2014 rok ponieważ takiej samej jakości dźwięki były z EEII (2005 roku) 4. Strzały dość dziwnie jak dla mnie wyglądają, w grze Medival II strzały pięknie wyglądały a tutaj hmm... strasznie dziwnie ale to są tylko moje odczucia. Mam nadzieję,że każda strzała będzie oddzielnym obiektem fizycznym lub coś,żeby po prostu jak coś się chowa za murem to milimetr nad kamieniem przeleci strzała a milimetr niżej to uderzy w kamień zamiast przelecieć przez niego. ps. Wam też się wydaje,że konnica dziwnie biega? (16 sekunda na trailerze) Darzę Krzyżowca II straszną nadzieją i oby nas po raz kolejny nie zawiedli :)
  8. Battlefield 4 jest niczym innym niż lekko odgrzanym Battlefield''em 3. Nadal wszędzie wszystko jest oskryptowane przez co jaranie się zawalającym się drapaczem chmur jest strasznie dziecinne ponieważ to "zawalenie się" jest tak samo efektowne i fascynujące jak w Call of Duty 2 niemiecki czołg w czasie zimy strzelający do naszego budynku w rezultacie czego odpadają spore części ściany budynku. Widać jak już marka Battlefield jest marką pompującą tylko kasę a nie przyjemność. Jak wcześniej mówiłem BF3 i BF4 to są takie same gry tylko inny teren, zamiast spadającej anteny [Caspian Border] mamy teraz zawalający się budynek (łał...), helikopter nadal strzela zapałkami co widać po tym,iż wystarczy przeważnie 3 razy z RPG strzelić w czołg - 1 raz w helikopter by było po nim natomiast w przypadku Battlefield''a jest niestety tak,że Helikoptery Bojowe [które jak nam wszystkim wiadomo posiadają na pokładzie o wiele silniejsze rakiety niż w wyrzutniach rakiet RPG, LAW itd.] potrzebują jakimś cudem ~14 celnych trafień rakietami by uszkodzić wrogi pojazd a prawie drugie takie same by go zniszczyć. Nie będę się czepiał błędów graficznych bo to alpha ale jeżeli chodzi o grafikę ogólną to niczym nie zachwyca ponieważ nadal jest taka sama jak w BF3 tylko z dodanymi kilkoma filtrami i efektami. Tak jak to było kłamane podczas zapowiedzi BF3 iż będzie można zniszczyć >prawie< wszystko to więc twórcy BF trzymają się bardzo mocno słowa prawie a jak wiemy »prawie robi wielką różnicę« przez co w kolejnych odsłonach Battlefield''a po BF:BBC2 system zniszczeń według mnie wcale się nie zmienił ponieważ ostatnie zmiany były w BBC2 ze względu na to,że tam poprawili destrukcje budynków. W BF3 - BF4 z tego co widać jest destrukcja z BBC2 a reszta jest przereklamowana chociażby to,że moment w którym na powyższych filmach widać iż helikopter strzela w budynek z rakiet a z niego tylko osypuje się kurz. Dziękuję za uwagę i jeżeli mam ocenić kolejną produkcję z serii Battlefield a mianowicie BF4 to moja ocena na temat tej gry to 3/10. Lecz czekamy na kolejne przereklamowane filmiki na temat Battlefield''a 4 od EA w którym będziemy widzieć filmik z grą + 50 dołożonych efektów na tym filmiku z AAE. Pozdrawiam.
  9. Wszystko super tylko szkoda,że wrogowie nie próbowali ich zabić tylko strzelali wokół nich. :)
  10. Dołączam się do pytanie czy będzie wersja pudełkowa ?
  11. Dla mnie to jest bez sensu. PS3 płacze bo nie dostali BF1943 ale gracze na Xbox 360 też nic nie dostali i nawet nie mieli zamiaru by Xbox 360 dostał za Free BF1943 i jakoś do sądu nie biegną o skargi dlaczego PS3 ma mieć a X360 nie :) ps.Skoro chcą dać BF1943 to na wszystkie konsole... (X360,PS3)