banit-a

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    8
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O banit-a

  • Ranga
    Obywatel
  1. Donard dziękuję , widzisz pisałem wiele maili dzialu obslugi i cały czas odpisywali kliknij w link nie podawli powodu dla którego on nie działał. Poczekam teraz spokojnie. Jeszcze raz dziękuję.
  2. banit-a

    Battlefield 3

    no widzisz a zgodnie z instrukcja gram.pl po wylogowaniu sie i wyczyszczeniu cookies powinny sie zaladowac szczegoly zamowienia a sie nie laduja jak mozesz sprawdz jeszcze raz prosze bo ja juz nie wiem czy jestem taki glupi czy co eh , dziękuję za pomoc insturkcja z gram.pl "Osoba, która składała zamówienie nie będąc zalogowanym na swoje konto może wejść w szczegóły zamówienia za pomocą odnośnika, który znajdował się w wiadomościach informujących o złożeniu zamówienia, jego potwierdzenia oraz wysyłce. UWAGA: Jeżeli po złożeniu zamówienia utworzyli Państwo konto, przed kliknięciem linku kierującego do szczegółów zamówienia proszę najpierw wylogować się z naszej strony (a najlepiej wyczyścić pliki cookie przeglądarki). Tylko po wylogowaniu link przekieruje Państwa na właściwą stronę."
  3. banit-a

    Battlefield 3

    Mam małą prośbę możecie sprawdzić czy ładuje wam się ten link ? czy wyskakuje wam tylko strona sklepu http://www.gram.pl/sklep_mojezam_szczegoly.asp?z=SD00271144 Z góry dziękuje.
  4. Witam moj nr zamówienia SD00271144. Zakupiłem BF3 LE - preorder , grę dostałem na czas za co serdecznie dziękuję :) , mam natomiast kłopot z wygenerowaniem kodów , otrzymałem instrukcję zrobiłem wszystko jak jest tam opisne i link który od państwa otrzymałem nie działa nie mogę zobaczyć szczegółów zamówienia. Chciał bym tylko informacje czy jest inna droga uzyskania od państwa kodów ? http://www.gram.pl/sklep_mojezam_szczegoly.asp?z=SD00271144 Wyżej podaje link który nei działa pliki cookie czyściłem. Pozdrawiam i grzecznei proszę o pomoc.
  5. banit-a

    Battlefield 3

    "Osoba, która składała zamówienie nie będąc zalogowanym na swoje konto może wejść w szczegóły zamówienia za pomocą odnośnika, który znajdował się w wiadomościach informujących o złożeniu zamówienia, jego potwierdzenia oraz wysyłce. UWAGA: Jeżeli po złożeniu zamówienia utworzyli Państwo konto, przed kliknięciem linku kierującego do szczegółów zamówienia proszę najpierw wylogować się z naszej strony (a najlepiej wyczyścić pliki cookie przeglądarki). Tylko po wylogowaniu link przekieruje Państwa na właściwą stronę." Taką instrukcje dostałem od gram.pl i to jest mój przypadek , jednak link nie działa nawet po wyczyszczeniu cookie :) uwierz ze nie robił bym problemu !
  6. banit-a

    Battlefield 3

    właśnie dostałęm mailem instrukcje i znowu to samo kliknij w link z maila masakra jakaś pliki cookie czyściłem i nadal nic :) ładuje się główna strona sklpeu www.gram.pl/sklep.asp i nic wiecej paranoja jak by nie można było przesłać kodów dołączonych do faktury albo mailem masakra ;/ ma ktoś pomysł co może być nie tak ? czyściłem pliki cookie , całe przegladare zresztą nie jedna , próbowałem na różnych kompach w pracy w domu i u rodziny więc to nie przegladarka a zespół gram.pl ciągle mówi kliknij w link niech sami klikną podałem nr paragonu poprosze o kody ;/ , będę chwalił portal gram.pl bo gra dotarła na czas mogę grać itd... jednak zamówiłem z dodatkami i chciał bym uzyskać do nich dostęp tyle...
  7. banit-a

    Battlefield 3

    Hey wiem tak szukałem wchodziłem tak jak piszesz, jak loguje się na swoje konto to nie ma tam mojego zamówienia wcześniej też go nie było bo podobno gre kupiłem z konta GOŚCIA i tu jest problem :( , a jak jestem wylogowany i klikam w podanego przez biuro obslugi linka wlącza się poprostu sklep :( nie wiem co mam robić eh ;/
  8. banit-a

    Battlefield 3

    Witam. Również mam problem z odebraniem kodów do dodatków , w mailu o zrealizowaniu zamówienia (dodam że kupiłem przez konto gościa dopiero potem założyłem konto) dostałem link do szczegółów zamówienia gdzie miały się ukazać kody , i nic lipa link nie działa czy jestem zalogowany czy też nie . Piszę już 1000... maili do Działu obsługi klienta a oni ciągle że mam klikać w ten link paranoja mają człowieka za debila chyba już mi się cierpliwość kończy a nie należe do ludzi natrętnych robiących problem z niczego. (Pomijam przerwe techniczną - link nie śmigał gdy portal działał teraz też nie działa) ktoś miał podobnie ?