Macio25

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Macio25

  • Ranga
    Obywatel
  1. Dziwna ta recenzja. Chcę się mylić, ale wygląda mi na wykorzystanie okazji by zjechać coś z góry na dół i wyjść na "rzetelnego recęzęta" ;) Ground Zeroes serwuje jednak godzinę nudy i powtarzalności. Przekradaniu się po obozie brakuje dodatkowych atrakcji i mocnego uderzenia. Nie_rozumiem... Przecież "dodatkowych atrakcji" jest od groma. Można wezwać helikopter, ratować innych więźniów, wsiąść do czołgu, zniszczyć wieżę strażniczą czy zasiąść za sterami działka przeciwlotniczego. Tyle tylko, że sami musimy z nich skorzystać. O to chodzi w nowym MGS''ie - nie ma skryptów, masz swobodę. Grafika - na PS3 gra wygląda bardzo ładnie. Mimo że gra ma otwartą strukturę to i tak wygląda lepiej niż Guns of the Patriots. Oświetlenie zasługuje na uznanie, a cutscenki które hulają na silniku gry wyglądają rewelacyjnie Fabuła - jest dobrze warto zwrócić uwagę na to, jak brutalną i poważną serią stają się MGS''y. Teoretycznie: tylko dwa filmiki - mało fabuły! Praktycznie: chyba z godzina nagrań które można odsłuchać, i które stanowią tło dla przedstawionych wydarzeń. Gdzie jest ZEKE? Co stało się z Amandą, Cecile czy Strangelove? Kim jest Skull Face? Przez co przeszli Paz oraz Chico podczas pobytu w obozie? Zgodzę się tylko CZĘŚCIOWO z jedną wadą wymienioną w tekście - spodziewałem się że podczas ataku na Mother Base będziemy mogli chwilkę postrzelać. Dla mnie, Ground Zeroes ma tylko jeden minus - piesków ni ma :( Na filmiku początkowym są, a w rozgrywce po nich ani śladu.
  2. Dodałbym tu Deadly Premonition: The Director''s Cut na PS3. Gra ma być mocno ulepszona, grafika poprawiona, błędy wyeliminowane. Gra już dla wielu jest kultowa (wersja na Xbox''a 360 wyszła pod koniec 2010) - lepsza wersja może IMO być mistrzowska.
  3. -1 :( Mafia 2 była świetna, w porównaniu do większości innych gier jej scenariusz to arcydzieło.
  4. Dziękuje Panu Karlowi Stewartowi za kolejną dawkę spoilerów.
  5. Kończ waść wstydu oszczędź. Gracze chcieli grę na PC i ją dostali, twórcy nie ukrywali tego że to jedynie port 1:1, modderzy już polepszyli znacząco grafikę i rozwiązali problem z widocznym kursorem podczas gry. Ja sam petycję podpisałem, tak więc grę kupię prędzej czy później, zwłaszcza że zapewnia masę godzin zabawy.
  6. Cholera, strasznie chciałbym by ta gra wyszła na PC. Zawiodłem się na Alanie Wake''u, ta gra to praktycznie Twin Peaks a serial bardzo mi się podobał.
  7. Pamiętam że gra miała być survivalem, sandboxem (chyba) i wiedzieliśmy jedynie że przeżył po za Larą jedynie jakiś facet a na wyspie była banda dzikusów. Przez ostatnie prezentacje sporo się zmieniło. Gra zaczęła przypominać Uncharted, twórcy już nam zdradzili że na wyspie będzie masa ludzi i bandytów. Zastanawiam się po kiego ciula nam pokazują w trailerach np. kogo zabije bandyta. Czekałem na tą grę ale lepiej wolę spodziewać się najgorszego, bo tajemniczy klimat z pierwszej prezentacji gdzieś się ulotnił.
  8. Dla mnie najlepszą postacią jest bez wątpienia Strach na wróble. Jego siłą jest słabość psychiczna każdego człowieka - strach, nie siła fizyczna, co bez wątpienia jest jedną z wielu wyróżniających go cech. Następna zaleta to jego wygląd przedstawiony w Arkham Asylum. Strzykawki na dłoniach pełne tajemniczej substancji, kaptur na głowie, maska, poobdzierane ubranie - to wszystko tworzy jego oryginalny i zarazem genialne oblicze. Jest również bardziej głęboką postacią od wielu złoczyńców. Gdy był mały drwiono z niego, ponieważ wolał czytać książki niż przebywać z kolegami. Śmiano się również z jego pokracznego wyglądu - był szczupły i wyskoki. Ten złoczyńca na pierwszy rzut oka może wydawać się jeszcze kolejnym szaleńcem, jednak jego nienawiść do wielu osób jest uzasadniona. To zemsta.