Benlor

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    132
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Benlor

  • Ranga
    Przodownik
  1. Inspirowali się chyba filmem The Hunger Games . Zasady sa strasznie podobne ;p
  2. Technicznie jest challenge mode (jakos tak to sie nazywa) - gdzie wymagania miasta są dość wyższe od podstawowych i nadmiar gotówki nie jest już takim problemem ;p
  3. Spore było dziełem Will''a Wright''a . Technicznie gra która była przez niego pokazywana w czasie bety wyglądała świetnie. Niestety przy polityce EA masa tego dobrego materiału została z gry wycięta ( na potencjalne dodatki ) - niedługo po premierze Will odszedł z Maxisu i skończył karierę związana z tworzeniem gier.
  4. Jak by nie patrzeć , pierwszy dodatek 7 miesięcy po premierze podstawki.
  5. EA pewnie nie może zdzierżyć polityki Disneya co do tych gier mobilnych. Oni by pewnie napakowali tak ta gre systemem mikropłatności że pobiła by pewnie pod tym względem Dungeon Keepera :]
  6. Shadow Realms... czyli o to jak Bioware chamsko skopiowało pomysł Funcomu - The Secret World
  7. Nah, to nie jest jak Mass Effect , jedyne co każda część miała wspólnego to zła plaga..
  8. Nah nie bordelandsowe , a bardziej przypomina to Halo. Podobna stylistyka i efekty specjalne broni. .
  9. Nie robi tego firma a modder... a wy cudów oczekujecie :]
  10. watpie ze będą robić jakieś updaty po trybie offline. Zostanie liczyć na mdy które może jakoś powiększą miasta.
  11. Kafar ale w przypadku np Old Republic wiekszosc (90%) aktualizacji to update Cartel Marketu - samego contentu pve, pve dodają w naprawdę śladowych ilościach. Jeśli nowy dodawany content był na podobieństwo tego z WoW''a to czemu nie płacić ? Inna sprawa że w końcu zrobili grę w której podczas questowania zdarzało się że przez parę godzin nie musiałem niczego zabijać . Khajiitowe questy są świetne :p
  12. > > Głównym powodem dla ktorego przestałem grać w wowa to moment w którym w HP zaczły > pojawiac > > sie ''k'' na koncu paska HP. Kiedyś Warrior z 4600 hp walczył z magiem ktory miał > 3000 > > i było super. Przekombinowane jest teraz. Obejrzcie sobie filmik zinwrath the movie > to > > zrozumiecie o co cho ;_; > > Dlatego w tym dodatku poprawią skalowanie, cała reszta dodanych rzeczy jest spoko, aczkolwiek > nie podoba mi się pomysł z instant boostem 90 lvl (powinno to być odblokowane po osiągnięciu > tego lvla przez normalny exping np. 2, lub 3 postaci), a nie każdy nowy ma 90 lvl i nie > wiadomo jak umie dobrze grać... > No i co do healowania, sam nie wiem, usuną dwa spelle, inne zmienią nazwą, czyli że co > ? Będzie ich o 50% mniej i będziemy leczyć tylko do 3-4 spelli ? To dzięki "za tą przejmującą > rolę". Ja tam lubiłem wyliczać podświadomie który mój heal w danym momencie na kogo jest > najlepszy (aby nie tracić many i wyleczyć prawie idealnie do 100%) Nowe postacie będą po zboostowaniu do levelu 90 miały wprowadzenie podobne do questów startowych Death Knighta - pisał juz o tym Blizz na Blizzconie a ludzie nadal mają ostry ból pośladków. Co do redukcji spelli dla healerów. Wyglądało to tak jak by klasy miały maksymalnie do dyspozycji 4-5 spelli , a wszystkie instant casty będą zastąpione 1,5 sec castem.
  13. Muzyka z Diablo 3 osobiście bardzo mi się podobała. Zwłaszcza " I Am Justice" czy też "A New Dawn " http://www.youtube.com/watch?v=7UfWKzeC6Wc http://www.youtube.com/watch?v=va_Azb82arg