dorslak

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O dorslak

  • Ranga
    Obywatel
  1. Woda to z całą pewnością jeden z najtrudniejszych elementów do zaimplementowania. Zawsze przywiązywałam uwagę do wyglądu grafiki - szczególnie do wody, a pierwszą grą, której efekt wody zaimponował mi, był Morrowind. Tafla wody wyglądała rewelacyjnie, pięknie falowała i odbijała obraz. Jak wiadomo, dobrze wyglądająca woda w grach, to rzeczywiście coś trudnego i zapewne upłynie jeszcze wiele czasu, zanim zobaczymy naprawdę realistyczny efekt wody - z resztą to wszystko odnosi się również do wyglądu całej gry. Obecnie grafika w grach jest dość realistyczna, chociaż to jeszcze nie jest to, czego oczekiwałabym po ok. 60 latach od wydania pierwszych gier. Oprócz samego wyglądu tafli wody, ważna jest również jej fizyka, z resztą jak każdy aspekt graficzny podczas grania. Mam nadzieję, że w przyszłości zostanę zaskoczona grą, w której woda będzie się pienić, gdy bohater będzie pływał, czy też strzelał ze kiedy nastąpi wybuch w wodzie, to wzburzy jej tafle, zacznie bardziej falować albo nawet wypryśnie na coś, a potem będzie ociekać. Ciekawie by to wszystko wyglądało i byłoby to wielce realistyczne, no a oczywiście tego każdy gracz oczekuje, ale niestety teraz mozemy cieszyc się pieknem fizyki wody, tylko w filmikach gry, trailerach itp.