Sigon

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    13
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Sigon

  • Ranga
    Obywatel
  1. Mam taki problem ze znalezieniem wszystkich broni z poziomu 2 i 3 jak moglby ktos mi pomoc to prosze pisac !! THXZ
  2. Sigon

    Bully 24 września na pc ?

    Cze wam all Na PC ta gierka swietnie chodzi a co do tej gry czy ktos ma lub ktos slyszal o PORADNIKU !! z gory thxz
  3. Sigon

    The Witcher (Wiedzmin) Unlimited Talents

    cze JanoP moze bys dokladnie przekierowal z tym problemem bo to co pisalem to jest TRIK ,a nie CHEAT to pisalem ogolnie czy komus to sie udalo zrobic !!
  4. Unlimited Talents Upon gaining a level, meditate and set your talent points as usual. After meditation, revisit your talent screen and right-click all of the talents you just learned. This will cause a ringing sound, but cause no visual change. You can now meditate again and have all of the talents again. Powiedzcie czy u was to dziala, jak dziala to prosze o instrukcje !!
  5. Normalnie mam PL wersje oryginala zainstalowanym patchem 1.5.04
  6. Trzeba znow zglaszac problem do pomocy technicznej w sprawie tych wszytkich problemow zeby zrobili kolejnego patcha
  7. Mam wersje 1.5.04 to moze byc kolejny BUG w grze nie wiem
  8. hahahah smieszne ale wlasnie mam taki problem sciagnij moj save to sanm zobaczysz
  9. Crew 900 przeinstalowalem gre pare razy i tez to samo sluchaj pobierz z tej strony moj save to sam zobaczysz ze nie moge dalej przejsc http://rapidshare.com/files/145056221/savedgames.rar.html
  10. Cze wam all ktos ma problem w patchu 1.5.04 PL z przejsciem z Kordonu do Wysypiska, bo wlasnie mam taki problem ze wogule nie moge przejsc moze jakas rada lub pomoc ??
  11. Crew 900 ale tak juz z 10 razy powtarzam gre i to samo nie moge przejsc gdzie mam sie zglosic jesli mam blad w grze ??
  12. Cze wam all ja mam problem z gra poniewaz nie moge przejsc z Kordonu do Wysyspiska wykonalem wszystkie misje i nic i nie moge przejsc dalej aha nie pokazuje sie blekitna strzalka. Mam zainstalowanego patcha 1.5.04 PL i mam oryginalna gre. Prosze o pomoc
  13. Cze wam mam taki problem w STALKER Czyste Niebo PL bo nie moge Przejsc z Kordonu do Wysypiska powinna sie pokazac taka blekitna strzalka ze moge dalej przejsc. WOgule sie nie pokazuje i nie moge przejsc o co chodzi mam nadzieje ze jakos ktos mi zaradzi jak to ominac czy jeszcze czekac na kolejna poprawke !!