Jack_Ripper_PL

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    17
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Jack_Ripper_PL

  • Ranga
    Robotnik
  1. Jack_Ripper_PL

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Tak wiem, ale bez przyjęcia zadania "sprawdzian assasynów" od zubena nikt w ishtar nie chce nas uczyć. Problem z cheatem rozwiązałem, więc sprawa nieaktualna.
  2. Jack_Ripper_PL

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Witam. Potrzebuję pomocy dotyczącej kodów. Otóż sprawa ma się tak: zniszczyłem artefakty adanosa i Zuben nie chce mnie widzieć, a potrzebuję go do nauczenia się Mistrza Dwóch Ostrzy. Save''a wcześniejszego nie mam, więc postanowiłem wpisać kod. Jednak po wpisaniu kodu umiejętności nie mam (w widoku postaci ramka nadal jest szara, po drugim wpisaniu w okienku z tą umiejętnością pojawia się cyfra 2). Podejrzewam że coś źle robię, ale nie wiem co. Liczę na Waszą pomoc. Pozdrawiam.
  3. Jack_Ripper_PL

    Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

    Mi się co prawda gra wyłączała a nie zacinała, ale może będę mógł pomóc. Spróbuj wyłączyć internet, antywirusa i procesy rundll32.exe (ja mam np. 2 takie procesy). U mnie wyeliminowało to wszelkie problemy. Czy zadziała to nie wiem, ale spróbować watro.
  4. Jack_Ripper_PL

    Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

    Gram jako najemnik/ łowca smoków. Pierwszy raz grałem magiem, toteż się teraz wystraszyłem ;)
  5. Jack_Ripper_PL

    Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

    Witam, mam mały problem... Otóż Fernando... nie jest opętany! Po powrocie z górniczej doliny nie mogę go zapytać czy wszystko w porządku, więc nie przemienia się i tym samym nie ma almanachu opętanych. Vino normalnie pracuje w polu, innych nie sprawdzałem. Można to jakoś odkręcić inaczej, niż wczytując save? Czy da się grać bez tego zadania?? Bo delikatnie się zmartwiłem...
  6. Jack_Ripper_PL

    Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

    Tym razem Mam nie pytanie, a cenną uwagę szczególnie dla magów :) Znalazłem sposób na darmowe zwiększenie mamy BEZ kodów. Nie wiem, czy bug był już opisywany, ale napiszę. Potrzeba nam magicznej różdżki (broń dwuręczna, daje + 20 many) piki bojowej wodnego kręgu (lub innej lepszej broni) i zwoju przemiany w jakieś zwierzątko. Wygląda to tak. Mamy dajmy na to 40 pkt. many z założoną różdżką. Zmieniamy się w jakieś zwierzątko i powracamy do normalnej postaci. Many mamy nadal 40, tyle że broń jaką nosimy jest inna. Po założeniu mamy dodatkowe 20 (premia którą daje różdżka), czyli w sumie 60. Przekręt można powtarzać, dopóki nie skończą nam się zwoje :) Grając któryś raz z kolei fajnie jest mieć na końcu 900pkt. many i biegać z pokaźną armią szkieletów za plecami przywołanymi w jednej chwili :D
  7. Jack_Ripper_PL

    Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

    Dostałem się tam jakimś cudem bez zwojów. I teraz pytanie następne: Jak wrócić bez akrobatyki i bez zwojów przemiany?? Spora ilość zębatego ziela podpowiada mi rozwiązanie, ale pomimo kilkunastu prób jeszcze nie udało się wrócić.
  8. Jack_Ripper_PL

    Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

    I następne moje pytanie, tym razem chodzi o Jarkendar i skarby kapitana Grega. Niedaleko świątyni Strażników Umarłych są dwa miejsca. Jednego pilnuje troll, drugie jest nieco bliżej świątyni: prowadzi do niego zarwany most. Nie mam bladego pojęcia jak się tam dostać. Był ktoś tam kiedyś??
  9. Jack_Ripper_PL

    Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

    EDIT: Problem rozwiązany. To jest jeden i ten sam kamień. A już chciałem coś odkryć :P
  10. Jack_Ripper_PL

    Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

    Nie mówię o kamieniach, które wliczone są w fabułę (trzy musimy znaleźć: do pierwszego daje klucz Neoras bodajże, drugi jest niedaleko gospody, trzeci niedaleko miasta). W wykopaliskach magów wody, w pomieszczeniu gdzie bodajże były szkielety-gobliny, jest krata, a za nią widać kolejny kamień teleportacyjny. O to mi chodzi...
  11. Jack_Ripper_PL

    Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

    Interesują mnie wykopaliska magów wody. A konkretnie kamień teleportacyjny, który odnalazłem za kratą. Moje pytanie brzmi: Czy kiedykolwiek ktoś to odkrył, i czy da się otworzyć tą kratę?? BTW: Poprzedni problem (wyłączanie się) rozwiązałem. Wystarczyło odciążyć procesor (wyłączenie internetu, antywirusa i dwóch procesów rundll32.exe pomogło).
  12. Jack_Ripper_PL

    Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

    Procesor: Intel Pentium Dual CPU E2200 (dwa rdzenie po 2.2GHz) Grafika: NVIDIA GeForce 9800 GT Pamięć Ram: 2Gb DDR2 Kingston Płyta główna: ASUSTek Computer Inc. P5B SE System operacyjny: Windows XP z dodatkiem SP3 Myślę że nic więcej podawać nie muszę. Zasilacz jest kupiony większy, mam spory zapas mocy.
  13. Jack_Ripper_PL

    Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

    Nie widzę opcji "edytuj", więc piszę post pod postem. Chciałem tylko dodać, że w Jarkendarze gra nie zacina się prawie wcale. Zacięła się tylko raz. W innych lokacjach nie ma zmian.
  14. Jack_Ripper_PL

    Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

    Mam kopię zapasową oryginału (własnie sagi, gothic 1 i gothic 2 NK), więc cracków nie używam. Sterowniki próbowałem i starsze, i najnowsze. Widać trafiłem na problem nie do rozwiązania :P W każdym razie dzięki za pomoc, choć jeśli ktoś znajdzie jakieś rozwiązanie to chętnie się zastosuje :)
  15. Jack_Ripper_PL

    Gothic 2 NK nagle się wyłącza

    Do tej pory reinstall nic nie dawał, ale nic nie zaszkodzi spróbować jeszcze raz ;]