Sulphuriel

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    91
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Sulphuriel

  • Ranga
    Przodownik
  1. usługa Premium się sprzedała? (BF3) Ano się sprzedała i na dodatek większość debili, która ją wykupiła jest jeszcze zadowolona, że za przeciętną grę zapłacili podwójną kwotę. W zamian EA popisało się "ekspresowym" tempem usuwania bugów. Widocznie nie mieli czasu na pierdoły, bo trzeba było nowe DLC trzaskać, a potem BF 4. To, co dzieje się teraz to naturalna konsekwencja sprzedaży pakietów Premium i pobłażania wydawcy w sprawie dopieszczania gry, za którą się zapłaciło jakieś kosmiczne pieniądze. EA zobaczyło, że może żądać za jedną grę tyle, co za dwie i uradowane kombinuje dalej. Dobrze, że są jeszcze takie firmy jak Blizzard. Kupiłem Starcrafta 2: Wings of Liberty. Sama gra to długa, dopracowana kampania (nie to, co te popłuczyny, które w dzisiejszych czasach udają tryb single player) + soczyste multi. Bez opłat dodatkowe mapki, szybkie usuwanie bugów, dbałość o zbalansowanie rozgrywki. Pojawia się problem - pojawia się patch. Niedługo premierę ma dodatek, który jest drogi, ALE jestem na 100% przekonany, że nowy content i darmowe wsparcie jakie otrzyma ta gra po premierze jest warte swojej ceny.
  2. > Co do HotS to nie ma co się oszukiwać, że problem z balansem będzie i żadna beta nawet > kilkumiesięczna tego nie zmieni. True, ale przyznać trzeba, że jak na stan "z premiery" to już jest więcej niż zajebiście. Blizzard też od lat pokazuje, że można liczyć na ich reakcję (dalsze patche) także po premierze, więc balans z pewnością będzie jeszcze doszlifowany na błysk.
  3. Takie rzeczy to tylko w Dark Souls.
  4. Większość tych gier ma ciekawszy gameplay niż połowa współczesnych produkcji AAA i wymaga od gracza jakiejś zręczności, a czasami nawet pomyślunku (co, jak wiadomo we współczesnych grach jest rzadkością)
  5. Oryginalne to jest Dark Souls. Jedna z kilku wysokobudżetowych gier, która nie jest typu "press x to win". Coraz mniej jest w grach gameplayu, a coraz więcej skryptów. Kombinowanie z wyglądem głównego bohatera niczego nie zmienia.
  6. Zamilcz prostaku. Starcraft II jest najlepszym RTSem jaki został wydany w ciągu ostatniej dekady. I już w momencie premiery był pełnowartościowym produktem, który z czasem został jeszcze doszlifowany nowymi mapami i patchami.
  7. WTF?! Silent Hill, czyli co konkretnie? Bo tak się składa, że w serii pojawiło się kilka udanych części.
  8. Gdyby Dead Space nie było strzelaniną z dodatkiem horroru, to byłoby dobrą grą. Jeśli to ma być właśnie coś takiego, to IMO może być dobre, mam nadzieję, że ostatecznie nie będzie to kolejny shooter.
  9. To mam dla ciebie njusa. SC2 posiada tak jebitną ilość mapek/modów/minigier stworzoną przez społedzność, że głowa mała. Blizzard od lat rozwija edytory dodawane do swoich RTSów, które dają twórcom gigantyczne możliwości. Do tego Blizzard patchuje nie tylko samą grę, ale także Galaxy Editor, do tego jest zajebista wyszukiwarko-oceniarka modów w grze, dzięki czemu można sobie bez problemu poznajdować naprawdę zajebiste mody bez przetrząsania internetu. Jak się coś krytykuje, to wypada to najpierw poznać, bo twoja wiarygodność poleciała właśnie na dno zią.
  10. Jak to musieli? Nikt nikogo nie zmuszał. I tak, jestem zadowolony, że TYLE zapłaciłem, a nie 2x więcej, za 3x mniej (pozdrawiam graczy, którzy wykupili pakiet Premium do Battlefield 3)
  11. Wings of Liberty było warte pieniędzy, które chciał za nie Blizzard. Kupiłem w dniu premiery, spędziłem kilkaset godzin na graniu i jestem zadowolny nie tylko z samej gry, ale także z ogormnego i DARMOWEGO wsparcia, jakie WoL otrzymał na przestrzeni miesięcy po premierze. Nie wszyscy chyba wiedzą, że bez dodatkowej dopłaty pojawiały się w grze regularnie nowe mapy do trybu multi. HotS także planuję zakupić w dniu premiery, bo jestem przekonany, że to będzie dodatek z prawdziwego zdarzenia, coś, za co warto zapłacić, a nie jakieś niskobudżetowe DLC sprzedawane za kilkadziesiąt złotych, które się nudzi po godzinie.
  12. Dobra recenzja. Bardzo się napaliłem na Most Wanted i powiem szczerze, że liczyłem na coś więcej, bo gra jest niestaty zwykłym średniakiem z kilkoma dziwnymi rozwiązaniami. Sądziłem, że Most Wanted będzie lepsze od Forzy Horizon, ale nic z tego nie wyszło
  13. Dobrze, że ktoś robi prawdziwe growe horrory. Po pierwszej Amnesii jestem przekonany na 100%, że gra będzie bardzo dobra i kupuję, jak tylko się ukaże.
  14. W końcu jakiś FPS w którym się strzela a nie ocera o murki.
  15. Gangam Style jest rewelacyjne. Przebija 95% pseudopoważnych polskich i zagranicznych techniawek z pseudogwiazdkami. Ja myślę, że panowie krytycy muzyczni chętnie by zaimplementowali do gry muzykę Wagnera. To by się potańczyło ;)