vIE888

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    13
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O vIE888

  • Ranga
    Robotnik
  1. Faktycznie, masz Ty rację, czyżby nowa next-genowa platforma? ;)
  2. vIE888

    Interstellar - recenzja filmu

    Niestety osobiście się zawiodłem. Nie ma co porównywać Interstellar do Incepcji, to dwa zupełnie inne filmy. O czym szybko można się przekonać podążając linią fabularną. Stwierdzę nawet, że film bazuje mocno na starszej kinematografii, powielając utarte schematy. Gdzieś tam potrafi mile zaskoczyć, ale częsciej można przewidzieć to, co się ma zamiar wkrótce wydarzyć. Film przypomina ubiegłoroczną ''Grawitację'', którą uważam pod pewnymi względami jako spójniejszą produkcję. Jako że jestem fanem Nolana, liczyłem naprawdę na poteżną dawkę ''niewiadomej'', a tak - ugryzłem raz i szczerze mówiąc - starczy. Mimo wszystko Nolan to Nolan i takie ciekawe kino psychologiczne wśród masy ''młodzieżowego chłamu'', sprawdza się znakomicie, ambitniejszych filmów niestety nadal brakuje.
  3. Na 100% fabuła będzie toczyć się wielotorowo wokół byłych wędkarzy specnazu i amerykańskiej jednostki ds gaszenia pragnienia. Będzie murowany hit, ponoć doszły mnie słuchy powrotu do silnika z pierwszego Dooma. Już zacieram pory, wracam pielić grządki.
  4. Mam nadzieję, że nie będzie z tego Tower Defense/offense? ;) Tak na serio, powodzenia chłopakom, ciekawych gier nigdy za wiele.
  5. Kolejny runner, tfu! aż chciałoby się rzucić mobile''em o ścianę!
  6. @Mr_Spike Ja od siebie dodałbym jeszcze dobrą inteligencję z pierwszego Feara, obchodzenie gracza dookoła, teksty rzucane do siebie. A System Shock 2 (jako inteligencja jawnie działająca na psychikę gracza) zdaje się że pierwsza gra w takim stopniu przekonująca gracza o istnieniu czegoś inteligentnego (dialogi z graczem).
  7. System Shock 2, wiele dzisiejszych gier usilnie kopiuje jej system.
  8. Niby ok, coop jest, to ważne, survival też dobrze. Ale do jasnej cholery, niech poprawią tą głupkowatą animację szarży wroga, przecież to się człowiek na betonie obkręca jak widzi to coś. Wolałbym aby szarże ''włączały'' się w pewnych momentach, sygnalizowane jakimś wstępnym zachowaniem wroga i które byłyby jednorazowym ''szusem'' na gracza, a nie pajacowaniem z mieczykiem w dłoni. I want true horrifying painkiller - not monty python advenyures.
  9. A jakżeby inaczej, co innego ma rację bytu w pk aniżeli nasza ukochana kołkownica!!! :)
  10. Niech nie partoli tylko odbierze Deus Exa UBI SOFT i wróci do korzeni, ano i nowy System Shock też by się przydał, więc przestań Epic Mickować a zacznij tworzyć...nostalgię rzecz jasna.
  11. No i Crytek poszedł za namowami graczy. Dla tych wszystkich co to pieklili się przy premierze Crysisa 2 że nie ma pełnej obsługi dx11, ma niskie tekstury, itd. Crytek wyszedł naprzeciw i stworzy nowego Crysisa 1, czyli wszystkie nowinki techniczne w nowej grze. I pewnie minimum będzie 4 rdzeniowiec i GeForce GTX460. Macie nauczkę, trzeba było nie obskakiwać Cryteka że robi konsolowe wersje na PC, teraz będzie wersja robiona pod PC z wymaganiami godnymi komputera prawdziwego gracza, znowu trzeba będzie czekać 2 lata aby grę płynnie po premierze odpalić, ech ;)
  12. Tekstury minimalnie ulepszone, postacie niezmienione albo zmienione w najmniejszym stopniu. Takie tam. Trzeba będzie znowu nagrywać sikkmod lub GTX Doom3 + wulfen textures, ech. @Reyer Quake odświeżany jest przez fanów, najciekawszy zbiór można znaleźć na moddb, Quake Epsilon, czyli darkplaces + textury z normalami i parallaxami, usprawnienia postaci, dźwięków itd.
  13. Hm...mam za sobą 164 godziny i 100 % gry. Ciekawe co poniektórzy robili tam te 300-400godzin? :)