widacreator
Gramowicz(ka)-
Zawartość
19 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO widacreator
-
Ranga
Robotnik
-
Batman skacze, Batman stoi, Batman skradać się nie boi - nowy zapis rozgrywki i galeria
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Batman tłucze, Batman łamie, news pojawił się na gramie. -
Wiedźmin 3: Dziki Gon trafi do Japonii; trailer Tokyo Games Show
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Mnie natomiast ciekawi jak tam samego "Wiedźmina" przetłumaczyli. Z tego co wiem (a wiem niestety niewiele) to "Witcher" jest jednym z bardziej bezpośrednich przekładów. -
Xbox One może być włączony przez 10 lat. Bez przerwy
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> > > Ja szczerze wątpię, żeby oni oczekiwali, że ktokolwiek, komu popsuję się doszczętnie > > > X1 po 3 latach z uśmiechem pobiegł do nich kupić drugiego. A jak po gwarancji do > naprawy, > > to też nie do nich, tylko do prywatnych serwisów. Więc serio nie opłacałoby im się > takie > > spiskowanie ;) To się sprawdza przy sprzętach ciut tańszych > > Nie masz racji, że nie opłaca się "spiskować" Wszystko zaczęło się od głupiej żarówki, > która ile mogła kosztować? parę dolców. Tu chodzi o jedno fabryka ma produkować ludzie > mają kupować cały czas na tym polega cały biznes. > Dotyczy to wszystkiego od wspomnianej żarówki po nowe auta. "Niestety" po upadku żelaznej > kurtyny przyjeliśmy styl zachodniego konsumpcjonizmu. Sam pamiętam mialem lodówkę Polara, > która chodziła 15 lat! Kolejną jaką kupiłem padła po 4 latach użytkowania a niby eko-super > technologia. To wszystko to jeden wielki układ i nie ma z czego się śmiać. Obejrzyj ten > dokument co podałem wyżej. Mi osobiscie wydaje się ze Microsoftowi by się to nie za bardzo opłacało. Osoba której zepsuje się Xbox kupi raczej PSa, niż znowu po prostu sięgnie po ten sam produkt. Xbox1 będzie "postarzany" dopiero wtedy gdy wyjdzie następna generacja i to raczej za sprawą software-u, aktualizacji, wsparcia itp. Lepiej dla nich jak wyrobią dobre wrażenie w ciągu trwania jednej generacji żeby nabić klientów na następną. Rozumiem o co chodzi w "spisku żarówkowym" ale tutaj im się to nie opłaca. A jestem w stanie uwierzyć ich zapewnieniom, przynajmniej częściowo- skoro poświęcili ważny handlowo aspekt małego, ładnego sprzętu na rzecz wytrzymalszego ale brzydszego. -
Przenośne Pokemony w 3D? Pokemon X&Y pokazuje, że to działa
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
IMO: z pokemonami jest jak z Call of Duty. Każda następna gra nie zmienia mechaniki, dodaje tylko nowe lokacje i bronie/pokemony, sporadycznie tylko zmieniając jakość grafiki. Tylko że pokemony są lubiane a COD nie. (Przepraszam za możliwe zamieszki w komentarzach. Nie gram w żadne z powyższych a to mi tak tylko przyszło do głowy) -
Microsoft: Nie pasuje Ci always-online w Xbox One? To zostań przy Xbox 360
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Microsoft ma to do siebie, że nienawidzi go wielu, a sprzedaż jakoś idzie. Takie nintendo w internecie jest wielbione a problemów finansowych nie uniknęli. Moim zdaniem nowy xbox jakoś się sprzeda, zwłaszcza że większość osób które rozsyłają "hejt" na always-online, sami ostatni raz odpuścili sobie internet na jeden dzień trzy lata temu. Swoją drogą cała ta awantura o always-on, exclusivy i płatny multiplayer utwierdza mnie w przekonaniu że przy pececie zostać najlepiej. -
Zobacz pierwszy zwiastun Daylight, horroru opartego na Unreal Engine 4
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Z tego co wiem, główną zaletą UE4 ma nie być urywająca odbyty grafika a raczej optymalizacja i łatwość tworzenia; Też jednak podejrzewam, że do czasu premiery wszystko trochę bardziej dopolerują. -
Poznajcie Nights & Candles, hardkorowego RPG-a w stylu Legend of Grimrock
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Na pierwszym screenie wszystkie postacie wyglądają jak bliźniaki. Łącznie z trollem. Na serio to może coś ciekawego z tego wyjść. Legend of Grimrock przydałaby się konkurencja. -
czyli idzie trochę w kierunku ostatniego Deus Exa- moim zdaniem to dobrze. Byleby nie okazało się to kopią powyższego w gotycko-parowych klimatach.
-
Kilka szczerych słów Cliffa Bleszinskiego o mikrotransakcjach i DLC
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Rzadko kiedy słychać sensowne wypowiedzi "z drugiej strony". Znaczy, zamiast PR-owego bełkotu, raczej smutna prawda. -
EA: klienci cieszą się na myśl o mikrotransakcjach w grach
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
I tu dochodzimy do sedna- dlaczego jeszcze im się to wszystko sprzedaje? Gdyby popyt na ich produkty był taki jaki sugerują wypowiedzi w komentarzach (a podobne są podejrzewam że nie tylko na gramie) to dawno by już zbankrutowali. Dlaczego? Są ludzie którym potrzeba krótkiej gry, nawet nieco okrojonej, i są to ludzie którzy mają pieniądze- dorośli gracze, dzieci z niebiednymi rodzicami itp. (był tutaj nawet artykuł na ten temat) I sytuacja jest podobna jak z Makowcami i Pececiarzami- jedni płacą więcej i chcą czego innego, drudzy na odwrót. I byłoby to fajne gdyby nie to że taki EA wykupuje fajne marki i przemiela je na produkt dla grupy - nie chce wiele ale mam kasę. Bo to opłacalne. Niestety to trochę jakby jedna firma na rynku produkowała komputery i z uwagi na makowców płacących po 5 kafli za notebooka zmieszała Maca z Pcetem i sprzedawała po cenie tego pierwszego. Sprawa wyjaśniona, koniec wywodu. -
Tego jeszcze nie było: wersja językowa Cyberpunk 2077 zależna od zakupionego w grze implantu?!
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ciekawa inicjatywa, może to być naprawdę fajne, jeśli nie okaże się irytujące. A może i tak być. -
Tak wygląda Unreal Engine 4 na PlayStation 4
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Lód jest przepiękny, ale niestety tylko on. Z tego co wiem Epic skupił się na optymalizacji i łatwości produkcji. Chociaż biorąc pod uwagę to jak wygląda kilka produkcji na trójce to i z czwórki będzie można wycisnąć sporo. -
Artykuł: Gry nienarodzone: Six Days in Fallujah
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Widząc flejm ogarniający kolejne komentarze zastanawiam się czy decyzja o nie wydawaniu tej gry nie była słuszna. -
Jedna z postaci w BioShock: Infinite zmieniona po kilku rozmowach z religijnymi osobami
widacreator odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jak dla mnie to trochę lepiej niźli miałoby trzeć i robić kontrowersje, choć i tak kilka takich na pewno się pojawi. Wątpię żeby te osoby irytowała jakaś postać "niezgodna z poglądami" raczej ktoś kto ku uciesze gawiedzi i wirtualnej i grającej swoją postawą taplał w błocie wszelkie ideały religijne. Podejrzewam że po prostu z postaci obiektywnie niemiłej zrobiła się niemiła subiektywnie, tak żeby dało się to podważyć, czy coś w tym stylu. Osobiście wolę też żeby flejm wary były teraz niż po premierze. Ot tak. -
Pierwsze co mi przyszło do głowy to Diuna; Jak nieco wgłębiłem się w temat, to zaczęło mi to wyglądać jak skrzyżowanie tejże z jakimś falloutem; Tak samo jak na Arrakis i w 13 schronie brakuje wody a akcja toczy się na wielkiej pustyni, jednak z uwagi na bohatera- renegata (do pewnego stopnia), z ciekawą mocą, dziwne stwory i -ach- tę przypominającą Gene Besserit kobietę porównywałbym tą produukcję do Herbertowskiego świata.